| |
| |
|
Hudební přehrávač s mikrokontrolérem ARM
Hejdová, Martina ; Hanák, Pavel (oponent) ; Fedra, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá principem dekódování hudebního formátu MP3 na dostupných vývojových kitech s procesory typu ARM. Porovnává vývojový kit MCB2300 s mikrokontrolérem LPC2378 a kit Raspberry Pi s operačním systémem Debian z pohledu jejich vhodnosti pro využití k implementaci MP3 dekodéru. Popisuje kompletní návrh přídavných hardwarových modulů, které vývojové kity doplňují o chybějící hardware a realizuje implementaci MP3 dekodéru na Raspberry Pi s přídavnými vizuálními efekty v podobě připojeného RGB LED pásku.
|
|
Využití finanční analýzy v podniku
Hejdová, Martina ; Beránek, Kamil (oponent) ; Konečný, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posouzení finančního zdraví společnosti za období 2006-2008 pomocí metod finanční analýzy. Cílem práce je odhalit příčiny finanční situace podniku a na základě získaných poznatků navrhnout možné způsoby řešení, které povedou ke zlepšení ekonomické situace firmy.
|
|
Interpolace obrazů
Hejdová, Martina ; Odstrčilík, Jan (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
V práci je popsán základní princip, vlastnosti a využití interpolace 2D signálu (obrazu). Podrobněji jsou popsány jednotlivé metody interpolace. Teoretické poznatky interpolace jsou prakticky vyzkoušeny v prostředí Matlab na vybraných metodách interpolace zahrnujících i vlastní implementaci kvadratické a lineární interpolace. Testování je provedeno na různých typech snímků, především pak na biomedicínských. Jednotlivé interpolace jsou také aplikovány na histogram. Zjištěné výsledky jsou navzájem porovnány a přehledně vyneseny do grafických závislostí.
|
| |
|
Využití nových médií v marketingu na příkladu společnosti Vodafone
Hejdová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Práce analyzuje využití nových médií v marketingu, a to především ve světle změn, ke kterým v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutný rozvoj informačních technologií a digitalizaci, které s sebou přináší nejen nové komunikační kanály, ale způsobují i změny v používání těch současných. To klade nároky nejen na uživatele, ale i na inzerenty, kteří se těmto změnám musí přizpůsobit, pokud nechtějí ztratit své zákazníky. Způsob, jak komunikovat ve světě nových médií je velmi specifický a liší se především nutností větší interakce a bližšího kontaktu se zákazníkem. To představuje na jednu stranu výhodu v podobě okamžité zpětné vazby, na stranu druhou ovšem vystavuje firmy kritice, která se nyní děje ve veřejném prostoru. Změny, ke kterým v mediálním světě dochází totiž částečně stírají rozdíly mezi producenty a konzumenty médií, respektive umožňují vytvářet a sdílet obsah doslova komukoli, kdo je připojen na internet. Jako příklad jsem si vybrala společnost Vodafone, která dle mého názoru v komunikaci v rámci nových médií poměrně úspěšná. Aktivně komunikuje na sociálních sítích, dokáže je integrovat do svých kampaní a její časopis a web ČiliChili je skvělým příkladem vlastněného média. V závěru práce hodnotí aktivity Vodafone i s ohledem na trendy ve světě a dotýká se i možného budoucího vývoje na...
|
|
Brexit a role britských médií
Hejdová, Monika ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou zahraničních odborných článků, které se zabývají tématem referenda výstupu Velké Británie z Evropské unie. Hlavní pozornost je věnována detailu jednotlivých článků a jejich vzájemná komparace - jakým způsobem autor analýzu provádí, jakým tématem se převážně zabývá a v jakém médiu a co je jejím cílem a co bylo motivem k napsání daného článku. Součástí práce je i pohled na české prostředí se zamřením na on-line média ve formě provedené kvantitativní analýzy.
|
|
Fundamentální analýza akcie společnosti easyJet
Pelevaniuc, Elena ; Veselá, Jitka (vedoucí práce) ; Hejdová, Martina (oponent)
Táto bakalářská práce se zabývá fundamentální analýzou akciového titulu britské letecké společnosti easyJet. První kapitola zkoumá vztahy mezi vybranými makroekonomickými veličinami a vývojem akciových kurzů. Druhá kapitola, věnující se odvětvové analýzy, zabývá se regulací leteckého odvětví a postavením společnosti easyJet na domácím a zahraničním trhu. Poslední kapitola je věnována firemní analýze, kde pomocí několika metod je vypočítána vnitřní hodnota akcie a uvedené výsledné investiční doporučení.
|
|
Analýza družstevních záložen v ČR
Hynková, Kristýna ; Teplý, Petr (vedoucí práce) ; Hejdová, Martina (oponent)
Sektor družstevních záložen v České republice prošel poměrně pestrým vývojem. Po období nestability v 90. letech se situace zdánlivě zlepšila, ovšem krach Unibonu, Metropolitního spořitelního družstva a WPB Capital dokázal, že kampeličky stále představují potenciální nebezpečí pro finanční trh. V roce 2014 byla schválena Novela zákona o spořitelních a úvěrních družstvech, jež pravděpodobně bude mít za následek změnu struktury trhu těchto finančních institucí. Od 1. 1. 2018 navíc vejdou v platnost další omezení pro družstevní záložny, týkající se například velikosti bilanční sumy. Vzhledem k faktu, že jejich cílem je v podstatě eliminovat či odstranit tento typ finanční instituce v ČR, lze očekávat pokles subjektů, a to buď následkem transformace v banku, anebo jejich zánikem. Tato bakalářská práce analyzuje současný stav sektoru družstevních záložen a pokouší se nastínit jejich pravděpodobný vývoj s východiskem tří možných scénářů.
|