Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Norek americký (Neovison vison) - biologie invazního druhu.
Hlaváčová, Petra ; Vohralík, Vladimír (vedoucí práce) ; Anděra, Miloš (oponent)
Norek americký je v celé Evropě, severní Asii a dokonce i v Jižní Americe nepůvodním invazním druhem a je v současné době chápán jako stále se zvyšující hrozba pro původní biodiverzitu. Norek je extrémně adaptabilní predátor, který se dokázal přizpůsobit různým podmínkám prostředí a různým potravním nikám. Cílem této studie bylo přispět k poznání biologie tohoto druhu v podmínkách středního Posázaví na Českomoravské vrchovině. Od roku 2004 do roku 2012 probíhalo na řece Sázavě v okolí Havlíčkova Brodu telemetrické sledování šesti zvířat (tří samců a tří samic), které bylo doplněné použitím fotopastí. Za dobu sledování byla získána řada nových poznatků o biologii tohoto invazního druhu. Zjištěny byly výrazné rozdíly v chování obou pohlaví. Samci a samice se výrazně liší jednak ve velikosti domovských okrsků, v časovém rozložení aktivity v průběhu dne a noci i v délce denních přesunů. Druhá část práce byla věnována metodické studii zaměřené na rozlišení stop tří druhů lasicovitých šelem: norka amerického, norka evropského a tchoře tmavého. Celkem bylo změřeno 211 stop od těchto tří druhů. Po označení sedmi bodů na stopě bylo v programu Mesuring tracks automaticky vypočteno 131 parametrů. Získané parametry byly zpracovány pomocí kanonické diskriminační analýzy. Výsledky naznačují, že na základě takto...
Zákaznické chování a preference značek v obchodě se snowboardovým vybavením
Chrtková, Štěpánka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Hlaváčová, Petra (oponent)
Název: Zákaznické chování a preference značek v obchodě se snowboardovým vybavením Cíle: Hlavním cílem práce je zjistit, podle čeho se zákazníci při nákupu zimního vybavení a oblečení rozhodují, jak jsou na tom se znalostí značek v obchodě Snowboardel a které z těchto značek patří mezi jejich nejoblíbenější. Metody: V této práci je použita metoda dotazování a metoda analýzy. Metoda dotazování byla využita ke sběru dat potřebných pro zjištění požadovaných informací. Následně byla použita metoda analýzy pro odvození vzájemných vztahů mezi zjištěnými výsledky a vysvětlení jejich příčin. Výsledky: Výzkum ukázal, že zákazníci jsou při nákupu zimního vybavení ovlivňováni především jeho kvalitativními vlastnostmi, vzhledem a cenou a nákup tohoto zboží si předem dobře rozmýšlejí. V oblasti značek jsou zákazníkům většinou nejznámější i nejoblíbenější velké světové snowboardingové značky. Klíčová slova: Zákaznické chování, značka, zimní vybavení, zákaznické preference
Ekonomické a právní aspekty IPO
Hlaváčová, Petra ; Borkovec, Aleš (vedoucí práce) ; Seknička, Pavel (oponent)
Shrnutí Tématem předkládané diplomové práce jsou ekonomické a právní aspekty IPO (první veřejné nabídky akcií) a jejím cílem je popsat proces IPO a posléze učiněné poznatky aplikovat v případové studii konkrétního IPO - společnosti Pivovary Lobkowicz Group, a.s. V první kapitole je nastíněna funkce kapitálových trhů, pro zasazení práce do širšího kontextu, v její první podkapitole je porovnána IPO s ostatními druhy financování rozvoje podnikání a v druhé stručná historie IPO. Ve druhé kapitole jsou rozebírány důvody realizace IPO, tedy v první řadě získání kapitálu, ale také marketingové účely, otázka prestiže úpisu akcií na regulovaném trhu a otázka zainteresovanosti zaměstnanců. V kapitole třetí se je popisován samotný proces IPO, tedy jak první veřejná nabídka a následný úpis akcií probíhají, celý proces je rozdělen na jednotlivé fáze obsažené v samostatných podkapitolách, fázi přípravnou sestávající se ze zavedení IFRS, přijetí principů corporate governance a podrobení se dalším požadavkům, fázi realizační sestávající se z výběru realizačního týmu, výběru vhodného trhu a načasování, procesu due diligence, ocenění, svolání a uskutečnění valné hromady společnosti, sestavení a uveřejnění prospektu, road show, jednání s organizátorem trhu a samozřejmě přijetí akcií k obchodování na vybraném trhu, dále fázi...
