Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh předpjatého komorového mostu
Hofírek, Radovan ; Jurík, Michal (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Práce se zabývá přemostěním nížinného údolí a Doľanského potoka na slovenské dálnici D1 v úseku Jánovce – Jablonov. Byly vypracovány čtyři varianty mostů. Jako nejvhodnější byla vybrána varianta s monolitickým dodatečně předpjatým jednokomorovým nosníkem s velmi vyloženými konzolami, které jsou podepřeny prefabrikovanými vzpěrami. Výstavba mostu proběhne na výsuvné skruži. Na tuto variantu byl vypracován statický posudek dle evropských norem. Návrh zatížení je proveden dle ČSN EN 1991-2 - Zatížení mostů dopravou a dimenzování dle ČSN EN 1992-2 - Navrhování betonových konstrukcí - Betonové mosty - Navrhování a podrobná pravidla. Výpočet účinků zatížení je proveden pomocí výpočetního softwaru Scia Engineer 10.1 a Midas Civil.
Stavebně technologický projekt demolice a stavby mostu
Hofírek, Radovan ; Venkrbec, Václav (oponent) ; Henková, Svatava (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá stržením stávající mostní konstrukce na dálnici D1 z Prahy do Brna, která již nevyhovuje aktuálnímu zatížení a šířkovému uspořádání. Práce se dále zabývá výstavbou nové mostní konstrukce, která bude rozšířena na kategorii D28/120. Tato úprava umožní provizorní vedení dopravy po polovině dálnice ve čtyř-pruhovém režimu. Celá rekonstrukce je velmi časově náročná, proto je nová mostní konstrukce tvořena prefabrikovanými předepnutými nosníky se spřaženou železobetonovou deskou, což umožní omezit časově náročné činnosti a zprovoznit konstrukci v co nejkratších termínech.
Most z předpjatého betonu
Filip, Štěpán ; Hofírek, Radovan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh kolmé mostní konstrukce přes bezejmenný (místní) potok bez trvalého průtoku. Obsahem je návrh konstrukce mostu o jednom poli, který je navržen ve třech variantách. Zvolená varianta je tvořena dodatečně předpjatou deskou výšky 1,0 m o délce 24,3 m. Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým softwarem SCIA ESA 2013. Posuzování konstrukce je počítáno ručně podle normy ČSN EN 1992-2. Výpočet je proveden bez časové analýzy.
Deskový most v obci Velké Pavlovice
Gřunděl, Michal ; Hofírek, Radovan (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nového mostu dle ČSN EN 1992-1-1. Most slouží k převedení místní komunikace přes řeku Trmánka. Most je řešený jako deskový lichoběžníkového tvaru s plným průřezem, staticky je most vyřešený jako prostě uložený s délkou přemostění 12,1m. Kategorie komunikace je S 7,5. Zatížení a posouzení na MSÚ a MSP je vyřešen dle daných norem.
VLIV ZMĚNY NÁHRADNÍ TLOUŠŤKY PRŮŘEZU NA CHOVÁNÍ BETONOVÝCH KONSTRUKCÍ
Hofírek, Radovan ; prof. ing. Jan L. Vítek, CSc. (oponent) ; Borzovič,, Viktor (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Správné určení reologických jevů je značně obtížné, neboť záleží na mnoha vstupních parametrech, např. na stáří betonu, velikosti tělesa, relativní vlhkosti prostředí, pevnosti betonu, rychlosti hydratace cementu, vlivu teploty, druhu namáhání a způsobu ošetřování. Tato dizertační práce se zaměřuje na to, jaký vliv má změna náhradní tloušťky betonového průřezu na chování betonových konstrukcí. Tedy jakým způsobem se změní reologické jevy v důsledku nanesení, popř. stržení izolace z povrchu betonových těles v průběhu životnosti konstrukce. Byla provedena dlouhodobá experimentální měření zkušebních těles i reálné mostní konstrukce. Data byla popsána, vyhodnocena a byly navrženy matematické úpravy pro předpisy Model Code 2010 a Model B4 (B3). Tyto nové vztahy umožňují ve výpočtech zohlednit vliv změny náhradní tloušťky betonového průřezu a tím zpřesnit výpočtové modely pro betonové konstrukce.
