Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení žáků 2. stupně základních škol v Ústeckém kraji a jejich postoj ke školní tělesné výchově
Cihlář, David ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Horkel, Vladimír (oponent) ; Kašpar, Ladislav (oponent)
Název práce Hodnocení žáků 2. stupně základních škol v Ústeckém kraji a jejich postoj ke školní tělesné výchově Problém Výzkumy a šetření v posledních letech upozorňují na pokles pohybové aktivity ve volném čase dětí. Tato skutečnost se následně odráží i v tělesné výchově, zejména v úrovni jejich dovedností, jejich zdatnosti a výkonnosti, ale také v jejich celkovém zájmu o tento předmět. Učitelé tělesné výchovy často ve svých hodinách naráží na základní problém týkající se nízké motivace žáků k pohybu. Součástí vyučovacího procesu je i hodnocení, kde učitel přihlíží k celé řadě faktorů. Objektivně zohlednit do celkové známky všechny dílčí faktory, za které lze žáka v tělesné výchově hodnotit, je pro učitele velmi složitý a náročný proces. Práce se zabývá problematikou hodnocení ve školní tělesné výchově, konkrétně snahou identifikovat ty proměnné, které mají významný vliv na celkovou známku z tohoto předmětu. Sledujeme jak genderové a věkové odlišnosti, vztah žáků k tělesné výchově, aktivní vztah ke sportu i mimo školu, vliv rodiny, ale i životní styl žáka a také výkonnost a zdatnost žáků. Žádný z těchto faktorů nemůže vysvětlit hodnocení sám o sobě, ale teprve jejich společným vlivem lze hodnocení známkou uspokojivě popsat. Cíl práce Cílem práce je analýza proměnných a korelátů souvisejících s...
Hodnocení žáků 2. stupně základních škol v Ústeckém kraji a jejich postoj ke školní tělesné výchově
Cihlář, David ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Horkel, Vladimír (oponent) ; Kašpar, Ladislav (oponent)
Název práce Hodnocení žáků 2. stupně základních škol v Ústeckém kraji a jejich postoj ke školní tělesné výchově Problém Výzkumy a šetření v posledních letech upozorňují na pokles pohybové aktivity ve volném čase dětí. Tato skutečnost se následně odráží i v tělesné výchově, zejména v úrovni jejich dovedností, jejich zdatnosti a výkonnosti, ale také v jejich celkovém zájmu o tento předmět. Učitelé tělesné výchovy často ve svých hodinách naráží na základní problém týkající se nízké motivace žáků k pohybu. Součástí vyučovacího procesu je i hodnocení, kde učitel přihlíží k celé řadě faktorů. Objektivně zohlednit do celkové známky všechny dílčí faktory, za které lze žáka v tělesné výchově hodnotit, je pro učitele velmi složitý a náročný proces. Práce se zabývá problematikou hodnocení ve školní tělesné výchově, konkrétně snahou identifikovat ty proměnné, které mají významný vliv na celkovou známku z tohoto předmětu. Sledujeme jak genderové a věkové odlišnosti, vztah žáků k tělesné výchově, aktivní vztah ke sportu i mimo školu, vliv rodiny, ale i životní styl žáka a také výkonnost a zdatnost žáků. Žádný z těchto faktorů nemůže vysvětlit hodnocení sám o sobě, ale teprve jejich společným vlivem lze hodnocení známkou uspokojivě popsat. Cíl práce Cílem práce je analýza proměnných a korelátů souvisejících s...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.