Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 104 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie společnosti B+J Power, s.r.o.
Háková, Tereza ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Černochová, Martina (oponent)
Tématem diplomové práce je Marketingová komunikace ve firmě B+J Power, s.r.o. Práce bude rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část diplomové práce obsahuje literární rešerši a metodiku práce. V literární rešerši jsou vysvětleny základní pojmy, které se pojí k oblasti marketingové komunikace. Metodika práce naznačuje postup naplnění cíle práce a návod na vytvoření plánu marketingového výzkumu. Výzkum je proveden metodou dotazníkového šetření a metodou řízeného rozhovoru. Druhá část DP obsahuje analytickou a praktickou část. Analytická část přináší nejprve základní charakteristiku firmy B+J Power, s.r.o., dále je analyzován trh, resp. tržní segment, ve kterém firma realizuje nabídku produktů a služeb, a to včetně využívaných komunikačních nástrojů. Základem praktické části je realizace marketingového výzkumu. Zhodnocení výstupů sekundární analýzy a primárních dat slouží pro návrh efektivní komunikace firmy a nástrojů komunikačního mixu.
Marketingové strategie lékárenských sítí na českém trhu
Rejzek, Jan ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Cílem diplomové práce je zanalyzovat využívané marketingové nástroje vybrané lékárenské sítě společně s nově definovanou úlohou lékáren v oblasti podpory veřejného zdraví a navrhnout východiska marketingové strategie pro získání konkurenční výhody lékárenské sítě Alphega lékárna v českém prostředí. V první části práce je přiblížena problematika marketingu ve farmacii, marketingového a komunikačního mixu. V další části je charakterizován lékárenský trh v České republice a úloha lékáren v oblasti podpory veřejného zdraví. V analytické části je provedena analýza marketingových nástrojů lékárenské sítě Alphega lékárna s využitím interních sekundárních dat společnosti Alliance Healthcare. V praktické části práce je proveden marketingový výzkum na trhu B2B a B2C. V závěrečné části jsou interpretovány celkové výsledky výzkumu a navržena doporučení pro marketingovou strategii.
Využití marketingového minimalismu v marketingovém managementu firmy
Strejčková, Věra ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce Využití marketingového minimalismu v managementu firmy bude zjistit procento úspěšnosti snížení reklamních nákladů na produkt oproti produktu stávajícímu s uplatněním nízkonákladové marketingové komunikace, tj. s využitím marketingového minimalismu. Hlavní cíl práce je soustředěn do části praktické. Zásadním úkolem bude provedení analýzy marketingové strategie stávajícího produktu, navazovat bude zjednodušení v kontextu s marketingovým minimalismem. Bude vytvořen návrh marketingové strategie s využitím marketingového minimalismu ve společnosti s ručením omezeným.
Brand management regionálních značek
Štočková, Tereza ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Cílem práce je představit a zhodnotit regionální značení vyskytující se v České re-publice, jiných zemí Evropské unie a EU jako celku. Na základě zjištěných informací jsou poté strategie jednotlivých značkových programů v ČR zhodnoceny a předloženy možnosti k jejich zlepšení. Základními metodami kvalitativního výzkumu použitými v praktické části práce jsou analýza sekundárních dat a výzkum v terénu. Za použití zjištěných skutečností je navrhnut projekt vlastního regionálního produktu, který by splňoval požadovaná kritéria vybraného území. Ve formě případové studie, která je zpracována jako manuál, jsou navrhnuty jeho komunikační aktivity a také zvolen nejvhodnější značkový program včetně vysvětlení procesu certifikace.
Marketingový plán event agentury
Egorova, Valentina ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Diplomová práce se věnuje zpracovaní marketingového plánu nové event agentury. Práce se skládá ze dvou častí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou představe-ny základy problematiky marketingového plánu, součásti marketingového plánu, jeho tvorba, stanovení cílů, marketingový mix, rozpočet, akční plán a kontrola marketingo-vého plánu. Samostatná kapitola se věnuje tématu event marketingu. V rámci praktické části je provedena situační analýza, marketingový výzkum a na základě syntézy vý-sledků jsou stanoveny marketingové cíle, strategie a marketingový mix agentury. Na závěr je představen rozpočet, akční plán a kontrola plnění marketingového plánu.