VLIV ZMĚNY NÁHRADNÍ TLOUŠŤKY PRŮŘEZU NA CHOVÁNÍ BETONOVÝCH KONSTRUKCÍ
Hofírek, Radovan ; prof. ing. Jan L. Vítek, CSc. (oponent) ; Borzovič,, Viktor (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Správné určení reologických jevů je značně obtížné, neboť záleží na mnoha vstupních parametrech, např. na stáří betonu, velikosti tělesa, relativní vlhkosti prostředí, pevnosti betonu, rychlosti hydratace cementu, vlivu teploty, druhu namáhání a způsobu ošetřování. Tato dizertační práce se zaměřuje na to, jaký vliv má změna náhradní tloušťky betonového průřezu na chování betonových konstrukcí. Tedy jakým způsobem se změní reologické jevy v důsledku nanesení, popř. stržení izolace z povrchu betonových těles v průběhu životnosti konstrukce. Byla provedena dlouhodobá experimentální měření zkušebních těles i reálné mostní konstrukce. Data byla popsána, vyhodnocena a byly navrženy matematické úpravy pro předpisy Model Code 2010 a Model B4 (B3). Tyto nové vztahy umožňují ve výpočtech zohlednit vliv změny náhradní tloušťky betonového průřezu a tím zpřesnit výpočtové modely pro betonové konstrukce.
Stavebně technologický projekt demolice a stavby mostu
Hofírek, Radovan ; Venkrbec, Václav (oponent) ; Henková, Svatava (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá stržením stávající mostní konstrukce na dálnici D1 z Prahy do Brna, která již nevyhovuje aktuálnímu zatížení a šířkovému uspořádání. Práce se dále zabývá výstavbou nové mostní konstrukce, která bude rozšířena na kategorii D28/120. Tato úprava umožní provizorní vedení dopravy po polovině dálnice ve čtyř-pruhovém režimu. Celá rekonstrukce je velmi časově náročná, proto je nová mostní konstrukce tvořena prefabrikovanými předepnutými nosníky se spřaženou železobetonovou deskou, což umožní omezit časově náročné činnosti a zprovoznit konstrukci v co nejkratších termínech.
Návrh předpjatého komorového mostu
Hofírek, Radovan ; Jurík, Michal (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Práce se zabývá přemostěním nížinného údolí a Doľanského potoka na slovenské dálnici D1 v úseku Jánovce – Jablonov. Byly vypracovány čtyři varianty mostů. Jako nejvhodnější byla vybrána varianta s monolitickým dodatečně předpjatým jednokomorovým nosníkem s velmi vyloženými konzolami, které jsou podepřeny prefabrikovanými vzpěrami. Výstavba mostu proběhne na výsuvné skruži. Na tuto variantu byl vypracován statický posudek dle evropských norem. Návrh zatížení je proveden dle ČSN EN 1991-2 - Zatížení mostů dopravou a dimenzování dle ČSN EN 1992-2 - Navrhování betonových konstrukcí - Betonové mosty - Navrhování a podrobná pravidla. Výpočet účinků zatížení je proveden pomocí výpočetního softwaru Scia Engineer 10.1 a Midas Civil.
Most z předpjatého betonu
Filip, Štěpán ; Hofírek, Radovan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh kolmé mostní konstrukce přes bezejmenný (místní) potok bez trvalého průtoku. Obsahem je návrh konstrukce mostu o jednom poli, který je navržen ve třech variantách. Zvolená varianta je tvořena dodatečně předpjatou deskou výšky 1,0 m o délce 24,3 m. Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým softwarem SCIA ESA 2013. Posuzování konstrukce je počítáno ručně podle normy ČSN EN 1992-2. Výpočet je proveden bez časové analýzy.
Deskový most v obci Velké Pavlovice
Gřunděl, Michal ; Hofírek, Radovan (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nového mostu dle ČSN EN 1992-1-1. Most slouží k převedení místní komunikace přes řeku Trmánka. Most je řešený jako deskový lichoběžníkového tvaru s plným průřezem, staticky je most vyřešený jako prostě uložený s délkou přemostění 12,1m. Kategorie komunikace je S 7,5. Zatížení a posouzení na MSÚ a MSP je vyřešen dle daných norem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.