Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Průzkum spokojenost účastníků Pankrácké zimní ligy v beach volejbalu
Hons, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Průzkum spokojenosti účastníků Pankrácké zimní ligy v beach volejbalu Cíl práce: Cílem diplomové práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit, jak jsou účastníci spokojeni se současným ročníkem Zimní ligy. Dále na základě výsledků analyzovat důvody úbytku hráčů oproti předešlým ročníkům a navrhnout změny, které by měly dopomoci opětovnému nárůstu množství a zlepšení kvality, potažmo spokojenosti hráčů. Metody: Kvantitativní výzkum pomocí elektronického dotazování. Výsledky: Účastníci jsou nejvíce spokojeni s čistotou a prostředím areálu na Pankráci. Kvalitu soupeřů i množství zápasů hodnotí také pozitivně. Naopak největší problém shledávají v ceně startovného. Na základě výsledků bylo doporučeno ho snížit, pozměnit herní systém soutěže a upravit ceny pro vítěze turnajů a ligy. Klíčová slova: Beach volejbal, Pankrác, Zimní liga, spokojenost
Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena Voda
Hons, Michal ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena voda Cíle práce: Zhodnocení současného marketingového mixu klubu, pomocí SWOT analýzy zjistit slabé a silné stránky klubu, ze získaných podkladů navrhnout podklady k zlepšení marketingového mixu. Metoda: Použití kvalitativních metod jako je interview a zároveň kvantitativní metody jako je dotazování, dále použití SWOT analýzy, práce se sekundárními daty. Výsledky: Budou navrženy úpravy jednotlivých částí marketingového mixu, které by měly vést k jeho celkovému zlepšení. Navrhované změny budou předloženy vedení, které se dále rozhodne jak s nimi naloží. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, marketingový mix, sport Management, SWOT analýza, firemní identita, dotazník
Průzkum spokojenost účastníků Pankrácké zimní ligy v beach volejbalu
Hons, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Průzkum spokojenosti účastníků Pankrácké zimní ligy v beach volejbalu Cíl práce: Cílem diplomové práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit, jak jsou účastníci spokojeni se současným ročníkem Zimní ligy. Dále na základě výsledků analyzovat důvody úbytku hráčů oproti předešlým ročníkům a navrhnout změny, které by měly dopomoci opětovnému nárůstu množství a zlepšení kvality, potažmo spokojenosti hráčů. Metody: Kvantitativní výzkum pomocí elektronického dotazování. Výsledky: Účastníci jsou nejvíce spokojeni s čistotou a prostředím areálu na Pankráci. Kvalitu soupeřů i množství zápasů hodnotí také pozitivně. Naopak největší problém shledávají v ceně startovného. Na základě výsledků bylo doporučeno ho snížit, pozměnit herní systém soutěže a upravit ceny pro vítěze turnajů a ligy. Klíčová slova: Beach volejbal, Pankrác, Zimní liga, spokojenost
Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena Voda
Hons, Michal ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Marketingový mix volejbalového klubu Aero Odolena voda Cíle práce: Zhodnocení současného marketingového mixu klubu, pomocí SWOT analýzy zjistit slabé a silné stránky klubu, ze získaných podkladů navrhnout podklady k zlepšení marketingového mixu. Metoda: Použití kvalitativních metod jako je interview a zároveň kvantitativní metody jako je dotazování, dále použití SWOT analýzy, práce se sekundárními daty. Výsledky: Budou navrženy úpravy jednotlivých částí marketingového mixu, které by měly vést k jeho celkovému zlepšení. Navrhované změny budou předloženy vedení, které se dále rozhodne jak s nimi naloží. Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, marketingový mix, sport Management, SWOT analýza, firemní identita, dotazník

Viz též: podobná jména autorů
1 Hons, Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.