Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kulturní komunikace města Písek v letech 2011-2012
Hesounová, Martina ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Kulturní komunikace města Písek v letech 2010 - 2011" pojednává o Písku jako o subjektu na trhu a zároveň probíhá analýza použitých marketingových aktivit, které město využilo ke své prezentace v období 2010 - 2011. Cílem práce je tak vytvořit ucelený obraz o těchto aktivitách a pozici města v cestovním ruchu jihočeského kraje. Práce je rozdělena do pěti hlavních kapitol včetně závěru. Nejprve se práce věnuje teoretické části a to všeobecnému popisu města Písku. V prvních kapitolách rozebírá jeho historii, kulturní památky, významné osobnosti, kulturní akce a zajímavosti města. Dále pokračuje kapitola, která se již zaměřuje na marketingovou část a to na propagaci města. Jakými prostředky se město snaží profilovat ve svém regionu a jaké komunikační kanály k tomu využívá. Ve třetí kapitole práce zhodnocuje stav marketingové komunikace ve vybraném roce 2010 - 2011 a také ho porovnává se současným stavem a to od roku 2011 až doposud. V této části je využita také analýza SWOT, která nám pomáhá blíže určovat silné a slabé stránky, příležitosti a možná ohrožení města. Součástí této kapitoly je i kvalitativní výzkum provedený mezi obyvateli města Písku. V posledních kapitolách je rozebrána praktická část práce a to možné návrhy na zlepšení komunikace města do budoucna. Je zde navrženo...
Kulturní komunikace města Písek v letech 2011-2012
Hesounová, Martina ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Kulturní komunikace města Písek v letech 2010 - 2011" pojednává o Písku jako o subjektu na trhu a zároveň probíhá analýza použitých marketingových aktivit, které město využilo ke své prezentace v období 2010 - 2011. Cílem práce je tak vytvořit ucelený obraz o těchto aktivitách a pozici města v cestovním ruchu jihočeského kraje. Práce je rozdělena do pěti hlavních kapitol včetně závěru. Nejprve se práce věnuje teoretické části a to všeobecnému popisu města Písku. V prvních kapitolách rozebírá jeho historii, kulturní památky, významné osobnosti, kulturní akce a zajímavosti města. Dále pokračuje kapitola, která se již zaměřuje na marketingovou část a to na propagaci města. Jakými prostředky se město snaží profilovat ve svém regionu a jaké komunikační kanály k tomu využívá. Ve třetí kapitole práce zhodnocuje stav marketingové komunikace ve vybraném roce 2010 - 2011 a také ho porovnává se současným stavem a to od roku 2011 až doposud. V této části je využita také analýza SWOT, která nám pomáhá blíže určovat silné a slabé stránky, příležitosti a možná ohrožení města. Součástí této kapitoly je i kvalitativní výzkum provedený mezi obyvateli města Písku. V posledních kapitolách je rozebrána praktická část práce a to možné návrhy na zlepšení komunikace města do budoucna. Je zde navrženo...
Blog jako fenomén online žurnalistiky
Hesounová, Martina ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Blog jako fenomén online žurnalistiky se zaměřuje na to, jak veřejnost nahlíží na blogy, tištěná média a online verze tištěných médií. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol, které pojednávají o online žurnalistice, blozích a jejich historii, nových médiích a poslední kapitolu tvoří možný náhled do budoucnosti žurnalistiky. Praktická část mé diplomové práce je založena na kvantitativním i kvalitativním výzkumu výše zmíněných druhů médií. V kvantitativním výzkumu je použita metoda dotazníkového šetření, kde je vzorek respondentů vybrán náhodně. Kvalitativní část výzkumu využívá metodu hloubkových rozhovorů, kde profily respondentů odpovídají studentkám Mediálních studií nebo Žurnalistiky Univerzity Karlovy. V metodologii své práce jsem si stanovila tři hypotézy, na které jsem hledala odpověď. Po interpretaci obou stanovených výzkumných metod byla potvrzena hypotéza, že ženy mladší 25 let sledují více blogy než tištěná média. Druhou stanovenou hypotézou bylo, že ženy považují za nejdůvěryhodnější tištěná média zabývající se beauty tématikou, i tato hypotéza se po výzkumu potvrdila. Dále bylo zjištěno, že cena nehraje rozhodující roli při výběru média, zároveň je ale jednou z hlavních složek, které ve výběru figurují. Do svého výzkumu jsem zařadila také doplňkovou...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.