Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zobecněná integrální vlastnost
Hrúzová, Jana ; Žemlička, Jan (vedoucí práce) ; Příhoda, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce vychází z odborného článku C. Boura a A. Canteaut, Another View of the Division Property, který pojednává o dělící vlastnosti množin z Fn 2 . V této práci nejprve zopakujeme důležité pojmy a tvrzení o booleovských funkcích, polynomech a Reed-Mullerových kódech. Následně definujeme množinu parit množiny z Fn 2 . Pomocí množiny parit zjednodušíme dělící vlastnost a ukážeme, jak vypadají množiny splňující různé stupně dělící vlastnosti. Díky tomu budeme moci určit, jak se dělící vlastnost šíří substitučně-permutační sítí. 1
Stanovení hodnoty společnosti TEKABEN s.r.o. s využítím výnosových metod
Hrůzová, Jana ; Beníček, František (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení hodnoty společnosti TEKABEN s.r.o. pomocí výnosových metod. Práce obsahuje strategickou analýzu, finanční analýzu, analýzu generátorů hodnoty a finanční plán. Jsou aplikovány metody diskontovaného peněžního toku a ekonomické přidané hodnoty. Závěrem je určena hodnota společnosti k 31. 12. 2013.
Muzeum jako místo setkání pedagogiky školní a mimoškolní
HRŮZOVÁ, Jana
Tato práce se zabývá propojením školního vyučování s muzejními vzdělávacími aktivitami. Zaměřuje se především na možnosti základních škol. Hodnotí, jakým způsobem se může muzeum uplatnit při realizaci vzdělávacích aktivit. Upozorňuje na konkrétní formy vzdělávacích aktivit v muzeu. Podrobně je zaměřena na vymezení jednotlivých výukových metod, které lze upřednostnit v rámci muzejního vyučování. V diplomové práci je vymezena úloha muzejního vzdělávacího programu, který je uplatnitelný v rámci projektového vyučování ve škole. V celé práci je patrná snaha propojit možnosti mimoškolní výuky probíhající v muzeu se školní výukou. Muzejní výuka je chápána jako doplňující a rozšiřující pro školní výuku. Přesto se však neustále zdůrazňuje jedinečnost muzea. Muzeum díky prostředí odlišného od školy může nabídnout nevšední zážitek spojený s výukou.
Muzejní animace v pedagogice volného času
HRŮZOVÁ, Jana
Práce se zabývá problematikou muzejní pedagogiky a jejím významem ve volném čase. Teoretická část vymezuje pojmy muzejní pedagog a muzejní animátor a zdůrazňuje provázanost obou termínů. Pohled do historie muzejní pedagogiky shrnuje nejvýznamnější události ve vývoji muzejní pedagogiky jako vědy. Teoretická část objasňuje především vztah muzejní animace k pedagogice volného času. Praktická část obsahuje popis projektů realizovaných v rámci Muzea Vysočiny Třebíč. Uplatňují se především metody pedagogiky zážitku a animace. Zvolené postupy korespondují s věkem a zájmy účastníků. Praktická část zdůrazňuje také spolupráci mezi muzeem a školou v rámci edukačního procesu. Úspěšná činnost muzea v oblasti muzejní animace je ovlivněna mnoha faktory. Nejdůležitějším z nich je osobnost pedagoga nebo animátora, který v dané instituci působí.
Změny v motivaci a stimulaci pracovníků v podniku AUTO ŠTANGL a. s.
Slezáková, Karolína ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Hrůzová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá změnami v oblasti motivace a stimulace pracovníků, ke kterým došlo během dvou let od realizace prvního výzkumu v podniku AUTO ŠTANGL a.s.. Hlavním cílem této práce bylo zjistit, o jaké změny se jedná a zda se podnik při jejich implementaci nechal inspirovat navrženými doporučeními. V teoretické části jsou vysvětlena pravidla a principy motivace, motivační profil a program, vztah motivace a výkonu. Dále jsou popsány možné stimulační postupy a role vedoucího pracovníka při ovlivňování pracovní motivace. Empirická část obsahuje charakteristiku podniku a respondentů, výsledky šetření a v závěru jsou charakterizovány změny, které byly identifikovány, a doporučení dalšího možného vývoje do budoucna.

Viz též: podobná jména autorů
4 HRŮZOVÁ, Jana
2 HRŮZOVÁ, Jaroslava
4 Hrúzová, Jana
2 Hrůzová, Jaroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.