Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
Hebersteinová, Ilona ; Čejka, Pavel (vedoucí práce) ; Matoušek, David (oponent)
Cílem této práce je poskytnout teoretický přehled výzkumných studií kulturních rozdílů a jejich kritické hodnocení. Kvantitativní výzkum národně kulturního porovnání generací X a Y v ČR bude realizován na základě redukovaného dotazníku použitého při výzkumu European Values Survey v r. 2008. Analýza dat bude zaměřena jak na aktuální výzkum, tak na vytvoření časových řad vybraných proměnných za pomoci výsledků minulých výzkumů European Values Survey. Východiskem pro porovnání chování generace X a generace Y bude národně kulturní model World Values Survey, přičemž výsledky budou aplikovány na marketingový mix. Závěr poskytne přehled a hodnocení jednotlivých generací z hlediska kulturního i z hlediska marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.