Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webová aplikace pro správu šatních skříněk
Hlaváč, Filip
Práce se zabývá návrhem a vytvořením webové aplikace pro správu šatních skříněk v budově Q Mendelovy univerzity v Brně. Vytvořená webová aplikace by měla posloužit jako náhrada dřívějšího řešení ve formě již zastaralé desktopové aplikace, a usnadnit tak práci správcům systému šatních skříněk.
Úloha distribuce v rámci zavedení nové zahraniční značky.
Hlaváč, Filip ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Veselský, Jakub (oponent)
Diplomová práce "Úloha distribuce v rámci zavedení nové značky" se zabývá souvislostmi mezi distribuční strategií, marketingovým mixem a optimálním zavedením nové zahraniční značky ze segmentu módy na trhu v 21. století, tedy v prostředí nadvlády spotřebitele. Tyto komplexní vztahy pak převádí do souvislosti s rozhodování distributorů, zda zvolit strategii distribuce skrz vlastní síť prodejen nebo skrz prodejny cizí.
Zavedení nové globální značky na český trh
Hlaváč, Filip ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Štibinger, Aleš (oponent)
Je zpracována problematika mezinárodního marketingu a především expanze značky do zahraničí s užším zaměřením na marketingový a komunikační mix. Vše je zkoumáno především z pohledu cílového trhu a v rámci trendů 21. století, ve kterém trhu vládnou spotřebitelé a tradiční pojetí reklamy přestává fungovat. V praktické části analyzuji vstup značky Frigo na český trh, na který aplikuji trendy z teoretické části. Výstupem jsou obecná doporučení, jak v 21. století marketingově co nejefektivněji expanzi na nové trhy uchopit.

Viz též: podobná jména autorů
4 Hlaváč, František
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.