Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků
Čokrtová, Jana ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků Cíl: Hlavním cílem této práce je porovnání kvality poskytovaných služeb dvou fitness center v Českém Brodě z pohledu spokojenosti zákazníka. Jedná se o fitness centrum Infinity a fitness centrum Natálie. Dalším cílem je, po zjištění s čím jsou zákazníci spokojeni a nespokojeni, určit, ve kterém fitness centru jsou zákazníci se službami spokojenější. Dílčím cílem je doporučit vedení obou fitness center případná východiska pro vyšší spokojenost zákazníků. Metody: Primární data byla získána pomocí dotazníku Servqual, který měli možnost vyplnit zákazníci na recepcích obou fitness center. Další data byla získána pomocí polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness center. Výsledky: Z dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků je zřejmé, že zákazníci jsou více spokojeni se službami ve fitness centru Natálie. Ani v jednom fitness centru nejsou ovšem zákazníci plně spokojeni ve všech oblastech zkoumání. V závěru práce jsou navržena doporučení, kterými by se fitness centra měla zabývat a tím zvýšit spokojenost zákazníků s jejich službami. Klíčová slova:Servqual dotazník, fitness, spokojenost zákazníka, sportovní služby, konkurence
Spokojenost zákazníků se službami Pulse Fitness v Benešově
Holánek, Michal ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami Pulse Fitness v Benešově Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit spokojenost zákazníků Pulse Fitness v Benešově a odhalit hlavní příčiny, které úroveň spokojenosti zákazníků Pulse Fitness snižují. Zjištěné výsledky přitom budou podkladem k navržení opatření, jejichž implementace v Pulse Fitness by měla přispět ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti. Dílčím cílem je přizpůsobení metodiky Evropského indexu spokojenosti zákazníka do prostředí fitness. Metody: V práci je využita metodika Evropského indexu spokojenosti zákazníka. Ke sběru primárních dat přitom bylo využito elektronického dotazování. Výsledky: Výsledné hodnoty Evropského indexu spokojenosti zákazníka poukazují na fakt, že zákazníci Pulse Fitness jsou s poskytovanými službami nadprůměrně spokojeni. Přesto existuje celá řada faktorů, jejichž optimalizací by se měl management Pulse Fitness zabývat, a k jejichž zlepšení byla navržena konkrétní doporučení. Klíčová slova: Evropský index spokojenosti zákazníka (ECSI), spokojenost zákazníka, fitness služby
Diagnostika vybraných kompetencí trenéra mládeže v atletice
Kapcová, Michaela ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Diagnostika vybraných kompetencí trenéra mládeže v atletice Cíle: Hlavním cílem práce je diagnostikovat vybrané kompetence trenéra atletiky mládeže a ověřit hypotézu o souvislosti výkonosti a výše aspirace trenérů. Metody: V práci byly použity kvalitativní metody výzkumu a psychologické testování. Z kvalitativních metod bylo použito testování, pozorování a rešerše. Psychologické testování bylo v podobě TATSO testu. Na závěr byla použita statistická metoda F-test. Výsledky: Výsledky práce budou přínosným zdrojem informací pro Český atletický svaz při sestavování osnov na školení trenérů a také budou ukazatelem pro atletické oddíly, které organizují mládežnické trenéry. Klíčová slova: atletika, mládežnický trenér, kompetence trenéra, test TATSO, F-test, ČAS, Český atletický svaz, profil trenéra, aspirace, úroveň aspirací
Marketingová komunikace HC Baník Sokolov
Pastier, Lukáš ; Holánek, Michal (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Baník Sokolov Cíle: Hlavním cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit současný stav marketingové komunikace HC Baník Sokolov a navrhnout konkrétní změny, které povedou k jejímu zlepšení. Metody: V práci bylo využito metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum probíhal formou elektronického dotazování. Respondenti především hodnotili spokojenost s marketingovou komunikací HC Baník Sokolov a odpovídali i na otázky, co by v klubu chtěli vylepšit. Kvalitativní výzkum proběhl formou hloubkového interview se sportovním manažerem klubu Karlem Mlejnkem, který napomohl proniknout do problematiky klubu více do hloubky. Výsledky: Na základě provedeného hodnocení bylo zjištěno, že současný stav marketingové komunikace HC Baník Sokolov je na velmi dobré úrovni, v porovnání s ostatními poloprofesionálními kluby. Analýza marketingové komunikace dále zjistila, že klub má problémy se zimním stadionem a spoluprací s výhodnějšími potenciálními partnery. Klíčová slova: Marketing, sponzoring, lední hokej, propagace, vztahy s veřejností
