Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj vztahu dospělých intaktních jedinců se sourozenci s poruchou autistického spektra
Havelková, Alžběta ; Sotáková, Hana (vedoucí práce) ; Presslerová, Pavla (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zmapovat žitou realitu dospělých intaktních sourozenců lidí s poruchami autistického spektra v České republice. Teoretická část poskytuje pohled na současné poznatky v oblasti poruch autistického spektra a jejich projevů, sourozenectví, vlivu poruch autistického spektra na rodinu obecně, a zvláště poté na intaktní sourozence. V empirické části se zaměřuji na popis a analýzu kvalitativního výzkumu, kterého se zúčastnilo pět intaktních sourozenců lidí s poruchami autistického spektra ve věku 28-29 let. Pro účely výzkumu byl zvolen semistrukturovaný rozhovor, který byl následně analyzován a interpretován. Oblasti rozhovoru se týkaly minulého a současného vztahu informantů k sourozenci s PAS, jejich představ o společné budoucnosti, osobnosti intaktního sourozence či některých životních voleb informantů. Výsledky diplomové práce ukázaly zajímavý pohled na vývoj sourozeneckých vztahů s lidmi s PAS, jež jsou povahou poruchy silně ovlivněny. Potvrdily závažnou míru přítomnosti stresu u intaktních sourozenců lidí s PAS, který pramení z mnoha různých oblastí společného života. Ukázalo se také, že soužitím se sourozenci s PAS byla ovlivněna též osobnost intaktních sourozenců, jejich představy o budoucnosti a některé životní volby. Výpověď informantů přináší také zajímavý pohled...
Propagandistický plakát 50. let jako médium vládnoucí ideologie
Havelková, Alžběta ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Knapík, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá propagandistickým plakátem jako specifickým médiem v kontextu komunistické propagandy prvního období komunistického režimu v Československu v letech 1948 - 1956. V první části se práce věnuje historickému pozadí daného období, především z hlediska politické, společenské a hospodářské přestavby. Věnuje se plakátu jako samostatnému nástroji propagandy v souvislosti se vztahem k Sovětskému svazu jak z hlediska historického tak výtvarného, kde přibližuje vznik a funkci socialistického realismu jako jediného oficiálního stylu. Současně práce přináší náhled na fungování a charakteristické prvky komunistické propagandy padesátých let ve spojitosti s řízením médií a institucí cenzury. Na propagandistický plakát je nahlíženo jako na svébytné médium, kterého komunistická propaganda hojně využívala a byla si vědoma jeho přínosů v procesu přesvědčování a ideologického působení na společnost. V souvislosti s budováním socialismu jako jednoho z hlavních cílů prvních let vlády komunistického režimu se práce zaměřuje na plakáty související s budování nového přístupu k práci a pracovní morálce. Na základě archivních dokumentů přináší práce shrnutí, jakým způsobem a kde docházelo v rámci stranického či vládního aparátu k řízení propagandy na plakátech. V poslední části se práce snaží...
Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011
Havelková, Alžběta ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
2 Abstrakt Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms v roce 2011" se zabývá marketingovou komunikací Mezinárodního hudebního festivalu Prague Proms, která byla uplatněna konkrétně v roce 2011. Práce popisuje festival z hlediska jeho organizačního uspořádání a charakteristiky hlavních činností, na jejichž základě deskriptivní metodou analyzuje využité prostředky komunikace v daném ročníku. Snaží se ilustrovat, zda a do jaké míry se daná kulturní organizace drží technik a strategií marketingové komunikace v souvislosti se specifickým využitím principů art marketingu. Jednotlivé komunikační techniky jsou konfrontovány a analyzovány na základě jejich vhodnosti pro kulturní organizaci. Ta jako taková musí v současnosti, kdy zájem o klasickou hudbu spíše upadá, o to více bojovat o své zákazníky. Využití správně zvolených marketingových technik je pro ni tudíž esenciální. Práce se podrobně zabývá všemi aspekty organizace, které mají ve výsledku vliv na zvolené aktivity komunikačního mixu. Důraz je kladen jak na historii a podstatu festivalu samotného, tak i na skladbu jeho produktů a zázemí organizace. V druhé části práce popisuje jednotlivé komunikační aktivity a snaží se je konfrontovat s obecnými principy art marketingu a marketingu pro kulturní organizace....
Analýza kupního chování na trhu s biopotravinami
Havelková, Alžběta ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Žilková, Alena (oponent)
Diplomová práce na téma "Analýza kupního chování na trhu s biopotravinami" se zabývá vztahem zákazníků k biopotravinám. Jsou v ní analyzovány teoretické aspekty rozhodování spotřebitele a specifika trhu s biopotravinami v ČR. Zahrnuje prezentaci výsledků marketingového výzkumu týkající se obecného povědomí lidí o biopotravinách a souvisejících nákupních zvyklostí, který byl zpracován na základě teoretických poznatků. V závěru je zpracován návrh marketingových doporučení pro ekonomické subjekty působící na trhu s biopotravinami.

Viz též: podobná jména autorů
3 Havelková, Adéla
1 Havelková, Alexandra
2 Havelková, Andrea
2 Havelková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.