Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role of Facebook in TEFL at the Second Level of Primary Schools
Hodková, Barbora ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Ficza, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na roli sociální sítě Facebook v procesu výuky anglického jazyka na druhém stupni českých základních škol. Teoretická část věnuje pozornost metodologii využívané ve výuce angličtiny jako cizího jazyka (TEFL) ve 20. a 21. století, dále pak online výuce a komunikaci, popisuje historii a vývoj Facebooku a zabývá se otázku bezpečnosti na internetu. Praktická část v první části informuje čtenáře o způsobu přípravy výzkumné části, stanovuje cíle a popisuje pozadí celého výzkumu. V druhé části se zabývá sběrem, posouzením a vyhodnocením dat získaných z výzkumné části. Výzkum pro tuto diplomovou práci byl navržen tak, aby pomohl odhalit případné benefity využití Facebooku ve výuce anglického jazyka. Výzkum se skládal z dotazníkového šetření a dvojího pozorování, které bylo provedeno autorkou této práce.
Realisation of r sound in the Speech of Czech Learners of English
Hodková, Barbora ; Červinková Poesová, Kristýna (vedoucí práce) ; Jančovičová, Ivana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je porovnat rozdíly mezi anglickou a českou realizací hlásky /r/ a posoudit možný negativní přesah z mateřského jazyka na výslovnost /r/ v angličtině u českých mluvčích. Pro vyhodnocení výše zmíněného jevu byla použita metoda výslovnostního testu a dotazníku. Tento test se skládal z čtené části a popisu obrázku, přičemž druhá z částí poskytla polospontánní projev. Dotazník byl navržen s ohledem na zodpovězení otázek týkajících se jednotlivých faktorů ovlivňujících výslovnost. Závěrečná analýza posoudila, zda dosažená úroveň angličtiny a věk, kdy se mluvčí začali jazyk učit, přímo ovlivňuje míru autenticky znějící výslovnosti hlásky /r/ v angličtině.
Role of Facebook in TEFL at the Second Level of Primary Schools
Hodková, Barbora ; Dvořák, Bohuslav (vedoucí práce) ; Ficza, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na roli sociální sítě Facebook v procesu výuky anglického jazyka na druhém stupni českých základních škol. Teoretická část věnuje pozornost metodologii využívané ve výuce angličtiny jako cizího jazyka (TEFL) ve 20. a 21. století, dále pak online výuce a komunikaci, popisuje historii a vývoj Facebooku a zabývá se otázku bezpečnosti na internetu. Praktická část v první části informuje čtenáře o způsobu přípravy výzkumné části, stanovuje cíle a popisuje pozadí celého výzkumu. V druhé části se zabývá sběrem, posouzením a vyhodnocením dat získaných z výzkumné části. Výzkum pro tuto diplomovou práci byl navržen tak, aby pomohl odhalit případné benefity využití Facebooku ve výuce anglického jazyka. Výzkum se skládal z dotazníkového šetření a dvojího pozorování, které bylo provedeno autorkou této práce.
Realisation of r sound in the Speech of Czech Learners of English
Hodková, Barbora ; Červinková Poesová, Kristýna (vedoucí práce) ; Jančovičová, Ivana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je porovnat rozdíly mezi anglickou a českou realizací hlásky /r/ a posoudit možný negativní přesah z mateřského jazyka na výslovnost /r/ v angličtině u českých mluvčích. Pro vyhodnocení výše zmíněného jevu byla použita metoda výslovnostního testu a dotazníku. Tento test se skládal z čtené části a popisu obrázku, přičemž druhá z částí poskytla polospontánní projev. Dotazník byl navržen s ohledem na zodpovězení otázek týkajících se jednotlivých faktorů ovlivňujících výslovnost. Závěrečná analýza posoudila, zda dosažená úroveň angličtiny a věk, kdy se mluvčí začali jazyk učit, přímo ovlivňuje míru autenticky znějící výslovnosti hlásky /r/ v angličtině.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.