Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Etické kodexy v soudobém českém mediálním systému
Horáčková, Anna ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Magisterská diplomová práce je zaměřena na současný stav etiky v českých médiích a soustředí se zejména na etické kodexy. V první části poskytuji teoretický podklad pro toto téma. Věnuji se terminologii a za pomoci odborné literatury definuji etiku, morálku a etické kodexy. Zásadní je také představení aktuálně platných etických kodexů v českých médiích, které jsou nejdříve stručně shrnuty v přehledné tabulce, a poté podrobněji okomentovány z hlediska jejich specifik. Následuje analýza etických kodexů platných v zahraničí, a to konkrétně v Evropě a Severní Americe. Po teoreticky zaměřených kapitolách se přesouvám k praktické části této práce, která je založena na odborných polo anonymizovaných a polostrukturovaných rozhovorech s osmi zaměstnanci českých médií. Po formulaci hypotéz realizuji sérii rozhovorů. Respondenty jsou novináři pohybující se na české mediální scéně mnoho let. Jedná se převážně o vedoucí redakcí nebo řídící pracovníky českých médií, a to jak tištěných, tak audiovizuálních a elektronicky i online vydávaných. Následuje komentář k potvrzení či vyvrácení stanovených hypotéz. Na základě rozhovorů sestavuji univerzálně platný etický kodex, který by mohl být aplikovatelný na všechna média bez rozdílu zaměření, vlastnictví, serióznosti i typu nosiče. Závěrem navrhuji několik dalších...
Etické kodexy v soudobém českém mediálním systému
Horáčková, Anna ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Magisterská diplomová práce je zaměřena na současný stav etiky v českých médiích a soustředí se zejména na etické kodexy. V první části poskytuji teoretický podklad pro toto téma. Věnuji se terminologii a za pomoci odborné literatury definuji etiku, morálku a etické kodexy. Zásadní je také představení aktuálně platných etických kodexů v českých médiích, které jsou nejdříve stručně shrnuty v přehledné tabulce, a poté podrobněji okomentovány z hlediska jejich specifik. Následuje analýza etických kodexů platných v zahraničí, a to konkrétně v Evropě a Severní Americe. Po teoreticky zaměřených kapitolách se přesouvám k praktické části této práce, která je založena na odborných polo anonymizovaných a polostrukturovaných rozhovorech s osmi zaměstnanci českých médií. Po formulaci hypotéz realizuji sérii rozhovorů. Respondenty jsou novináři pohybující se na české mediální scéně mnoho let. Jedná se převážně o vedoucí redakcí nebo řídící pracovníky českých médií, a to jak tištěných, tak audiovizuálních a elektronicky i online vydávaných. Následuje komentář k potvrzení či vyvrácení stanovených hypotéz. Na základě rozhovorů sestavuji univerzálně platný etický kodex, který by mohl být aplikovatelný na všechna média bez rozdílu zaměření, vlastnictví, serióznosti i typu nosiče. Závěrem navrhuji několik dalších...
Tabletové magazíny - jejich historie, vývoj a současné postavení na českém mediálním trhu
Horáčková, Anna ; Cebe, Jan (vedoucí práce) ; Švelch, Jan (oponent)
Bakalářská práce je věnována vzniku a vývoji tabletových magazínů v České republice. Součástí práce je rozbor nejen ryze tabletově vydávaných magazínů působících na českém mediálním trhu v období let 2012-2015, ale i samotných vydavatelství, jež se tomuto modernímu specifickému technologickému trendu věnují. Podstatnou částí je poté vytyčení technologických aspektů souvisejících s procesem jejich tvorby a distribuce a také aktuálně platné restrikce z oblasti legislativy. Teoretický pohled na tuto problematiku je poté ověřován a prozkoumán v rámci realizovaného dotazníkového šetření. V rámci něj bylo u majitelů chytrých telefonů a tabletů v České republice zjišťováno nejen prozatímní využívání těchto zařízení k různým aktivitám, ale především povědomí o dostupných tabletových magazínech. Následně byla u respondentů zjišťována konzumace těchto obsahů, postoj k interaktivitě obsahů, zpoplatnění titulů či zaměření do budoucna potenciálně nově vydávaných magazínů. V závěru práce je na základě příkladu vývoje tohoto segmentu v zahraničních zemích, názorů odborníků a vlastního zhodnocení nastíněn možný vývoj této oblasti v následujících letech, a to především formou konkurenčních výhod (pozitiv) a nevýhod (negativ) tabletových magazínů.
Mediální obraz kultury v turismu ovlivněný domácími kampaněmi agentury CzechTourism
Horáčková, Anna ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Dianová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se věnuje obrazu české kultury ve vybraných českých periodikách, a to na základě domácích kampaní české centrály cestovního ruchu CzechTourism. V teoretické části práce je definována oblast destinačního managementu, marketingu, médií a činnosti agentury. Kvantitativní obsahová analýza a kvalitativní analýza monitorují, jak jsou výstupy agentury prezentovány veřejnosti prostřednictvím médií. Zjištění, která výzkum přinesl, potvrdila nebo vyvrátila stanovené hypotézy. Jiná výzkumná metoda pak hlouběji zjišťovala způsob informování o českých kulturních hodnotách. Komplexní pohled na problematiku byl završen formulováním seznamu doporučení a návrhů, pomocí nichž by mohl být, doposud nedostatečný a částečně zkreslený, mediální obraz kampaní a aktivit rozšířen a zlepšen.

Viz též: podobná jména autorů
2 Horáčková, Agáta
2 Horáčková, Alena
1 Horáčková, Alice
2 Horáčková, Andrea
3 Horáčková, Aneta
2 Horáčková, Annie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.