Spokojenost zákazníků se službami Squashparku Cibulka
Donát, Blahomír ; Holánek, Michal (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků Squashparku Cibulka s poskytovanými službami Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění spokojenosti zákazníků ve Squashparku Cibulka. Dílčím cílem je ze získaných dat navrhnout doporučení na zlepšení, o kterém by Squashpark měl uvažovat. mé práci jsou použity dvě metody kvantitativního výzkumu. Jedná se o písemné a osobní dotazování. Písemné dotazování je zaměřeno na zákazníky tohoto squashparku, kde hodnotí jednotlivé aspekty, které já, vedení squashparku a vedoucí práce. Osobní dotazování je prováděno s provozní squashparku. Ta měla odhadnout, co respondenti ohodnotí v písemném dotazování nejčastěji. Do výzkumu jsem zařadil i mé vlastní pozorování v průběhu písemného a osobního zování. Výsledky: Na základě dat jsem zjistil určité nedostatky, které squashpark má, a které by bylo možné zlepšit. Největší problémy se týkají vybavení posilovny a čistoty squashparku. Naproti tomu jsem zjistil i velmi kladné stránky, kterými je podle zákazníků např. chování personálu. Získaná data jsem zobrazil pomocí klasifikačních křížů a slovně okomentoval. Poté jsem sestavil tabulku nejproblematičtějších aspektů a navrhl doporučení. Klíčová slova: marketingový výzkum, sportovní centrum, dotazování,
Výzkum pro tvorbu identity značky Fit&Body
Hladišová, Michaela ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název práce: Výzkum pro tvorbu identity značky Fit&Body Cíle práce: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření finální podoby značky pro studio nabízející masáže a cvičení a její odlišení od konkurence. Dílčími úkoly k dosažení hlavního cíle jsou analýza značek konkurence, analýza značky Fit&Body, rozhovory s klienty studia a s odborníky a následná na implementace poznatků do značky na základě výzkumu. Metody: Pro dosažení cíle práce byly použity tyto metody:  analýza značek konkurence,  analýza vytvořené značky Fit&Body,  individuální hloubkový rozhovor. Výsledky: Na základě výsledků rozhovorů s klienty a odborníky došlo ke změně některých prvků značky. Zachován zůstal název Fit&Body spolu se stejným fontem. Úplně byl nahrazen původní slogan "Aby záda nebolela." novým sloganem "Pro zdravá záda.". Logo byl změněno pouze částečně. Původní styl loga zůstal zachován, odstraněn byl červený lístek s nápisem "krása" a nápisy ve žlutém a zeleném lístku byly nahrazeny slovem "cvičení" a "masáže". Nová podoba značky tak přímo odkazuje na nabízené služby a zaměření na záda, což původní verze neměla. Klíčová slova: identita značky, logo, slogan, název, barvy, typografie, rozhovor
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v In Motion Academy
Hrubeš, Jaroslav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v In Motion Academy Cíle: Cílem mé bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit spokojenost zákazníku v In Motion Academy. Výzkum se bude soustředit na veškeré služby, které jsou v zařízení dostupné, bude možnost doporučení na zlepšení přímo od zákazníků a také bude zahrnovat veškeré další aspekty spojené se spokojeností zákazníků, např. doprava, zázemí, apod. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou elektronického dotazování. Dotazník byl vytvořen s pomocí vedení In Motion Academy a byl rozesílán prostřednictvím zákaznické e-mailové databáze. Pro co nejdůkladnější výzkum spokojenosti zákazníků s jednotlivými službami, je i samotný dotazník velice rozsáhlý. Výsledky: Z výsledků je patrné, že jsou zákazníci In Motion Academy velice spokojeni. Přesto byly při výzkumu zjištěny určité nedostatky u jednotlivých služeb. Stížnosti respondentů se nejčastěji týkaly přeplněnosti jednotlivých tréninků nebo na nedostatečnou důslednost některých trenérů. Mimo samotné služby bylo hodně připomínek na samotné zázemí haly. Obzvláště potom na nedostatek místa na sezení pro rodiče nebo nedostatečnost šaten a sociálních zařízení. Na základě výsledků výzkumu byla pro jednotlivé služby sestavena doporučení na...
