Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální obraz vytvářený tradičními a novými médii: Komparativní analýza mediální reprezentace na příkladu prezidentských voleb 2018
Houdková, Eliška ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
S příchodem internetu došlo ke změně mediálního prostředí a také mnoha teorií, které byly do té doby vztahovány pouze k tradičním médiím. Základy předkládané práce jsou postaveny na otázce, zda tradiční média a média nová vytváří odlišné mediální obrazy. Tato otázka je dále rozvíjena kapitolami na téma konstrukce reality, mediální konvergence, teorie agenda-setting nebo sociálních sítí a dále zkoumána na příkladu voleb prezidenta České republiky. O post hlavy státu se v roce 2018 ucházelo dohromady devět kandidátů a takový počet s sebou přinesl mnoho výzev pro média tradičního typu. Právě televize, tisku a rozhlasu se totiž týká omezení v podobě maximálního počtu znaků či stopáže, a proto musí docházet k vynechávání a zjednodušování některých informací. Sociální sítě podobnými problémy netrpí, naopak se s jejich příchodem uživatelé setkávají s novými charakteristikami. Na základě dat sebraných ze vstupů veřejnoprávní České televize a příspěvků uveřejněných na facebookových stránkách konkrétních kandidátů došlo ke komparaci a stanovení, jak se liší mediální obraz podávaný odlišnými typy médií.
Vliv sociální sítě YouTube na uživatele
Houdková, Eliška ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Čupak, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se věnuje tomu, jaký dopad má sociální síť YouTube na uživatele. Cíl práce bylo stanoveno určit, jaký obsah videonahrávek má na diváky největší emocionální dopad. Data na rozbor byla převzata z komentářů pod vybranými videi, poté došlo k analýze sentimentu, ta určila emocionální zabarvení jednotlivých tvrzení. Teoretická část práce vymezuje YouTube v rámci ostatních sociálních sítí, popisuje jednotlivé YouTube kanály a shrnuje základní psychologické poznatky, související s psychologií médií. Výsledky bakalářské práce jsou využitelné pro YouTube tvůrce, kteří chtějí posunout svoji tvorbu dále. Také lze těchto analýz využít pro další zkoumání chování uživatelů na sociálních sítích.

Viz též: podobná jména autorů
1 HOUDKOVÁ, Ester
2 HOUDKOVÁ, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.