Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě
Horák, Lubomír ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě Cíle práce: Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán zaměřený na hlavní skupiny zákazníků aquaparku Plovárny Hranice na Moravě. Tvorba tohoto plánu, by měla sloužit k efektivnějšímu využití sportovního zařízení a ke strategickému naplánování přístupu k jednotlivým skupinám zákazníků, tzn. děti do 6 let, mládež, studenty, dospělé, seniory, rodiče s dětmi do 6 let, ZTP/P, návštěvníky kurzů a ostatní návštěvníky. Mezi vedlejší cíle patří identifikace příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek aquaparku, prozkoumání variant marketingové strategie a získání zpětné vazby na marketingový mix od zákazníků aquaparku. Uvedené cíle v podstatě navazují na hlavní cíl, tedy mají s tímto hlavním cílem přímou souvislost. Metody: Od vedení aquaparku byla získána výroční zpráva, dále pak interní směrnice, a také bylo umožněno uskutečnění primárního sběru dat se zaměstnanci, který měl podobu polostrukturovaného rozhovoru se třemi pracovníky aquaparku. Dále byly použity metody analýzy, syntézy, komparace a ankety. Analýza byla provedena prostřednictvím prostudování primárních zdrojů informací, SWOT analýzy a situační analýzy. Objektem komparace byly konkurenční subjekty, při této metodě bylo využito veřejně dostupných údajů z webových stránek...
Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě
Horák, Lubomír ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě Cíle práce: Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán zaměřený na hlavní skupiny zákazníků aquaparku Plovárny Hranice na Moravě. Tvorba tohoto plánu, by měla sloužit k efektivnějšímu využití sportovního zařízení a ke strategickému naplánování přístupu k jednotlivým skupinám zákazníků, tzn. děti do 6 let, mládež, studenty, dospělé, seniory, rodiče s dětmi do 6 let, ZTP/P, návštěvníky kurzů a ostatní návštěvníky. Mezi vedlejší cíle patří identifikace příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek aquaparku, prozkoumání variant marketingové strategie a získání zpětné vazby na marketingový mix od zákazníků aquaparku. Uvedené cíle v podstatě navazují na hlavní cíl, tedy mají s tímto hlavním cílem přímou souvislost. Metody: Od vedení aquaparku byla získána výroční zpráva, dále pak interní směrnice, a také bylo umožněno uskutečnění primárního sběru dat se zaměstnanci, který měl podobu polostrukturovaného rozhovoru se třemi pracovníky aquaparku. Dále byly použity metody analýzy, syntézy, komparace a ankety. Analýza byla provedena prostřednictvím prostudování primárních zdrojů informací, SWOT analýzy a situační analýzy. Objektem komparace byly konkurenční subjekty, při této metodě bylo využito veřejně dostupných údajů z webových stránek...
Marketingový mix Bohemians Praha 1905 a návrhy na jeho zlepšení
Horák, Lubomír ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingový mix Bohemians Praha 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Celkové zhodnocení jednotlivých složek marketingového mixu klubu Bohemians Praha 1905 a na základě získaných podkladů následně navrhnout konkrétní řešení vylepšující současný marketingový mix, který povede k větší spokojenosti fanoušků. Metody: Pro získání informací o současném marketingovém mixu je použito strukturované interview. Zjišťování spokojenosti fanoušků Bohemians Praha 1905 se současným marketingovým mixem probíhá prostřednictvím elektronického dotazování. Pro analýzu současného marketingového mixu je použita případová studie. Analýza podmínek se zkoumá prostřednictvím PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil a následně je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Prostřednictvím studie byly zjištěny nedostatky v oblasti marketingového mixu Bohemians Praha 1905. Jako největší nedostatek se jeví chybějící parkoviště pro návštěvníky fotbalového utkání, které by bylo v blízkosti stadionu. Dalším důležitým nedostatkem při poskytování služby je špatný stav toalet na stadionu. Klíčová slova: marketingový mix, marketing, sportovní marketing, Bohemians Praha 1905

Viz též: podobná jména autorů
7 HORÁK, Luděk
5 Horák, Ladislav
1 Horák, Luboš
7 Horák, Luděk
21 Horák, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.