Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikační strategie pro projekt rehabilitačního centra společnosti Herbita
Havlová, Hana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kavalírek, Jan (oponent)
Tato diplomová práce zpracovává marketingovou komunikační strategii nově vzniklého relaxačního centra v Praze. Cílem projektu je vybudovat zařízení, které pomůže lidem uspokojit jejich nároky v péči o své zdraví a svůj vzhled a přinést jim chvíle relaxace a uvolnění. Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii, která má v první etapě, před zahájením provozu, za cíl především informovat potenciální zákazníky o nově vznikajícím pracovišti, prezentovat jim nabídku jeho služeb a motivovat je k první návštěvě. V druhé etapě, krátkou dobu po zahájení provozu relax centra, jde o vybudování preference služby u zákazníka a soustavné připomínání nabídky služeb

Viz též: podobná jména autorů
2 Havlová, Helena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.