Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kompetence manažera v multikulturním prostředí společnosti INVIA.CZ, s.r.o.
Macečková, Kateřina ; Holeček, Jan (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast manažerských kompetencí v cestovní agentuře INVIA.CZ, s. r. o. Tato společnost v nedávné době rozšířila své působení na zahraniční trhy Polska, Maďarska a Rumunska. Všechny tyto dceřiné společnosti zůstávají řízeny z české mateřské centrály. Cílem práce je identifikovat, jak jsou kompetence manažerů této společnosti ovlivněny průběhem expanze a stanovit návrhy na zlepšení jejich stylu řízení.
Návrh marketingových aktivit cestovní agentury
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Na základě analýzy navrhuji takové změny v marketingovém mixu, které pomohou společnosti získat nové zákazníky a udržet stávající. Návrhy však hlavně pomohou společnosti vylepšit její dobré jméno a image seriózní a kvalitní cestovní agentury.
Návrh marketingové komunikace pro cestovní agenturu
Světlíková, Lucie ; Holeček, Jan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu, přesněji oblastí komunikačního mixu cestovní agentury INVIA.CZ. Cílem práce je zdokonalit marketingovou komunikaci společnosti s jejími zákazníky a to za pomoci návrhů, které se dotýkají prvků komunikačního mixu. Práce je dělena na 3 části – teoretickou, která obsahuje důležité poznatky z dané oblasti, analytickou, která hodností současný stav společnosti i jejího okolí a návrhovou, kde jsou uvedeny návrhy vedoucí ke splnění stanoveného cíle práce.
Komparace monetární expanze vybraných ekonomik po nedávné finanční krizi a její přesah na devizový trh
Holeček, Jan ; Pfeifer, Lukáš (vedoucí práce) ; Pikhart, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce usiluje o analýzu měnově-politických opatření, používaných vybranými centrálními bankami po nedávné krizi nestandardních hypoték a následné finanční krizi, s důrazem na nestandardní nástroje měnového uvolňování. V souvislosti s nestandardními nástroji měnové politiky se práce v druhé části věnuje tématu měnových válek, respektive dopadu finanční krize a následné reakce hospodářské politiky na měnový kurz vybraných ekonomik. Jako ukazatel podhodnocení či nadhodnocení měnového kurzu, uvádí práce odchylku od základního rovnovážného kurzu, při jehož výpočtu se přihlíží k vývoji běžného účtu.
Internetový marketing webového portálu se zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače
Havíř, Vojtěch ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce představuje problematiku internetového marketingu se zvláštním zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače. V rámci této diplomové práce je zvolen konkrétní webový portál, u kterého je provedena analýza úspěšnosti optimalizace a vyhodnocení efektivity zdrojů návštěvnosti. Cílem této práce je poskytnout doporučení provozovatelům portálu, kteří na jejich základě mohou zvýšit návštěvnost portálu. Mimo výše uvedeného je obsahem i ucelený přehled základních metod marketingu na internetu, včetně bližšího popisu jednotlivých faktorů ovlivňujících SEO. Práce je zaměřena jak na OnPage faktory, tak na OffPage faktory.
Analýza obchodní strategie firmy Invia
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Práce Analýza obchodní strategie firmy Invia je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na principy trhu cestovního ruchu. Popisuje subjekty, které na tomto trhu vystupují a specifika služeb a produktů cestovního ruchu. Zvláštní pozornost je věnována prodeji zájezdů přes Internet. Druhá část práce analyzuje obchodní strategii cestovní agentury Invia., největšího prodejce zájezdů online v České republice. Nejdříve je popsána firma základní charakteristikou, poté jsou rozpracovány jednotlivé části obchodní strategie, včetně SWOT analýzy.
Podnikání na internetu jako služba
Drozd, Michal ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsání podnikatelského záměru komplexní internetové agentury, která bude poskytovat široké spektrum služeb přesahujících i působnost internetu. Teoretická část definuje právní rámec, internetové prostředí a možné strategie úspěchu. V praktické části se pak věnuji konkrétnímu podnikatelskému plánu. Nejprve je popsáno personální obsazení včetně požadavků na jednotlivé pozice. Analýza konkurence spolu s popisem okolí firmy podporují realistická očekávání v plánu prodejů. Ve finanční části je provedena podrobná kalkulace jednotlivých produktů a sestavení finančních plánů. Podnikatelský záměr je zakončen SWOT analýzou.
Metody optimalizace webových stránek pro internetové vyhledávače
Havíř, Vojtěch ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Tématem této bakalářské práce je optimalizace webových stránek pro vyhledávače. V angličtině je tato aktivita známa pod názvem "Search Engine Optimization" (SEO). Teoretická část práce obsahuje stručné informace o vyhledávačích na českém internetu. Následuje přehled metod, které je možné v rámci optimalizace využít pro lepší hodnocení vyhledávači a také metod, které pomáhají jen krátkodobě a jsou vyhledávači v případě odhalení penalizovány. V další části práce je uveden přehled nejužitečnějších nástrojů, které poskytují různé typy informací o úrovni optimalizace webové stránky nebo jiné údaje, které mohou při optimalizaci výrazně pomoci. V praktické části práce je zhodnocena úroveň optimalizace pro vyhledávače studentského portálu unium.cz a jsou popsány důležité změny, které provozovatelé uskutečnili. Následně je zhodnocen jejich přínos k návštěvnosti serveru. Na závěr jsou uvedeny doporučené úpravy, které by mohly napomoci portálu unium.cz k lepšímu umístění ve výsledcích vyhledávačů.
Prodej zájezdů přes Internet
Vondrová, Alžběta ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
V první kapitole práce shrnuje výhody a nevýhody používání Internetu, typického uživatele a druhy nehmotného zboží, které se na Internetu prodává. Druhá kapitola popisuje znaky typické dovolené, způsoby platby, cestovní smlouvu a prodej zájezdů během krize. Ve třetí kapitole jsou uvedeny rozdíly mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou, dále je kapitola věnována jejich zástupcům.
Aplikace franchisingu v potravinářském odvětví
Holeček, Jan ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; López, Beatriz (oponent)
Diplomová práce se zabývá aspekty podnikání franchisingových společností. První část práce se zabývá zařazením franchisingu v rámci podnikatelských sítí, charakteristikou subjektů, které se věnují a působí ve franchisingu a dále popisu potravinářského odvětví v ČR. Další část je zaměřena na konkrétní aspekty podnikání ve franchisingu, tedy na výběr franchisora franchisantem, podnikatelský plán, financování tohoto plánu a náležitostmi franchisingové smlouvy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Holeček, Jakub
1 Holeček, Jarosla
2 Holeček, Jaroslav
5 Holeček, Jiří
1 Holeček, Josef
1 Holeček, Juraj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.