Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Using neural networks to generate realistic skies
Hojdar, Štěpán ; Křivánek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šikudová, Elena (oponent)
Obor počítačové grafiky široce využívá 360ř fotografií okolního prostředí s vysokým dynamickým rozsahem pro získání realistického osvětlení scény z obrazu. Tento způsob osvětlení scény je rozšířen jak v realistických simulacích, tak v počítačových hrách. Ačkoli tyto mapy prostředí mají mnoho uplatnění, jejich pořizování je náročné, protože výsledná fotografie musí mít vysoké rozlišení i vysoký dynamický rozsah. Protože pořizování těchto fotografií je náročné, jsou drahé a nabídka je velmi omezená. Hluboké neuronové sítě jsou málo prozkoumanou výzkumnou oblastí, která zažívá prudký vývoj. Tyto sítě umí odhadovat chování komplikovaných modelů, jejichž stav se dá ale jednoduše pozorovat - jako například fotografie reálného světa. Neuronové sítě byly v minulosti úspěšně použity k vygenerování nových realisticky vypadajících fotografií (například lidských portrétů). Cílem této diplomové práce je prozkoumat možnost generování realistických obrazů oblohy použitím neuronových sítí. Protože neexistuje žádný veřejně do- stupný dataset obsahující velké množství fotografií oblohy s vysokým dynamic- kým rozsahem, vyvinuli jsme škálovatelný proces zachycení těchto fotografií s levným i drahým vybavením. Implementovali jsme sérii procesů pro upravení za- chycených dat. Ta provede všechny potřebné konverze a připraví data...
Procedural placement of 3D objects
Hojdar, Štěpán ; Křivánek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kahoun, Martin (oponent)
Během 3D modelování v počítačové grafice je často potřeba umístit do scény velké množství objektů. Tento proces může být únavný či téměř nemožný, pokud bychom objekty umisťovali ručně. Existuje několik programů, které tento proces automatizují, ale většina z nich je buď příliš pomalá na to, aby umístila požado- vané množství objektů, nebo moc obtížná pro začínajícího uživatele. V této práci rozšiřujeme již existující program Corona Scatter, který je rychlý a uživatelsky přívětivý, ale postrádá důležité funkce. Implementujeme distribuci pravidelných vzorů, distribuci podél křivkových objektů a možnost použít křivkové objekty k lokální modifikaci vlastností již existující distribuce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.