Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Data loader pro komplexní testování palubních systémů
Hrbek, David ; Šimek, Václav (oponent) ; Růžička, Richard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce shrnuje teorii ohledně nahrávání dat (data load) do palubních počítačů letadel, konkrétně do satelitní datové jednotky Aspire 400 od firmy Honeywell. První část textu popisuje požadavky kladené na proces nahrávání dat a možné způsoby jeho provedení. Jsou zde také představeny standardy týkající se tohoto tématu v leteckém průmyslu. Druhá část se pak zabývá samotnou implementací procesu nahrávání dat na zmíněné jednotce.
Návrh podnikatelského záměru na založení společnosti
Hrbek, David ; Blažek, Jiří (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na založení firmy, analýzu konkurenčního prostředí, potenciální cílovou skupinu zákazníků, sestavení finančního plánu složeného ze vstupních investic a vyhodnocení ziskovosti.
Uživatelé rešeršních služeb v Národní lékařské knihovně
Hrbek, David ; Jarolímková, Adéla (vedoucí práce) ; Drobíková, Barbora (oponent)
(česky) Bakalářská práce se zabývá výzkumem uživatelů Národní lékařské knihovny, kteří využívají jejích rešeršních služeb. Předkládá charakteristiku vybraného vzorku uživatelů a zkoumá výsledky jejich zpětné vazby. Cílem práce je podchytit interakci mezi Národní lékařskou knihovnou a uživateli a na základě sebraných dat vyhodnotit přínos rešeršních služeb pro uživatele knihovny, respektive tu sku- tečnost, jestli uživatelé tuto službu za přínosnou považují. Ke sběru dat jsem využil vstupních a výstupních dotazníků a také osobních rozho- vorů. Na tvorbě konkrétních dotazů v dotaznících se spolupodíleli i pracovníci knihovny, zatímco osobní rozhovory jsem s respondenty vedl já sám. Z výzkumu vyplynul určitý sociologický profil běžného uživatele rešeršních slu- žeb, co se týče věku a studia či zaměstnání. Vzhledem ke specifikaci knihovny se dalo již předem předpokládat, že budou všichni respondenti zapojeni do medicín- ského či zdravotnického oboru. Velmi užitečnými se ukázaly osobní rozhovory s uživateli, neboť vyšlo najevo, že někteří z respondentů nemají ani základní po- vědomí o tom, čím rešerše je, což z dotazníků nebylo patrné. Téma této bakalářské práce není předmětem častých výzkumů a následných zpra- cování. Přesto se ukázalo, že tento výzkum by mohl být prohlouben o sběr dalších dat z jiných...
Data loader pro komplexní testování palubních systémů
Hrbek, David ; Šimek, Václav (oponent) ; Růžička, Richard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce shrnuje teorii ohledně nahrávání dat (data load) do palubních počítačů letadel, konkrétně do satelitní datové jednotky Aspire 400 od firmy Honeywell. První část textu popisuje požadavky kladené na proces nahrávání dat a možné způsoby jeho provedení. Jsou zde také představeny standardy týkající se tohoto tématu v leteckém průmyslu. Druhá část se pak zabývá samotnou implementací procesu nahrávání dat na zmíněné jednotce.
Návrh podnikatelského záměru na založení společnosti
Hrbek, David ; Blažek, Jiří (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na založení firmy, analýzu konkurenčního prostředí, potenciální cílovou skupinu zákazníků, sestavení finančního plánu složeného ze vstupních investic a vyhodnocení ziskovosti.
Strukturování kódu v zadní části zpětného překladače
Hrbek, David ; Matula, Peter (oponent) ; Zemek, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat algoritmus pro strukturování kódu v zadní části zpětného překladače projektu Lissom. Zabývá se problémem eliminace nepřímých skoků (branch/goto) z nízkoúrovňového kódu s využitím vysokoúrovňových konstrukcí, jako jsou podmíněné příkazy (if, switch) a cykly (for, while). Práce obsahuje teoretický úvod do problematiky zpětného překladu, informace o zpětném překladači projektu Lissom, návrh algoritmu pro strukturování kódu, popis jeho implementace, popis sady testovacích úloh a shrnutí výsledků.
Porovnání odlišností interkulturálního marketingu na vybraných průmyslových trzích EU a východní Evropy
Hrbek, David ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Přikrylová, Jana (oponent) ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Stránský, Lubomír (oponent)
Interkulturální marketing je trvalý proces přizpůsobování marketingových programů cílovým národním či regionálním trhům. Interkulturálními rozdíly hrají významnou roli při uplatňování nástrojů marketingové strategie, tedy při provádění marketingového výzkumu, segmentace trhu a výběru vhodných cílových skupin, vytváření positioningu značky a implementaci marketingového mixu -- produkt, cena, distribuce a komunikace. Doktorská práce se zabývá komplexní charakteristikou kulturních odlišností vybraných zemí Evropské unie a východního bloku - Německa, Rakouska, Itálie, Polska, Ruska, Ukrajiny a Běloruska - s cílem definovat způsoby chování průmyslových subjektů v těchto zemích, analyzovat podnikatelské prostředí a syntetizovat hlavní poznatky o způsobech vedení obchodního jednání. Na příkladech z praxe je ukázáno, že vedení obchodního jednání na průmyslovém trhu je sice determinováno faktickými údaji o vlastnostech zboží či služeb, ceně, podmínkách dodání a způsobu úhrady kupní ceny, však stále více se ukazuje, že znalosti kulturních odlišností jednotlivých zemí, orientace ve způsobu vedení obchodního jednání s cizincem a schopnost přizpůsobit se obchodním zvyklostem a etiketě v cizím prostředí značným způsobem ovlivňuje výsledek obchodních transakcí. Bez znalosti místních podmínek, jazykové připravenosti, hodnotové orientace, historických a kulturních odkazů a v neposlední míře i pečlivého prostudování způsobu vedení obchodního jednání, by tyto, hodnotově a organizačně rozsáhlé obchodní případy, nebylo možné realizovat. Práce poskytuje praktické využití díky nashromáždění informací a přehlednému porovnání podnikatelského prostředí v sedmi vybraných evropských zemích. Podává vzevrubný rozbor politických, legislativních a ekonomických faktorů a popisuje specifické podmínky pro uplatňování českého zboží ve výše zmíněných teritoriích. Tato data, nashromážděná v úzké spolupráci se zastupitelskými orgány České republiky v zahraničí, jsou univerzálně použitelná pro české exportéry a vytváří rámec pro další analýzy v oblasti sociálně-kulturní a v oblasti vedení obchodního jednání.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hrbek, Daniel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.