Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika plýtvání potravinami
Vozábová, Aneta ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou plýtvání potravinami z celosvětového hlediska. Cílem práce je komplexní shrnutí této problematiky z dostupných světových zdrojů i na základě vlastních zkušeností z praxe v zařízeních veřejného stravování. V práci jsou vymezeny oblasti plýtvání v rámci potravinového řetězce, určeny ekonomické, sociální a environmentální důsledky plynoucí z nešetrného nakládání s potravinami a popsány organizace a společnosti zabývající se předcházením plýtvání potravinami. Zároveň jsou poskytnuta doporučení k prevenci vzniku potravinového odpadu v domácnostech. Praktická část práce analyzuje potravinový odpad v českých domácnostech, měřený po dobu jednoho týdne.
Rozvojové projekty v Ústeckém kraji
Vayhelová, Gabriela ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na Ústecký kraj z pohledu rozvojových projektů, které zde byly realizovány. V první části práce vysvětluje základní pojmy spojené s rozvojovými projekty, teoretická východiska managementu rozvojových projektů, který je určujícím prvkem jejich úspěšnosti a dále vysvětluje základní charakter neziskových organizací. Ústecký kraj je z hlediska ekonomiky a svého zaměření velmi specifický, a proto je součástí praktické části i podrobnější analýza, která nastoluje rámcový přehled o celkové situaci kraje. Zájem o rozvoj je s postupující dobou stále větší, a proto je zde analýza již realizovaných projektů v Opárenském mlýně. Ta má za cíl vyhodnotit, zda byly realizované projekty naplněny a zda jejich vlivy mají pozitivní přínos pro dané území. Pracujeme zde s hypotézami, které se potvrdily. Lze tedy konstatovat, že lidské zdroje mají vliv na rozvoj regionu a také že nestátní neziskové organizace mohou i s omezenými zdroji přispět k rozvoji území.
Prodejní strategie nadnárodní společnosti (Guinness)
Kněžický, Miroslav ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Tato práce se zabývá prodejní strategií společnosti Guinness na trhu s pivem ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. Práce analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a na základě této analýzy navrhuje možné strategie na zlepšení prodejních výkonů podniku.
Logistické procesy ve společnosti Ravensburger Karton s.r.o.
Blažková, Lenka ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu logistických procesů ve společnosti Ravensburger Karton s.r.o., známé pro produkci puzzlů a společenských her. Teoretická část poskytuje teoretická východiska a zabývá se popisem jednotlivých logistických procesů od vývoje po distribuci konečným zákazníkům. Praktická část ukazuje fungování těchto procesů na příkladě vybrané výrobní společnosti a spolu s jejich vyhodnocením nabízí návrhy na možná vylepšení.
Ochrana zboží v logistickém řetězci
Mizuňová, Michaela ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou důsledků působení vnějších vlivů prostředí na zboží s ohledem na jeho vlastnosti, délku a složitost přepravního řetězce během vnitrostátní a mezinárodní přepravy. Dále zkoumá způsoby ochrany zboží včetně postupů nakládky, překládky, vykládky, označení a balení zboží a jeho zajištění a uložení pro potřeby přepravy, skladování a manipulace. Nakonec se práce věnuje průběhu logistického řetězce na příkladu vybrané komodity, čokolády a surovin pro její výrobu, se zaměřením na rizika namáhání zboží vnějšími vlivy a způsob jeho ochrany. První kapitola se zaměřuje na význam mezinárodní přepravy, definuje vlastnosti zboží, vnější vlivy prostředí a přepravní řetězce. Druhá kapitola se věnuje klasickým logistickým technologiím. Třetí a čtvrtá kapitola podrobně zkoumá obaly a další prvky systému ochrany zboží. Pátá kapitola obsahuje informace o uložení a fixaci zboží v dopravním prostředku. Poslední, šestá kapitola se zabývá logistickým řetězcem čokolády včetně kakaových surovin pro její výrobu, a to od pěstování kakaových bobů v Africe až po prodej čokolády v českém maloobchodě.
Logistika a SCM maloobchodního řetězce
Král, Martin ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Cílem práce Logistika a SCM maloobchodního řetězce je představit moderní přístupy k supply chain managementu (SCM) a použití logistických technologií u nadnárodních retailingových společností na příkladu společnosti TESCO se zaměřením na britský a český trh. Práce se dělí na dvě části - teoretická část nejprve charakterizuje logistiku a SCM a maloobchodní trh. První tři kapitoly představí základní pojmy v logistice a SCM, současné trendy v retailingu a situaci na retailingovém trhu v ČR, dále identifikují vybrané oblasti zájmu a logistické technologie, jež jsou klíčové pro navrhování a následné provozování retailingového logistického řetězce. Představené okruhy ukazují současné otázky a výzvy v rychle se měnící době. Ve čtvrté kapitole je zpracován přehled aktivit nadnárodní společnosti TESCO PLC, který má za úkol čtenáře seznámit se základními informacemi o společnosti, jejích vizích a strategii. Poslední dvě kapitoly se zabývají logistickými řešeními společnosti TESCO na trhu Velké Británie a ČR se zaměřením na vzájemné společné rysy.
