Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Píseň jako autorské dílo a ochrana práv jejích autorů
Hrdlička, Daniel ; Žikovská, Petra (vedoucí práce) ; Holcová, Irena (oponent)
Píseň jako autorské dílo a ochrana práv jejích autorů Tato diplomová práce se zabývá písněmi. Každý z nás se s nimi setkává na každodenní bázi, ať už si pustí rádio či internetovou televizi, jde na nákup do obchodního centra nebo přímo na koncert. Všechny písně mají přitom něco společného - jsou autorským dílem a nikdy bychom si je nemohli poslechnout nebýt jejich autorů, jimž za napsání textu či zkomponování hudby náleží určitá práva. Cílem diplomové práce je popis toho, co by mohlo zajímat každého autora písně. Kromě autorskoprávní teorie autor práce analyzuje píseň jako samostatný druh autorského díla a mapuje specifika, kterými se od ostatních autorů odlišují právě autoři písní. Práce se zároveň zaměřuje na současnou právní úpravu zabývající se ochranou práv autorů a detailně rozebírá několik z nich, které autor práce považuje za nejdůležitější nebo přehlížené. Klíčová slova: autorská práva, píseň, ochrana práv autora písně
Komunikace vydání hudebního alba na sociálních sítích
Hrdlička, Daniel ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace vydání hudebního alba na sociálních sítích" se zabývá, jak již napovídá samotný název, problematikou komunikace hudebních interpretů na sociálních sítích v době vydání svého nového alba. Pro účely práce autor zvolil pro hudební interprety nejrelevantnější sociální média, kterými jsou Facebook a Instagram. Teoretická část práce se věnuje dvěma tématům. Prvním z nich je marketingová komunikace - její definice, základní zásady a popis komunikačního mixu. Jedna z podkapitol přináší pohled na specifika komunikace ve sféře hudebních interpretů. Druhým tématem teoretické části této práce jsou sociální sítě. Kromě definice a historie se autor zaměřuje také na jejich komunikační zvláštnosti, podrobněji pak rozebírá dvě výše zmíněné sociální sítě. Praktická část je rozdělena do tří kapitol. První z nich se věnuje obecné charakteristice tří vybraných interpretů, kteří v roce 2018 vydali nové hudební album. Celkově čtvrtá kapitola pak analyzuje jejich komunikaci na Facebooku a Instagramu v době jeho vydání. Pátá kapitola analyzované komunikace porovnává a shrnuje. Cílem této práce je zjistit, jak by hudební interpreti měli optimálně komunikovat na sociálních sítích v době vydávání svého nového hudebního alba.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.