Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání výkonnostních parametrů vybraných hřebců a jejich dcer
Hortová, Petra
V této práci jsem se zaměřila na plemeno český teplokrevník, jeho historii a charakteristiku. Cílem diplomové práce je porovnání výkonnostních parametrů hřebců, jejich dcer a popis výkonnostních zkoušek českého teplokrevníka. Podkladem pro zpracování databáze vybraných hřebců byl Seznam hřebců, s oprávněním k plemenitbě v České republice v roce 2015. Vlastní práce byla zaměřená na výkonnostní parametry plemeníků a jejich dcer, současně jsem provedla vyhodnocení, zda hřebci jsou zhoršovatelé či zlepšovatelé. Údaje byly zpracovány pomocí programů Statistika 12 a Excel, ve kterých jsem se-řadila vybrané hřebce abecedně. Následně jsem vypracovala tabulky, ve kterých jsou vyhodnoceny a porovnány průměrné hodnoty tříd klisen s příslušnými hřebci (otci).
Virtuální model rezonančního adhezního testu závěsu kola dle EUSAMA
Hortová, Petra ; Dočkal, Aleš (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku týkající se oblasti bezdemontážní diagnostiky a to výhradně rezonančního adhezního testeru dle metodiky EUSAMA. Výsledkem této metody je posouzení technického stavu tlumičů odpružení. Avšak vzhledem k testování celé pružící a tlumící soustavy vozidla, jsou výsledky zkresleny vlivem testovacích podmínek a ostatních komponent vozidla. Cílem diplomové práce je analýza mezí praktického uplatnění rezonančního adhezního testu pro ověřování kvality tlumení kol dopravních prostředků. Problematika bude řešena pomocí virtuálního modelování v programu Adams/View, kde se vytvoří reálná náprava automobilu Škoda Roomster TDI 1.4. Na tomto modelu budou následně simulovány možné funkční vlastnosti a opotřebení jednotlivých komponent ovlivňující metodu. Virtuální model nápravy bude dále využíván pro výzkumnou činnost Ústavu konstruování Fakulty strojního inženýrství VUT v Brně.
Beaujolais nouveau. Charakteristika komerční strategie.
HORTOVÁ, Petra
Tato bakalářská práce se zaměřuje na fenomén beaujolais nouveau a jeho marketingovou strategii. Tradice tohoto mladého francouzského vína je známa takřka po celém světě. V posledních letech se tradice jeho oslav rozšířila úspěšně i do České republiky. Lidé u nás beaujolais nouveau pijí, oslavují, ale takřka nic o něm neví. Bakalářská práce nahlíží na beaujolais nouveau z mnoha hledisek. Nejprve představuje region Beaujolais, kde se toto víno pěstuje, dále jeho výrobu a také samotnou historii a původ svátku tohoto vína. Práce ve své další části popisuje komerční strategii a prostředky, které využívá a zaměřuje se také na její dosah v celosvětovém a evropském měřítku. Nechybí ani pohled na francouzský a český trh s vínem a alkoholickými nápoji a stručná charakteristika institucí, jež se propagací beaujolais nouveau zabývají. Závěrečná část práce nabízí srovnání francouzského beaujolais nouveau s jeho českou obdobou - svatomartinským vínem.

Viz též: podobná jména autorů
3 HORTOVÁ, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.