Ekonomické a právní aspekty IPO
Hlaváčová, Petra ; Borkovec, Aleš (vedoucí práce) ; Seknička, Pavel (oponent)
Shrnutí Tématem předkládané diplomové práce jsou ekonomické a právní aspekty IPO (první veřejné nabídky akcií) a jejím cílem je popsat proces IPO a posléze učiněné poznatky aplikovat v případové studii konkrétního IPO - společnosti Pivovary Lobkowicz Group, a.s. V první kapitole je nastíněna funkce kapitálových trhů, pro zasazení práce do širšího kontextu, v její první podkapitole je porovnána IPO s ostatními druhy financování rozvoje podnikání a v druhé stručná historie IPO. Ve druhé kapitole jsou rozebírány důvody realizace IPO, tedy v první řadě získání kapitálu, ale také marketingové účely, otázka prestiže úpisu akcií na regulovaném trhu a otázka zainteresovanosti zaměstnanců. V kapitole třetí se je popisován samotný proces IPO, tedy jak první veřejná nabídka a následný úpis akcií probíhají, celý proces je rozdělen na jednotlivé fáze obsažené v samostatných podkapitolách, fázi přípravnou sestávající se ze zavedení IFRS, přijetí principů corporate governance a podrobení se dalším požadavkům, fázi realizační sestávající se z výběru realizačního týmu, výběru vhodného trhu a načasování, procesu due diligence, ocenění, svolání a uskutečnění valné hromady společnosti, sestavení a uveřejnění prospektu, road show, jednání s organizátorem trhu a samozřejmě přijetí akcií k obchodování na vybraném trhu, dále fázi...
Zákaznické chování a preference značek v obchodě se snowboardovým vybavením
Chrtková, Štěpánka ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Hlaváčová, Petra (oponent)
Název: Zákaznické chování a preference značek v obchodě se snowboardovým vybavením Cíle: Hlavním cílem práce je zjistit, podle čeho se zákazníci při nákupu zimního vybavení a oblečení rozhodují, jak jsou na tom se znalostí značek v obchodě Snowboardel a které z těchto značek patří mezi jejich nejoblíbenější. Metody: V této práci je použita metoda dotazování a metoda analýzy. Metoda dotazování byla využita ke sběru dat potřebných pro zjištění požadovaných informací. Následně byla použita metoda analýzy pro odvození vzájemných vztahů mezi zjištěnými výsledky a vysvětlení jejich příčin. Výsledky: Výzkum ukázal, že zákazníci jsou při nákupu zimního vybavení ovlivňováni především jeho kvalitativními vlastnostmi, vzhledem a cenou a nákup tohoto zboží si předem dobře rozmýšlejí. V oblasti značek jsou zákazníkům většinou nejznámější i nejoblíbenější velké světové snowboardingové značky. Klíčová slova: Zákaznické chování, značka, zimní vybavení, zákaznické preference
Norek americký (Neovison vison) - biologie invazního druhu.
Hlaváčová, Petra ; Vohralík, Vladimír (vedoucí práce) ; Anděra, Miloš (oponent)
Norek americký je v celé Evropě, severní Asii a dokonce i v Jižní Americe nepůvodním invazním druhem a je v současné době chápán jako stále se zvyšující hrozba pro původní biodiverzitu. Norek je extrémně adaptabilní predátor, který se dokázal přizpůsobit různým podmínkám prostředí a různým potravním nikám. Cílem této studie bylo přispět k poznání biologie tohoto druhu v podmínkách středního Posázaví na Českomoravské vrchovině. Od roku 2004 do roku 2012 probíhalo na řece Sázavě v okolí Havlíčkova Brodu telemetrické sledování šesti zvířat (tří samců a tří samic), které bylo doplněné použitím fotopastí. Za dobu sledování byla získána řada nových poznatků o biologii tohoto invazního druhu. Zjištěny byly výrazné rozdíly v chování obou pohlaví. Samci a samice se výrazně liší jednak ve velikosti domovských okrsků, v časovém rozložení aktivity v průběhu dne a noci i v délce denních přesunů. Druhá část práce byla věnována metodické studii zaměřené na rozlišení stop tří druhů lasicovitých šelem: norka amerického, norka evropského a tchoře tmavého. Celkem bylo změřeno 211 stop od těchto tří druhů. Po označení sedmi bodů na stopě bylo v programu Mesuring tracks automaticky vypočteno 131 parametrů. Získané parametry byly zpracovány pomocí kanonické diskriminační analýzy. Výsledky naznačují, že na základě takto...
Hodnocení žáků na střední odborné škole jako prvek zpětné vazby
Hlaváčová, Petra
Bakalářská práce vytváří přehled současných používaných forem hodnocení žáků střední odborné školy jakožto prvku zpětné vazby. Cílem bakalářské práce je průzkum používaných forem hodnocení žáků na vybrané střední odborné škole. V teoretické části je vymezena problematika hodnocení, formy a cíl. Metodou teoretické části je analýza, syntéza a srovnávání výpisků z odborných literárních zdrojů. Praktická část se zabývá formami hodnocení žáků ze strany učitelů. K získání těchto informací byla provedena pozorování výuky odborných předmětů na vybrané střední odborné škole, která byla zaznamenána do pozorovacích archů. Tato pozorování proběhla u osmi různých učitelů odborných předmětů. Následně byla získaná data analyzována a zhodnocena. Na základě těchto výsledků jsou dále vymezeny závěry a doporučení pro pedagogickou praxi.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hlaváčová, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.