Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Soubor metodik pro efektivní podnikání malých a středních subjektů v sektoru kultury
Dostál, Petr ; Kislingerová, Eva ; Pešek, Ondřej ; Horný, Stanislav ; Surynek, Alois ; Jarošová, Eva ; Srpová, Jitka ; Misař, Jan ; Svobodová, Ivana ; Boukal, Petr ; Vávrová, Hana ; Scholleová, Hana ; Mullerová, Jana ; Sieber, Patrik ; Sieber, Martina ; Vondra, Zdeněk
Základním cílem předloženého souboru metodik je poskytnout sektoru kultury nástroje, které umožní zlepšit řídící činnost především malých a středních organizací, ale zároveň se zlepší i možnosti trvalého a systematického rozvoje a transparentnost v komunikaci kulturních organizací, památek, orgánů státní správy a samosprávy, donorů a dalších, které jsou cílovými skupinami metodiky.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Historie, vývoj a nové směry ve fotografii se zaměřením na sportovní fotografii
Pelikán, Jan ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Teoretická část popisuje historii, vývoj a nejznámější autory ve fotografii. Dále je zde rozebrána sportovní fotografie dnešní doby, moderní technologie, které mohou sportovním fotografům usnadnit práci v terénu, a v neposlední řadě základní i pokročilé techniky a trendy při fotografování sportu. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První část se zaměřuje na fotografický experiment s cílem porovnat moderní technologie ve sportovní fotografii s fotografickými metodami 19. století a druhá část se skládá z okomentovaných autorských sportovních fotografií napříč postupným vývojem autora. Tato bakalářská práce má za cíl přiblížit obecnou a hlavně sportovní fotografii široké veřejnosti a seznámit ji s historií a novými trendy v tomto odvětví. Přínos této práce spočívá v poskytnutí podrobného přehledu o specifickém stylu fotografování jak široké veřejnosti, tak zainteresovaným profesionálům a díky tomu přispívá k rozvoji tohoto oboru.
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Bessenyey, Viktorija ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Tato práce se věnuje firemní marketingové komunikaci, prostředkům, které využívá k zasažení svých cílových skupin. V teoretické části jsou zkoumány nejdůležitější aspekty firemní komunikace, zejména pak komunikace firmy skrze jednotný vizuální firemní styl. V praktické části se pak tyto poznatky aplikují na konkrétní firmu, kde je popsán její současný styl vizuální komunikace a následně navržen její redesign a zpracován v grafickém programu.
Vizuální komunikace Národního památkového ústavu
Sonntágová, Jana ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl provést analýzu vizuální komunikace Národního památkového ústavu. Teoretická část se zabývá výkladem firemní identity se zaměřením na jednotný vizuální styl a firemní komunikaci. V praktické části podrobně analyzuji hlavní a odvozené prvky vizuální komunikace a porovnávám je se státními památkovými organizacemi v zahraničí. V samotném závěru práce jsou představeny zlepšovací návrhy na budování firemní image státní kulturní organizace.
Firemní identita malého podniku s praktickou aplikací na vybranou společnost
Jančíková, Nikola ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje firemní identitě s důrazem na firemní design společnosti neboli jednotný vizuální styl. Konkrétně navrhuje jednotný vizuální styl pro malý podnik Jahody Stebno, který se specializuje na sezónní sběr a prodej jahod. Hlavní důraz klade na logo, firemní písmo, firemní barvy a z nich odvozené prvky jednotného vizuálního stylu, kterými jsou vizitky, dopisní papíry a další možné aplikace na předměty, které firma často využívá. K vypracování byl proveden monitoring přímé konkurence v Ústeckém kraji a jejich firemních stylů. Práce v závěrečné části představuje autorčin návrh grafického manuálu, který by zmíněný podnik mohl začít využívat.
Vizuální styl státních institucí na příkladu Ministerstva práce a sociálních věcí
Čápová, Zuzana ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Souralová, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá firemní identitou, firemním designem a firemní image neboli jednotným vizuálním stylem. Z hlediska teorie grafického designu je kladen důraz na logo, barevnost, vhodné použití tvarů, typografii a kompozici. Teoretické poznatky jsou poté aplikovány při analýze a zhodnocení vizuálního stylu všech českých ministerstev, práce obsahuje také několik doporučení a návrhů na zlepšení. K vypracování byl proveden i monitoring obdobných institucí v zahraničí. Závěrečná část práce představuje autorčin návrh grafického manuálu jednotné vizuální identity české státní správy.
Proces návrhu, digitalizace a propagace vlastního fontu
Krčková, Anna ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce se zaměřuje na vývoj, tvorbu a digitalizaci písma. Zkoumá, jak dalece musí člověk pochopit danou problematiku a nakolik musí znát historické pozadí vývoje písma tak, aby byl schopen sám kvalitní písmo vytvořit, jak pro svou vlastní potřebu tak pro jeho prodej. Dále definuje jakými parametry je dána kvalita písma a jak lze kvalitní písmo rozpoznat. V praktické části práce představuje principy a programy pro tvorbu písma, které jsou v současné době nejčastěji používané a představuje možnosti propagace a prodeje písma. Cílem je porovnat klady a zápory vlastní tvorby písma tak, aby ten kdo se zabývá touto otázkou, dokázal posoudit, zda se vyplatí investovat čas do tvorby vlastního písma či nikoliv, a eventuálně byl schopen základní abecedu vytvořit.
Výrobní proces tvorby knihy, od textu k hotovému médiu
Frydecká, Markéta ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tématem práce je tvorba knihy, její úprava, sazba a tisk. V první části přináší možnosti výběru vazby, formátu, papíru a písma. Dále poskytuje přehledný a ucelený vhled do problematiky sazby a stručně popisuje, co všechno je třeba při sazbě knihy zohlednit a na co je dobré pamatovat při jejím exportu. Stručně také seznamuje s tiskovými technikami a nabízí přehled dokončovacích prací. V druhé části jsou pak poznatky z první aplikovány v praxi při zlomu novely Návrat a následně jsou popsány činnosti z tiskárny související s vytištěním a zknihařením knihy. Zároveň je v druhé části nastíněna současná nakladatelská praxe ohledně tvorby knihy.
Vizuální styl nové značky fotoalb a její vstup na trh
Bašníková, Adéla ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je návrh vizuálního stylu nové značky fotoalb. Hlavním cílem je objasnit z teoretického hlediska význam tvorby jednotné firemní identity a vizuálního stylu, který pomůže značce získat si svou pozici na trhu. Praktická část je věnována představení nové značky fotoalb, pro kterou je navržen jednotný a funkční vizuální styl respektující poznatky z teoretické části. Dále jsou na základě analýzy konkurence a definování cílové skupiny zmíněny možnosti její propagace v souvislosti s jejím uvedením na trh.
Rodinná fotografie
Peroutková, Klára ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře se základními pravidly při fotografování dětí. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti fotografování, kterým je nutno před samotným fotografováním porozumět. Dále je popsáno jak s dětmi při fotografování spolupracovat a jaká je taktika komunikace přiměřená jejich věku. Pozornost je věnována i důležitým momentům v životě dítěte, které by měly být na fotografiích zachyceny. V praktické části je popsán samotný průběh fotografování dětí v ateliéru. Tato práce je určena čtenářům, kteří se chtějí věnovat rodinné fotografii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.