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Šmídová, Tereza ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Práce je zaměřena na posouzení komunikace regionální značky PRÁCHEŇSKO regionální produkt. Cílem práce je na základě analýzy regionální značky a realizace marketingového výzkumu znalosti značky podat návrhy pro zvýšení efektivity komunikace značky PRÁCHEŇSKO regionální produkt. Teoretická část pojednává o řízení značky a marketingové komunikaci. Dále je zde definován pojem region a regionální značka. V další části je provedena analýza regionálních značkových programů na českém trhu a regionální značky PRÁCHEŇSKO regionální produkt. V souvislosti se značkou je představen region Prácheňsko a systém udělování značky a certifikace produktů touto značkou. Závěrem je provedena kritická analýza marketingové komunikace značky a marketingový výzkum, který je zaměřen na zjištění znalosti značky PRÁCHEŇSKO regionální produkt. V závěrečné části práce jsou podány návrhy, které by měly vést k zefektivnění marketingové komunikace značky a zvýšení povědomí spotřebitelů o této značce.
Marketingová strategie společnosti Expensa, a.s.
Sapáková, Hana ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
V této diplomové práci jsou zpracovány data týkající se marketingové strategie společnosti Expensa a.s. Akciová společnost Expensa poskytuje unikátní systém pro řízení a kontrolu firemních hotovostních výdajů, jehož součástí jsou i Expensa platební firemní karty. Cílem práce je, na základě současné situace, navrhnout dílčí vylepšení marketingové strategie, a to tak aby se zvýšilo povědomí o dané společnosti u vhodných potencionálních klientů. Konkrétním výstupem je pak navržení nového segmentu, kterým společnost Expensa dosáhne většího tržního podílu i vyšší konkurenceschopnosti. V teoretické části jsou popsány marketingové strategie, jednotlivé části marketingového mixu, formy situační analýzy a tři fáze STP strategie. Praktická část reflektuje strukturu teoretické části. Součástí předložené diplomové práce je také vlastní dotazníkové šetření zaměřené na vnímání marketingové komunikace z řad současných klientů. Výsledky provedených analýz jsou vhodným podkladem pro vydání doporučení do budoucna.
Výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Quierro, s.r.o.
Patka, Roman ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zákazníků. Cílem teoretické části je popis základních termínů a oblastí, které se k tématu vztahují. Blíže je definován pojem zákazník, jeho význam pro firmu, především význam jeho spokojenosti. Jsou popsány způsoby měření spokojenosti, analýza spokojenosti stávajících zákazníků, včetně analýzy zákazníků ztracených. Podána je stručná charakteristika firmy, v níž byl realizován výzkum. Výzkum byl koncipován jako smíšený. Kvantitativní výzkum provedený formou dotazníkového šetření ve výzkumném souboru, který tvořilo celkem 179 respondentů, byl doplněn o kvalitativní analýzu hodnocení spokojenosti zákazníků pomocí služby Heuréka. Na základě výsledků výzkumu je v závěru práce uvedeno doporučení pro firmu, v níž byl výzkum prováděn. Doporučení se týká vedle možností změny nabídky služeb a produktů, ale i způsobu realizace hodnocení spokojenosti zákazníků firmy.
Marketingová strategie společnosti Unicorn, a.s.
Grämerová, Andrea ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti Unicorn a.s. na základě provedené marketingové situační analýzy. Diplomová práce má dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém řízení a popisuje marketingový mix. Dále představuje metodologii, která je použita v praktické části. Praktická část obsahuje situační analýzu, v níž byl proveden rozbor vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Výsledkem je podklad pro zhotovení SWOT analýzy a následně sestavení EFE a IFE matice. Dále jsou představeny návrhy pro taktické cíle pomocí marketingového mixu. Na závěr je předložen návrh marketingové strategie, který staví nejen na situační analýze, ale také kritické studii stávajících marketingových nástrojů firmy.
Marketingový plán společnosti MAGICAM HD SOLUTIONS, s.r.o.
Pařízek, Aleš ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Cílem bakalářské práce je vytvořit marketingový plán na období kalendářního roku 2017, který bude v souladu se stávající dlouhodobou marketingovou strategií. Bakalářská práce je vytvářena pro použití v obchodní společnosti MAGICAM HD SOLUTIONS, s.r.o. Jádro bakalářské práce se dělí na část teoretickou a část praktic-kou. V první části jsou položeny teoretické základy základních pojmů používaných v marketingovém plánování, je popsán vztah marketingové strategie, plánu a taktiky a role marketingového plánu ve fungování obchodní společnosti. Druhá část obsahuje charakteristiku výše uvedené společnosti, analýzu externí a interních faktorů půso-bících na firmu, SWOT analýzu, stanovení cílů a navržení postupů, pomocí kterých společnost stanovených cílů dosáhne. Součástí praktické části je navržení konkrétních kroků v akčních programech a jejich časový harmonogram. Závěr práce hodnotí jednotlivé části a přínos pro společnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 104 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.