Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
To, co chci vidět
Šavarová, Veronika ; Helia De Felice, Jennifer (oponent) ; Fexová, Patricie (vedoucí práce)
To, co chci vidět je završením pětileté tvorby, která sestávala z několika projektů. Jejich obsahová struktura se různým způsobem měnila, jádro však zůstávalo stejné – zpřítomnění krásného, dokonalého světa a s tím spojený eskapismus ze světa skutečného. V této předešlé práci byly vždy přítomny prvky mysterie, surrealismu, nejrůznějších druhů symbolů, nebo pocitu tísnivosti a v současném projektu tomu není jinak. To, co chci vidět z této dlouholeté práce čerpá a vypůjčuje si její narativ. Práce je úzce spjata s mými osobními prožitky a zkušenostmi. Její název tedy vyplývá z potřeby zpřítomnění si určitého ideálního a utopického místa.
Performative meditation and interpretation / Between manual and documentation, between script and record
Helia De Felice, Jennifer ; Cseres,, Jozef (oponent) ; Kuburovic,, Branislava (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
This work deals with the framing of experience, the act of becoming, repetition, a notation spectrum, and, ultimately, the notion of the open score. Several avenues are pursued in which each of the various presented approaches and contemplations connect to the fundamental concept of the working of experience into a score. Among the various styles and methods which are investigated in relation to this phenomenon are Hans-Georg Gadamer’s hermeneutic approach to the interpretation of art in Truth and Method, John Dewey’s aesthetic theory in Art as Experience, the development of notation and the open score, the rules of the happening, word and event scores, the form of the manifesto and its role in artistic practice, the guiding principles of haiku, reperformance as legacy and social research, reenactment as socially engaged art, and artistic practice in relation to legislation concerning land access. The work’s fundamental concern is to reveal the process of reducing an essential experience through artistic methodology, resulting in a final open interpretable work in the form of an open score.
Krajobraz odrazu
Tesařová, Anna ; Helia De Felice, Jennifer (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Práce se bude zabývat krajinou a pohybem v krajině. Mým cílem je zasoustředit se na to, jakým způsobem se zrcadlí můj odraz v krajině a krajina ve mě. V procesu práce budou probíhat akce reflektující tyto témata, podle příležitosti ve spolupráci s dalšími lidmi nebo o samotě. Při akcích bude pořizován různorodý záznam, ze kterého budu později vycházet pro vytvoření výsledné série obrazů.
Relax
Froncová, Tereza ; Helia De Felice, Jennifer (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem virtuální relaxace a kontrastem mezi idealizovanou krajinou a běžnou realitou. Téma kompenzace krajiny je velmi obsáhlé a široce zasahuje do psychologických a kulturních rovin, kdy například obraz přírody může představovat místo odepřené primární čistoty a nebo nedosažitelného ráje. Jako inspirační zdroj posloužil fenomén relaxačních videí na internetovém serveru youtube, které se specializují na několika hodinové statické záběry do nádherné krajiny s autentickým zvukem. Cílem práce je uskutečnění živé akce a pořízení videozáznamu. Přesto proces absurdně dlouhé cesty za ideálem zůstane nepřenosný.
CESTA VODY (ZPÍVAT PROSTOR)
Orel Tomáš, Jakub ; Šejn, Miloš (oponent) ; Helia De Felice, Jennifer (vedoucí práce)
Z cesty Jedovnického potoka: spojení s pramenem propadání do podzemních síní a cesty zpátky na světlo. Cesta Vody je intermediální báseň, která se zabývá elementem vody a charakterem její cesty krajinou, její přítomnosti v krajině. Protože je mi nejbližší práce v krajině, odcházím opět do přírodní krajiny, silných míst s krasovými jevy nedaleko Brna. Fokus audiovizuální básně je upřen především k momentu tání. sublimace páry z ledového krovu, k efemerním jevům na hladině, jako jsou miniaturní víry, vlnění, pablesky slunečního a především měsíčního svitu. Báseň je zaměřena na možnosti přenosu zkušenosti zážitku specifického místa, a událostí v jedinečném, neopakovatelném čase a prostoru do prostoru scénického a možnosti hudební a audiovizuální interpretace takové zkušenosti. Pracuji s digitálními médii (mixáž video a audiostop) pro přenos fyzické zkušenosti umělce v jedinečném čase v jedinečném přírodním areálu do scénické podoby díla. S ohledem na fyzikální a symbolické kvality vodního elementu jsem upustil od komponování události v klasickém smyslu.
Pouto/dominance v detailu
Štefková, Zuzana ; Orlová, Jana (oponent) ; Helia De Felice, Jennifer (vedoucí práce)
-Zkoumání slova Dominance - vývoj prostřednitvím denníkového záznamu -Dominance X partnerská tolerance, partnerské obřady -Vytvoření vlastní úkolové performance – výzkum na sobě samé - zkoumání nových vztahových rovin -Dílo ve veřejném prostoru, styk s kolemdoucím člověkem, který není podmíněn uměním a může tuto zkutečnost vidět po svém, (klasické výlohy X tabuizované téma)
Amicorum
Čížková, Michaela ; Šrek Bromová, Veronika (oponent) ; Helia De Felice, Jennifer (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci vycházím z několika aspektů, které byly typické pro mou předešlou tvorbu. Tyto aspekty se nezávisle na sobě prolínají a tvoří tak nový celek. Opěrnými body týkající se práce jsou Ebru, Zentai, autoportrét, náhoda, abstrakce či estetično. Ebru jako klasickou techniku malby na vodě rozvíjím do nových médií.
Chrlič
Čížek Uxová, Nikol ; Lukášová, Helena (oponent) ; Helia De Felice, Jennifer (vedoucí práce)
Apropriace gotiky do současného umění, formou dočasné site-specific instalace ve sklepním prostoru. Instalace se skládá ze čtyř samostatných děl, které spojuje společná tématika, která se opírá o vlastní zkušenosti a vytváří tak vlastní chrámové prostředí.
Viděné - Neviděné
Němečková, Hana ; Helia De Felice, Jennifer (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Viděné - neviděné Ve svém projektu jsem se snažila zachytit duchovní prostor vybrané skupiny lidí. Práce byla rozdělena do několika fází. Výběr modelu, navázání kontaktu, seznámení se prostředím fotografovaného, dotazník a rozhovor. Následovala práce s modelem a textem.
TAKE ME ON THE WAY
Volfová, Marika ; Helia De Felice, Jennifer (oponent) ; Rathouský, Luděk (vedoucí práce)
Stručná charakteristika formy a technologie bakalářské práce a její zdůvodnění. Uvedení do tématiky a problematiky řešené v této práci. Zařazení do kontextu současného umění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.