Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jednotná vizuální identita škol
Hejna, Martin ; Lustig, Stanislav (vedoucí práce) ; Neumajer, Ondřej (oponent)
NÁZEV PRÁCE: Jednotná vizuální identita škol AUTOR: Martin Hejna KATEDRA: Informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Stanislav Lustig ABSTRAKT: Bakalářská práce "Jednotná vizuální identita škol" se věnuje problematice vizuální prezentace českých základních a středních škol. Teoretická část přibližuje téma jednotné vizuální identity, popisuje její důležité prvky a fáze tvorby. Tento oddíl práce je napsán tak, aby mohl sloužit jako manuál nebo pro správné vytvoření jednotné vizuální identity. Přiblížena je také současná situace škol v této oblasti a její porovnání se zahraničím. Empirická část mapuje existenci jednotné vizuální identity na základních a středních školách v České republice, míru jejího používání, znalost této problematiky a problémy spojené s jejím vytvořením. Výzkumné šetření zahrnuje 7 individuálních hloubkových rozhovorů s vedením základních a středních škol. Na závěr přidáváme návrh na ročníkovou práci studentů v rámci hodin IT. KLÍČOVÁ SLOVA: vizuální, identita, corporate, logo, design
Jednotná vizuální identita škol
Hejna, Martin ; Neumajer, Ondřej (vedoucí práce) ; Lustig, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce "Jednotná vizuální identita škol" se věnuje problematice vizuální prezentace českých škol. Teoretická část přibližuje téma jednotné vizuální identity, popisuje její důležité prvky a fáze tvorby. Tento oddíl práce je napsán tak, aby mohl sloužit jako manuál pro správné vytvoření jednotné vizuální identity. Přiblížena je také současná situace škol v této oblasti a její porovnání se zahraničím. Emiprická část poskytuje náhled do využívání prvků jednotné vizuální identity na českých školách a míru jejich zpracování v rámci Corporate Designu. Zkoumá elektronicky dostupné materiály škol z hlediska jednotné vizuální identity a porovnává je s materiály dostupnými u komerčních subjektů. Dalším přínosem je návrh obsahu minimálního grafického manuálu pro praktické využití ve školním prostředí.
Globální podmínky s cenou
Hejna, Martin ; Barták, Roman (vedoucí práce) ; Čepek, Ondřej (oponent)
Plánovací problémy tvoří velice důležiotou aplikační oblast oboru programování s omezujícími podmínkami. Častý způsob reprezentace plánovacích problémů představují temporální sítě, kde uzly reprezentují jednotlivé časové okamžiky a hrany reprezentují časové podmínky, které mezi těmito okamžiky platí. Řešením temporální sítě je nalezení hodnot pro atributy uzlů tak, aby byly splněny všechny podmínky. Vnořený časový graf je temporální síť, která má omezenou strukturu tak, aby byla stále dostatečná pro praktické účely, ale zároveň umožňila použití efektivnějších metod pro hledání řešení. V této práci jsme zavedli vnořený časový graf a rozebrali jeho vlastnosti. Je zde uvedena polynomiálně složitá metoda pro globální konzistenci alternativ a důkaz NP-úplnosti globální konzistence vnořeného časového grafu. Pokud existuje více než jedno řešení, je vhodné mít metody k jejich porovnávní. Obvyklá metoda je použití cenové funkce. Cílem je nalézt takové řešení, které bude mít nejmenší cenu. V práci je pro hledání optimálního řešení předvedeno použití metody Branch and Bound a je zde představen nový filtrační algoritmus, který využívá specifické struktury vnořeného časového grafu.
Jednotná vizuální identita škol
Hejna, Martin ; Neumajer, Ondřej (vedoucí práce) ; Lustig, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce "Jednotná vizuální identita škol" se věnuje problematice vizuální prezentace českých škol. Teoretická část přibližuje téma jednotné vizuální identity, popisuje její důležité prvky a fáze tvorby. Tento oddíl práce je napsán tak, aby mohl sloužit jako manuál pro správné vytvoření jednotné vizuální identity. Přiblížena je také současná situace škol v této oblasti a její porovnání se zahraničím. Emiprická část poskytuje náhled do využívání prvků jednotné vizuální identity na českých školách a míru jejich zpracování v rámci Corporate Designu. Zkoumá elektronicky dostupné materiály škol z hlediska jednotné vizuální identity a porovnává je s materiály dostupnými u komerčních subjektů. Dalším přínosem je návrh obsahu minimálního grafického manuálu pro praktické využití ve školním prostředí.