Private Labels
Kolmačková, Zuzana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá distribuční strategií, která je založena na zavádění privátních značek především maloobchodními řetězci. Ze začátku se práce zaměřuje na obecné pojetí vlastních značek obchodníků, kde je zmíněna základní charakteristika, historie a rozdělení distribučních značek. Dále práce informuje čtenáře o nově zaváděných speciálních distribučních značkách, které se orientují v první řadě na nové spotřební zvyklosti zákazníka. V praktické části je popsán konkrétní vztah mezi dodavatelskou firmou a dvěma maloobchodními společnostmi, přičemž je kladen důraz na porovnání logistického průběhu výroby a následné propagace těchto produktů a srovnání stanovených podmínek a norem pro funkci takového obchodního vztahu.
Franchisingová forma spolupráce se společností adidas ČR
Jelínek, Josef ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Cílem této práce je popsat a zanalyzovat současný franchisový systém společnosti adidas ČR s. r. o. a na základě výstupů doporučit systémové změny, které budou aplikovatelné pro zefektivnění systému spolupráce společnosti adidas ČR s. r. o. s franchisovými partnery společnosti. Teoretická část řeší metodou rešerše náhled na problematiku franchisového modelu na základě dostupných zdrojů. Cílem první teoretické části bakalářské práce je získat základní informace o vývoji franchisingu, představit definici franchisingu, jeho charakteristiku, druhy a pojmy, včetně popisu vývoje a současné situace franchisingu v České republice. Cílem druhé teoretické části je popsat systémové výhody franchisingu a zároveň jeho výhody a nevýhody pro obě zúčastněné strany tohoto obchodního modelu -- franchisanta i franchisora. Teoretický rozbor je nezbytným předpokladem pro praktickou část bakalářské práce, jejímž cílem je využít sedmileté zkušenosti v obchodním oddělení společnosti adidas ČR s. r. o. a analyzovat současný systém franchisingu společnosti adidas ČR s. r. o., jeho pozitiva i negativa, se snahou o vypracování doporučení na systémové změny, které by byly aplikovatelné pro zefektivnění systému spolupráce s franchisovými partnery společnosti adidas ČR s. r. o.
Nové trendy prodeje v oblasti rychloobrátkového zboží (využití operativního CRM)
Vondrová, Kateřina ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Diplomová práce se zabývá třemi aspekty operativní části CRM -- automatizací obchodních operací, telefonním prodejem a elektronickým obchodováním. Práce zkoumá vliv těchto tří aspektů na produktivitu firmy. Diplomová práce je provázána s firmou Plzeňský Prazdroj a.s, která poskytla údaje ke zpracování. Praktický přínos diplomové práce je zhodnocení aktuálního obchodního modelu Plzeňského Prazdroje a návrh nové e-business strategie pro tuto společnost.
Využití Category Managementu ve vztazích výroba-obchod
Joska, Jan ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Category management (CM) je přístup, ve kterém dodavatel a retailer (obchodník) spolupracují na rozvoji kategorie. Do této strategické spolupráce přináší dodavatel znalost spotřebitele a produktů dané kategorie. Retailer přináší prodejní data. Celá koncepce je založena na řízení kategorií jako strategických obchodních jednotek a doručení maximální hodnoty spotřebiteli v podobě uspokojování jeho potřeb. Přestože první projekty CM u nás fungují již 15 let, většina společností dodnes neimplementovala CM v jeho plné podobě. Hlavními překážkami jsou vysoké organizační nároky na integraci CM do podnikové struktury a nutnost vysoké míry důvěry mezi dodavatelem a retailerem v podobě sdílení dat. Cílem této práce je identifikace příležitostí v oblasti CM na základě analýzy současného obchodního procesu ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s. K identifikaci příležitostí je využita především metoda komparace ideálního obchodního procesu CM, který definuje odborná literatura, s praxí firmy Plzeňský Prazdroj. Na základě této komparace shrnuje práce příležitosti ke zlepšení současně nastaveného procesu CM. Zároveň identifikuje nové oblasti zaměření pro CM, které budou v budoucnu klíčové.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.