Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh projektu na nákup nových technologických zařízení financovaný ze strukturálních fondů EU
Hrózová, Michaela ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je tvorba návrhu projektové žádosti pro nákup nových technologických zařízení financovaný ze strukturálních fondů EU pro společnost GALATEK. Práce obsahuje charakteristiku strukturálních fondů EU a projektového managementu, zhodnocení současné situace ve společnosti GALATEK a analýzu dotačních příležitostí. Návrh projektové žádosti je v poslední části diplomové práce.
Marketingová strategie produktu
Hrózová, Michaela ; Pospíšil, Radek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie pro společnost JIMI. Práce je členěna na tři části a to teoretickou, analytickou a návrhovou. V první části jsou objasněny základní marketingové pojmy a postup tvorby marketingové strategie. Ve druhé části se zabývá vnitřním a vnějším prostředím firmy. Ve třetí části je popsán návrh marketingové strategie.
Návrh projektu na nákup nových technologických zařízení financovaný ze strukturálních fondů EU
Hrózová, Michaela ; Doskočil, Radek (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je tvorba návrhu projektové žádosti pro nákup nových technologických zařízení financovaný ze strukturálních fondů EU pro společnost GALATEK. Práce obsahuje charakteristiku strukturálních fondů EU a projektového managementu, zhodnocení současné situace ve společnosti GALATEK a analýzu dotačních příležitostí. Návrh projektové žádosti je v poslední části diplomové práce.
Marketingová strategie produktu
Hrózová, Michaela ; Pospíšil, Radek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je marketingová strategie pro společnost JIMI. Práce je členěna na tři části a to teoretickou, analytickou a návrhovou. V první části jsou objasněny základní marketingové pojmy a postup tvorby marketingové strategie. Ve druhé části se zabývá vnitřním a vnějším prostředím firmy. Ve třetí části je popsán návrh marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.