Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aktuální sborník kreslených tělesných anomálií
Jochimová, Aneta ; Houf, Václav (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Ve své praktické diplomové práci chci navázat na svoji teoretickou diplomovou práci s názvem: Androgyn/ Mysterium úplnosti a podtéma Tělesná konstrukce postavy Angrogyna ( tělesné změny postavy a výrazu, metamorfózy a jiné deformace ). Chci zpracovat dané téma jako jeden celek pomocí více uměleckých medií, které ve své tvorbě dlouhodobě využívám. Tyto média jsou A. Fragmentární kresba, která vyústí v mé práci jako grafický sborník. Ve svých kresbách chci zachytit podobu a detailní proměnu bizardních anomálií kresleného těla. Dále mezi používané média patří B. Instalace sborníkových fragmentů v prostoru. Pomocí velkoformátových grafických tisků kreslených těl vytvořím galerijní prostorovou instalaci, která bude představovat kabinet tělesnosti. V této diplomové práci budu pracovat také s C. programem na vygenerování podoby lidského těla ze základních údajů jeho tvaru. Vytvořím tedy reálné existující lidská těla, která poté aplikuji do kreslené podoby ve sborníku. Dále využiji D. reálné fotografie žijícího lidské těla, které zvětším na billboard.
Ape Boards
Kvardová, Kateřina ; Kloss, Jan (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce)
Ape Boards je moje vlastní nově vznikající značka, zabývající se výrobou snowboardů a kiteboardů. Pro tuto věc jsem navrhla výrazný logotyp, který má fungovat jako sjednocující prvek celé značky a jednotlivých designů desek. Webové stránky (www.apeboards.com). A první kolekci snowboardů a kiteboardů, ze kterých jsem 7 kusů nechala vyrobit pro diplomovou práci. Designy neodpovídají 'masovému' chtíči, protože cílem není velká produkce ani propagace, ale vycházejí z toho, co je mi milé. Od minimalismu přes barevné geometrie až po gorily, podle nichž se celá značka jmenuje.
Design informací vybrané tématiky
Novotná, Kateřina ; Hořava, Michal (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce představuje informační design jako rozsáhlý, ale kompaktní celek. Historie oboru v širším rámci vizuální komunikace a kapitola o informačním věku představují podmínky a prostředí vývoje informačního designu až do současných podob. Následuje charakteristika a rozdělení do kategorií s výběrem reprezentativních příkladů. Vedle informačního designu je zde představena i oblast volnější tvorby – kdy naopak estetika převládá nad čitelností – informační umění. „Webové stránky nabízejí strukturovaný přehled informačního designu, pohled na různé vnímání informací prostřednictvím designu.“
Grafický design s příběhem
Rafael, Jakub ; Lastomirský, Ján (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce)
Autorské ilustrace k autorskému cd a příběhu.
Psychobilly a Rockabilly kolekce
Štysová, Anna ; Eliška, Jiří (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce)
LOGO Název Lucky Piglet (Šťastné prasátko) vznikl syntézou slova „lucky“, které je na této scéně jedním z nejužívanějších (názvy kapel, texty písní, apod.) a slovem „piglet“, které svojí zdrobnělou formou humorně sebeironizuje projevy fanoušků „divočáků“ i jejich idolů při vystoupení. Okřídlenost prasátka značí bohémství a povznášející dětinskost. Font Landliebe užitý pro název svojí kresbou odpovídá hand-made přístupu a určité odlehčenosti žánru, které tato značka preferuje. Podtitul Rockabilly & Psychobilly Creep Shop je zároveň sloganem. Slovo „creep“ je samo o sobě výmluvným termínem pokleslé béčkové kultury (nahánět hrůzu, děsit, hajzl, slizoun, vkrást se). Spojení „creep shop“ si opět zachovává typickou nadsázku. Font Segoe zastává čistě funkční úlohu využitou dále ve vizuálním stylu. VIZUÁLNÍ STYL Logo je tištěné vždy v jedné barvě; v negativní nebo pozitivní verzi. K většině materiálů je využita technika sítotisku, která dodává značce osobitý výraz a zachovává punc originality díky nedokonalosti tisku oproti digitálním technologiím. Svéráz značky podporuje jistý nadstandard ve formě krabic a dalšího obalového materiálu, který je nedílnou součástí každého produktu. Značka má základní barevné provedení a dále barevné provedení odpovídající příslušné kolekci. Základní barevností je bílá a černá v pozitivu a negativu a písková hnědá. E-SHOP Ve zpracování webových stránek převažuje funkční hledisko, záměrem je rychlý a jednoduchý nákup, orientace zákazníka a snadné získání potřebných informací. Grafická stránka je zde potlačena ve prospěch samotných produktů. E-shop je doplněn o galerii a částečnou fotodokumentaci procesu tvorby, která klientovi zprostředkuje osobnější kontakt. AKTUÁLNÍ KOLEKCE Pro úvodní kolekci jsem vybrala námořnické téma, které je častou inspirací a oblíbeným námětem. Mojí snahou je využít již tak nadužívané téma a překročit jeho vizuální formu. Mimimalizací dochází k posunu od prvoplánovosti ke srozumitelné grafické zkratce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.