Jednotná vizuální identita škol
Hejna, Martin ; Lustig, Stanislav (vedoucí práce) ; Neumajer, Ondřej (oponent)
NÁZEV PRÁCE: Jednotná vizuální identita škol AUTOR: Martin Hejna KATEDRA: Informačních technologií a technické výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Stanislav Lustig ABSTRAKT: Bakalářská práce "Jednotná vizuální identita škol" se věnuje problematice vizuální prezentace českých základních a středních škol. Teoretická část přibližuje téma jednotné vizuální identity, popisuje její důležité prvky a fáze tvorby. Tento oddíl práce je napsán tak, aby mohl sloužit jako manuál nebo pro správné vytvoření jednotné vizuální identity. Přiblížena je také současná situace škol v této oblasti a její porovnání se zahraničím. Empirická část mapuje existenci jednotné vizuální identity na základních a středních školách v České republice, míru jejího používání, znalost této problematiky a problémy spojené s jejím vytvořením. Výzkumné šetření zahrnuje 7 individuálních hloubkových rozhovorů s vedením základních a středních škol. Na závěr přidáváme návrh na ročníkovou práci studentů v rámci hodin IT. KLÍČOVÁ SLOVA: vizuální, identita, corporate, logo, design
Globální podmínky s cenou
Hejna, Martin ; Čepek, Ondřej (oponent) ; Barták, Roman (vedoucí práce)
Plánovací problémy tvoří velice důležiotou aplikační oblast oboru programování s omezujícími podmínkami. Častý způsob reprezentace plánovacích problémů představují temporální sítě, kde uzly reprezentují jednotlivé časové okamžiky a hrany reprezentují časové podmínky, které mezi těmito okamžiky platí. Řešením temporální sítě je nalezení hodnot pro atributy uzlů tak, aby byly splněny všechny podmínky. Vnořený časový graf je temporální síť, která má omezenou strukturu tak, aby byla stále dostatečná pro praktické účely, ale zároveň umožňila použití efektivnějších metod pro hledání řešení. V této práci jsme zavedli vnořený časový graf a rozebrali jeho vlastnosti. Je zde uvedena polynomiálně složitá metoda pro globální konzistenci alternativ a důkaz NP-úplnosti globální konzistence vnořeného časového grafu. Pokud existuje více než jedno řešení, je vhodné mít metody k jejich porovnávní. Obvyklá metoda je použití cenové funkce. Cílem je nalézt takové řešení, které bude mít nejmenší cenu. V práci je pro hledání optimálního řešení předvedeno použití metody Branch and Bound a je zde představen nový filtrační algoritmus, který využívá specifické struktury vnořeného časového grafu.
Vizualizace stavu sítě
Hejna, Martin ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Beneš, Jiří (oponent)
Cílem předkládané práce je poskytnout čtenáři ucelený pohled na problematiku vizualizace stavu sítě, a to od obecných definic, přes některá doporučení, až po konkrétní příklady a nástroje použitelné v praxi. Obsahově je práce strukturována do čtyř částí. První část se zabývá vymezením nejdůležitějších termínů, společně s popisem vybraných vizualizačních metod, síťových metrik a diskuzí ohledně přínosů a rizik, které vizualizace přináší. Druhá část se podrobněji věnuje autorem navrženému procesu vizualizace a krokům, ze kterých se skládá. Aplikace procesu je demonstrována na jednoduchém příkladě. Ve třetí části jsou detailněji popsány vybrané metody sběru dat a některé vizualizační nástroje. Analyzovány jsou jak grafické knihovny pro vyšší programovací jazyky, tak samostatné aplikace a systémy. Poslední část je věnována analýze současného stavu sítě VŠE a použitým vizualizačním nástrojům. Na základě analýzy je navržen vlastní způsob řešení pro vybranou oblast školní sítě.
Monitorování podnikových zdrojů
Hejna, Martin ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Málková, Helena (oponent)
Cílem předkládané bakalářské práce je poskytnout ucelený pohled na problematiku monitorování podnikových zdrojů a ukázat, že alespoň v minimální míře by se mělo jednat o součást každé firemní ICT strategie. Za tímto účelem je nejprve provedena obecná definice zdrojů podniku a je vysvětlen samotný pojem monitoringu a výhody plynoucí z jeho implementace. Druhá část práce je věnována technické stránce monitorování, jejíž pochopení je nutné pro následný výběr nástrojů. Záměrem je nastínit charakteristiky současných technologií, na kterých monitoring stojí a které tvoří základ naprosté většiny dohledových systémů. Třetí část práce klade důraz na volbu nástrojů použitých pro sběr dat a prezentaci získaných informací. K tomuto účelu je zde provedeno srovnání vybraných OpenSource monitorovacích systémů pomocí dvou desítek různých kritérií. Problematice, jak postupovat během implementace monitoringu, je vyhrazena čtvrtá část práce. Tato část poukazuje na různorodost a náročnost jednotlivých etap realizace, včetně jejích kritických fází. Zvláštní pozornost je věnována analýze současného stavu podnikové infrastruktury a volbě monitorovaných charakteristik. Završením této práce je pak zhodnocení přínosů, ale i úskalí, které monitoring do podniku přináší.

Viz též: podobná jména autorů
2 HEJNÁ, Marie
1 Hejna, Magdalena
3 Hejná, Markéta
1 Hejná, Martina
4 Hejná, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.