Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních médií jako nástroj marketingové komunikace surfového závodu pro handicapované osoby
Holomková, Kristina ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Využití sociálních médií jako moderní nástroj marketingové komunikace surfového závodu pro handicapované osoby Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je návrh obsahového plánu na zlepšení propagace surfových závodů Bali Adaptive Pro s využitím sociální sítě, konkrétně Instagramu. Metody: V této práci jsou použity dvě kvantitativní metody. První metodou je monitoring instagramového profilu Bali Adaptive Pro. Další metodou je zvolen hloubkový rozhovor. Metoda monitoringu profilu byla vybrána pro získání dat a informací, které pomohou zjistit možné nedostatky a profil následně vylepšit. Hloubkové rozhovory proběhly za účelem pochopení problematiky adaptivního surfingu a získání praktických rad ve světe digitálního marketingu. Prvním respondentem je Jan Považan. Jan je spoluzakladatel neziskové organizace Adapted, která se především snaží motivovat handicapované osoby k novým začátkům pomocí adrenalinových sportů. Přínosem je především Janova vlastní zkušenost s adaptivním surfováním a s účastí na adaptivních surfových závodech v Californii. Druhým respondentem je Hynek Zbořil, který má velké pracovní zkušenosti v digitálním marketingu. Užitečné jsou tedy informace nejen o jednotlivých funkcích a možnostech v on-line světe, ale také o trendech na sociálních sítích. Výsledky: Výsledkem...
Návrh komunikační kampaně na pole dance s využitím Guerilla marketingu
Holomková, Kristina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pajerová, Hedvika (oponent)
Název: Návrh komunikační kampaně na pole dance s využitím Guerilla marketingu. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout komunikační strategii pro sportovní disciplínu pole dance, která by při budoucí realizaci mohla zvýšit povědomí o tomto sportu, a zlepšit jeho celkové vnímání. Metody: V práci byla použita metoda kvalitativního rozhovoru dle návodu s předsedkyní CPASF (Czech pole& aerial sports federation z.s.) a metoda analýzy dokumentů. Výsledky: V bakalářské práci byla vyhodnocena nynější situace pole dance a v návaznosti na to, byla navrhnuta marketingová komunikace v podobě Guerilla kampaně. Klíčová slova: pole dance, marketingová komunikace, guerilla marketing, flashmob

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.