Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení
Havlasová, Eva ; Oberhel, Martin (vedoucí práce) ; Bednářová, Martina (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka v restauračním zařízení U Vnuka. Zaměřením práce je vykonat marketingový výzkum v této vybrané restauraci. Hlavní klíčová slova jsou marketingový výzkum, zákazník, spokojenost zákazníka a dotazníkové šetření. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, první polovina se věnuje teoretickým stránkám problematiky. Zahrnuje poznatky o marketingovém výzkumu, dotazníkovém šetření a o zákazníkovi, a sním spojenou spokojenost zákazníka. V druhé části bakalářské práce je popsaný samotný výzkum, jeho cíle, postupy a jednotlivé kroky. Závěr práce se věnuje shrnutí výsledků celého výzkumu, ale také dodává doporučení majiteli restaurace.

Viz též: podobná jména autorů
1 HAVLASOVÁ, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.