Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická analýza a její dopady na marketingový mix firmy Gentleport
Ho Si, Quyet ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Horovič, Michael (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou strategie prodejny (značky) Gentleport na trhu. Gentleport obchoduje s pánskými doplňky dovozenými z Anglie. Teoretická část obsahuje základní pojmy a definice, které jsou dále využívány v praktické části. Praktická část zahrnuje představení společnosti a analýzu marketingového mixu, marketingového prostředí, které obsahuje významné subjekty (konkurence, dodavatel, zákazník) a důležité faktory (politické, ekonomické, sociální, technické) ovlivňující chod společnosti. V závěru práce je celkové hodnocení výsledků analýzy, z čehož bude plynout návrh konkrétních opatření pro zlepšení a optimalizaci provozu obchodu.
Zavedení informačního systému pro obchod
Horovič, Michael ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Novotný, Josef (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o výběru informačního systému a porovnání sady softwarových řešení pokrývající jednotlivé oblasti versus nasazení ERP. Práce přináší postup návrhu a volby komplexního řešení elektronického obchodu, účetního systému, věrnostního programu, péči o zákazníky a skladového prostoru pro malé kamenné prodejny. První část práce se zaměřuje na definice základních pojmů, jako je informační systém, ERP a další nutné pojmy důležité pro tuto práci. Tato část se nadále zabývá řešením informační potřeby, sběru a katalogu požadavků pro malé kamenné prodejny. V posledních kapitolách první části práce jsou podmínky a specifika odborné oblasti, co je pro firmy důležité a následné posouzení ekonomické návratnosti. Druhá část práce je prakticky zaměřena na kamenný a elektronický obchod Gentleport. Metodou analýzy dokumentů, pozorování a řízení rozhovorů se definuje předpokládaná realita, analýza potřeb a požadavků pro obchod. V této části je dále věnováno pozornosti na popis vhodných systémů a to sada nezávislých softwarů ve srovnání s nasazením ERP. Třetí část práce se zaměřuje na výběr dodavatele, který splňuje požadavky na informační systém pro kamenný a elektronický obchod Gentleport. Závěrečná část práce je zaměřena na vyhodnocení zvoleného řešení a tato část potvrzuje nebo vyvrací hypotézy zadané na začátku práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.