Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
3D browser fotografií
Horváth, Zsolt ; Polok, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Dnešní prohlížeče fotek již nejsou jen obyčejnými prohlížeči. Pravidelně se objevují inovace jako například sdílení fotek na internetu, sociálních sítích nebo jejich zobrazení v 3D. Naším cílem bylo vyzkoušet nové, ještě neexistující, 3D zobrazení. Porovnat ho s již existujícími a testovat jeho výhody i nevýhody. Byla vytvořena aplikace s podporou čtyř zobrazení, dvou již existujících a dvou zcela nových, s použitím OpenSceneGraph v jazyce C++. Nová řešení jsou založena na principu attraktory, tedy magnetů, které k sobě přitahují fotky podle zadaných parametrů. Aplikaci vyzkoušelo osm lidí. Každý dostal své úkoly, které musel splnit, a dotazník, který vyplnil. Z těchto úloh byly vyvozeny informace o použitelnosti, intuitivnosti a efektivitě. Výsledky ukazovaly, že existující řešení byla efektivnější, tato efektivita ale klesala s rostoucím počtem fotek. Při malém množství byla existující řešení dvakrát efektivnější.
Android aplikace pro výuku slovní zásoby
Černoch, Jiří ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Horváth, Zsolt (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj aplikace k výuce slovní zásoby na zařízeních s operačním systémem Android. V práci je popspána základní teorie, návrh aplikace a implementace stěžejních problémů. Celá aplikace je zaměřena na práci s SQLite databází a optimalizací na zařízení o různých velikostech displeje.
GPU raytracer pro OSG
Kantor, Jiří ; Horváth, Zsolt (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce popisuje tvorbu jednoduchého raytraceru pro OpenSceneGraph, který běží na grafické kartě. V práci jsou popsány věci, které bylo nutné provést v OpenSceneGraphu, aby bylo možno předávat data do GPU a také několik metod pro hledání průsečíků paprsku a trojúhelníku, což je klíčový algoritmus v raytracingu.
Běžecký trenér pro iPhone
Doležal, Radek ; Horváth, Zsolt (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit aplikaci na iPhone fungující jako osobní trenér, která pomocí skloubení funkce mapování denního příjmu a výdeje energie a funkce krokoměru, bude uživatele motivovat k pohybu a upravení jeho denních návyků. Stěžejní částí práce je vlastní návrh aplikace a jejího uživatelského rozhraní. Práce dále pojednává o problematice vývoje aplikací na platformu iOS a zahrnuje základní informace o funkci metabolismu.
3D hra webGL s fyzikou
Maixner, David ; Starka, Tomáš (oponent) ; Horváth, Zsolt (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce diskutuje možnosti vytváření her pro webové prohlížeče. Zaměřuje se především na tvorbu 3D webové grafiky pomocí WebGL. Vybírá frameworky pro zjednodušení práce s WebGL a fyzikou. Dále se zabývá návrhem a implementací 3D webové hry s fyzikou s využitím vybraných frameworků. Nakonec se zabývá testováním aplikace.
Částicové simulace v reálném čase
Horváth, Zsolt ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Částicové simulace v reálném čase se stali realitou teprve před několika roky, kdy se v informatice objevil pojem GPGPU. Tato nová technologie umožňuje využívat obrovskou sílu grafické karty pro obecné účely. V dnešní době je trendem urychlit existující algoritmy přepsáním do paralelní podoby. Na tomto principu fungují i částicové systémy. Zajímavou oblastí částicových systémů jsou simulace tekutin. Tyto simulace jsou založené na teorii Navier-Stokesových rovnic a jejich numerickém řešení pomocí SPH (Smoothed particle hydrodynamics). Tekutiny tvoří součást každodenního života a proto je důležité je zobrazit realisticky. Používají se v moderních počítačových hrách a v různých vizualizacích, které běží v reálném čase, z toho důvodu musí být rychle zobrazené.
Interaktivní turistický průvodce
Henry, Andrii ; Szentandrási, István (oponent) ; Horváth, Zsolt (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem aplikace Interaktivní turistický průvodce pro platformu Android. Popisuje řešení návrhu a implementace aplikace, která prostřednictvím tzv. rozšířené reality zobrazuje na obrazovce mobilního přístroje informace o kolem ležících objektech. Také se zabývá problematikou práce s vestavěnými senzory mobilních zařízení s operačním systémem Android. Práce také zasahuje do problematiky zobrazování OpenGL grafiky pomocí knihoven OpenGL ES.
Simulace tekutin
Životský, Tomáš ; Navrátil, Jan (oponent) ; Horváth, Zsolt (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá simulací a následnou vizualizací kapalných látek. Jsou zde popsány různé metody pro výpočet reálného pohybu a chování kapalin. Samotná práce je poté založena na metodách, které dokáží být simulovány v reálném čase.

Viz též: podobná jména autorů
1 Horváth, Zdeněk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.