Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reklama na internetu
Zieglerová, Kateřina ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Rysová, Hana (oponent)
Internetová reklama je v současné době jednou z nejmodernějších možností využití reklamy. Její počátky sahají do 90. let 19. století. Spolu s televizní, rozhlasovou a tiskovou reklamou se řadí k jednomu z nejvyužívanějších reklamních médií. V teoretické části je shrnut vývoj a historie reklamy i její působení na internetu. Dále je zde zahrnuta charakteristika jednotlivých médií, výhody a nevýhody jednotlivých forem reklamy a její využití z hlediska podniku. V praktické části je následně hodnoceno vnímání internetové reklamy širokou veřejností. To bylo prováděno na základě výsledků dotazníkového šetření, které zároveň posloužilo k vyhodnocení předem stanovených hypotéz. Dále bylo zpracováno doporučení pro internetovou propagaci zvolené společnosti Alcometal s. r. o., která se zabývá obchodem s neželeznými kovy a s internetovou propagací nemá velké zkušenosti.
Využití ICT v procesu vzdělávání
Slavík, Tomáš ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce Využití ICT v procesu vzdělávání se snaží přiblížit různé možnosti využití informačních a komunikačních technologií ve výuce na středních školách, nahlíží do státní politiky a seznamuje s obecnou problematikou jejich implementace. Hlavní část práce je věnována analýze a komparačnímu výzkumu, který řeší vybavení ICT, využití ICT v jednotlivých předmětech a návrh využití ICT ve vybraných předmětech, na třech středních školách.
Hodnocení internetových obchodů se zaměřením na prodej elektronických knih
Seige, Viktor ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubata, Karel (oponent)
Cílem práce je zjistit, jaké faktory jsou rozhodující pro úspěšnost internetových obchodů (e-shopů), které se zabývají elektronickými knihami, a zároveň tímto výzkumem objevit vhodný způsob, kterým se mohou i do budoucna e-shopy se stejnou nebo podobnou tématikou hodnotit. Pomocí faktorů jako design, služby, marketing, nabídka zboží jsou porovnány přední české e-shopy a poté jsou stanoveny důležité prvky, přednosti, ale i slabiny těchto vybraných obchodů, které ovlivňují nákupní chování zákazníků.
Tvorba a provoz elektronického obchodu
Juřica, Jiří ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Richard, Richard (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá důležitými aspekty, které je nutné dodržet při vzniku elektronického (internetového) obchodu a jeho následné propagaci. Při tvorbě a provozu internetového obchodu je proto nutné většinu zmíněných hledisek brát jako hlediska klíčová. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části je věnováno několik kapitol do úvodu problematiky obchodování po internetu, zejména na důležité aspekty před spuštěním samotného internetového obchodu, dále volba domény a technického řešení internetového obchodu a samotné propagace obchodu na internetu. Praktická část diplomové práce je zaměřena na provoz internetového obchodu. Tato část obsahuje analýzu již existujícího internetového obchodu, za účelem doporučení řady návrhů a zlepšení pro stávající internetový obchod. Tato část obsahuje také srovnání s konkurencí. Závěrem je souhrn všech vhodných návrhů pro zlepšení vybraného internetového obchodu.
Elektronický marketing
Faktorová, Kateřina ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubata, Karel (oponent)
Bakalářská práce na téma Elektronický marketing podrobně analyzuje marketingové kampaně aplikované na internetový obchod. Teoretická část se nejdříve zabývá historií internetového marketingu, požadavky na vzhled webových prezentací a eshopů, metodami marketingových kampaní a jejich vyhodnocováním. Dále jsou vymezeny možnosti uživatelského testování stránek a jejich technické řešení. Teorie je podkladem pro praktickou část práce, kde jsou testovány jednotlivé reklamní metody na internetovém obchodě NaTržnici.cz. V závěru práce je vyhodnocen vliv jednotlivých metod na návštěvnost eshopu, je stanovena nejúčinnější forma marketingové kampaně a vypracováno ekonomické zhodnocení těchto metod.
Hodnocení účinnosti internetové reklamy
Auterský, Petr ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Marek, Marek (oponent)
Diplomová práce Hodnocení účinnosti internetové reklamy analyzuje možnosti propagace firem na internetu a hodnotí účinnost jednotlivých kampaní. Teoretická část zkoumá vybrané reklamní systémy, strategie jejich použití a možnosti aplikace na vybrané subjekty dle zvolené literatury uvedené ve zdrojích práce. V praktické části byl vytvořen elektronický obchod, na kterém byly aplikovány reklamní strategie popsané v teoretické části. Výsledky jsou podrobně popsány a byl vybrán ideální online marketingový mix vyhovující danému internetovému obchodu.
Umění papíru- papír jako svébytný materiál ve výtvarném umění
HESOVÁ, Ivana
Jako téma svojí bakalářské práce jsem si zvolila Umění papíru - papír jako svébytný materiál ve výtvarném umění. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část podá informace o papíru, o historii jeho vzniku a jeho nezastupitelné roli v současném výtvarném umění. Seznámí nás s některými výtvarnými umělci, pro které je papír preferovaným materiálem. V krátkosti nám přiblíží fenomén čínského stínového divadla, které je s tématikou papíru úzce spojeno. V praktické části je zrealizováno představení stínového divadla s námětem inspirovaným klasickým dílem dějin umění.

Viz též: podobná jména autorů
1 HESOVÁ, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.