Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix prodejny suvenýrů
Holečková, Anna ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace návrhů a doporučení v oblasti marketingového mixu se zaměřením na suvenýry pro informační centrum „TO JE Brno“. Celá práce je rozdělena do tří částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část se zabývá analýzou samotného marketingového mixu, zákazníků a konkurence, výstupem je SWOT analýza. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy a doporučení.
Implicitní věty v italštině a způsoby překladů do češtiny
Holečková, Anna ; Štichauer, Pavel (vedoucí práce) ; Obstová, Zora (oponent)
(česky) Tato diplomová práce si klade za cíl zmapovat překladové protějšky italských implicitních vět v češtině, tedy implicitní věty s gerundiem, infinitivem a příčestím. Práce se skládá ze dvou stěžejních částí. V první části se zabývá danou problematikou na teoretické rovině, popisuje každý nefinitní tvar zvlášť jak pro italštinu tak češtinu. Dále nastiňuje, jakým způsobem lze implicitní věty v italštině a češtině tvořit. Jádrem diplomové práce je korpusová studie založená na paralelním korpusu InterCorp. Na tomto materiálu jsou pozorovány konkrétní formy překladu. Práce se snaží odhalit hlavní překladové tendence nejen pro každý typ implicitních vět zvlášť, ale také obecněji pro všechny ři typy implicitních vět. Klíčová slova (česky) Implicitní věty; italština; čeština; InterCorp; paralelní korpus
Slovesa s prefixem ri- v současné italštině
Holečková, Anna ; Štichauer, Pavel (vedoucí práce) ; Obstová, Zora (oponent)
(česky) Tato práce se zabývá tvořením nových slov v jazyce, konkrétně iterativním prefixem ri-. Jejím cílem je popsání všech restrikcí, jež prefix ri- vážou. Nejprve se věnuje obecnému popisu slovní zásoby a tvoření nových slov s detailnějším zaměřením na derivaci a následně prefixaci. Jádrem bakalářské práce je kombinace korpusové a částečně experimentální studie sloves s prefixem ri-. Na jedné straně je zde zmapován vzorek doložených sloves z korpusu ItWaC od nejfrekventovanějších po hapaxy a charakterizován ukázkami z korpusu. Na straně druhé práce uvádí slovesa, jež prefix ri- nepřipouštějí. V práci se dochází k závěru, že prefix ri- nejvíce ovlivňují sémantické restrikce. Nefavorizují spíše pojení se slovesy intranzitivními, atelickými stavovými a durativními. Mimo jiné práce prokázala, že se prefix ri- nemůže pojit s určitými konkrétními prefixy. Klíčová slova Italština; slovotvorba; prefixace; iterativní prefix ri-; korpus.
Marketingový mix prodejny suvenýrů
Holečková, Anna ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace návrhů a doporučení v oblasti marketingového mixu se zaměřením na suvenýry pro informační centrum „TO JE Brno“. Celá práce je rozdělena do tří částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část se zabývá analýzou samotného marketingového mixu, zákazníků a konkurence, výstupem je SWOT analýza. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy a doporučení.
Bilingual communication in family
Holečková, Anna ; Nábělková, Mira (vedoucí práce) ; Sloboda, Marián (oponent)
Práca sa zameriava na výskum dvojjazyčnej česko-slovenskej komunikácie v rámci jednej dvojgeneračnej rodiny. Pomocou metódy rekonštrukcie sociálnych sieti a jazykových biografií vysvetľuje motiváciu voľby jazyka jednotlivých členov rodiny. Na transkriptoch zvukových nahrávok rozhovorov rodiny sleduje moment striedania jazykového kódu a dvojjazykovú komunikáciu prebiehajúcu v rodine. Ukazuje, do akej miery sa rodina asimilovala s novým prostredím, a aký to má vplyv na jazykovú situáciu v rodine
Návrh strategie pro rodinné vinařství Regina Coeli
Holečková, Anna
Holečková, A., Návrh strategie pro rodinné vinařství Regina Coeli. Bakalářská práce. Brno: PEF MENDELU v Brně, 2014. Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační strategii pro rodinné vinařství Regina Coeli na rok 2014. Dílčím cílem této práce je zhodnotit sou-časný stav podniku, zhodnotit komunikační mix za rok 2013 a pomocí provedené-ho dotazníkového šetření určit vhodné nástroje marketingové komunikace pro rok 2014. Za marketingové nástroje umožňující dosažení cílů podniku je zvolena reklama, direct marketing, podpora prodeje, public relations, veletrhy a výstavy, event marketing a internet.

Viz též: podobná jména autorů
5 Holečková, Andrea
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.