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Cvrček, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti Cíle: Cílem této bakalářské práce bylo zjistit pomocí marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s nabízenými službami 20min Fitness. Získané názory a připomínky sloužili k vypracování návrhu na zlepšení nabízených služeb. Návrhy budou předloženy a prezentovány vedení 20min Fitness. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného a elektronického dotazování. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zobrazeny pomocí grafů a tabulek v analytické části. Výsledky dotazování odhalily určité nedostatky, ale obecně jsou zákazníci se službami relativně spokojeni. Klíčová slova: Sportovní marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka, marketingový mix služeb, marketingový výzkum
Marketing Pražské streetballové ligy
Jalamudisová, Veronika ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové koncepce Pražské streetballové ligy a jejích marketingových cílů. Při zpracování analýzy jsme použili marketingový mix 7P, SWOT analýzu a dotazování hráčů, abychom zjistili jejich postoje k lize. Na základě výsledků analýzy se pokusíme navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení marketingové činnosti. Pokusíme se doporučit, jak využít marketingové strategie pro rozšíření počtu družstev v Pražské streetballové lize a jak soutěž zlepšit, aby byli spokojení hráči i vedení. Nejprve jsme sestavili SWOT analýzu z vlastních poznatků. Po skončení sezony jsme získali odpovědi od 10-ti hráčů z 8-mi týmů. Na základě SWOT analýzy, marketingového mixu a odpovědí hráčů jsme zjistili, co je v Pražské streetballové lize zapotřebí přehodnotit a upravit. Za nejdůležitější body k úpravě, můžeme považovat kvalitu hřiště a změnu pravidel. Dále vzhled, nepřehlednost a složitost webových stránek, které by mohly případné zájemce odradit a zároveň rozšířit propagaci do různých médií.
Plánování a organzování sportovní akce v Milevsku
Korytová, Ludmila ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Plánování a organizování sportovní akce v Milevsku Cíle: Hlavním cílem práce je vytvořit reálný podklad pro organizaci doposud nepořádaného závodu v moderní gymnastice, zjistit zájem klubů z České republiky o tento závod a popsat organizační postup při realizaci závodu. Metody: Pro získání potřebných informací při zpracování diplomové práce byla použita metoda elektronického dotazování pomocí dotazníku, jež byl vytvořen pro účely této práce. Dále byla využita metoda interview a SWOT analýza. Výsledky: Na základě dotazníkového šetření, interview, SWOT analýzy a studia organizačních postupů různých autorů byl sestaven postup pro organizaci netradičního závodu v moderní gymnastice. Po ukončení akce byl postup vyhodnocen, byla získána zpětná vazba od účastníků a diváků a byly sepsány úpravy vhodné pro organizaci závodu v dalších letech. Klíčová slova: Management, marketing, moderní gymnastika, dotazník, rozhovor, SWOT analýza

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Holánek, Marek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.