Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 109 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stínová tělesa v OpenGL
Salvet, Jan ; Pečiva, Jan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá jednou konkrétní metodou tvorby stínů v počítačové grafice. Popisuje nejen její teoretické základy, ale také se zabývá možností praktické implementace využitím moderního rozhraní OpenGL. Součástí je testování výkonu několika variant této metody pomocí testovací aplikace. Z výsledků je jasně patrný přínos výpočtu této metody na grafické kartě.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Juránková, Markéta ; Havel, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Téma diplomové práce je tvorba grafického intra s velikostí do 64kB. V nasledujícím textě je stručně popsaná historie demoscény a grafická knihovna OpenGL. Hlavní částí je popis minimalistických technik použitých při tvorbě a jejich praktické využití ve výsledném programu.
Rychlý výpočet průsečíku paprsku s trojúhelníkem
Procházka, Václav ; Havel, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V této práci zkoumáme rychlost 6 metod výpočtu průsečíku paprsku s trojúhelníkem, což je elementární operace při sledování paprsku. Zkoumáme jak jejich implementace softwarové v C++ a SSE, pro výpočty po jednom paprsku i po svazcích 4 paprsků, tak lehkým nástinem jejich implementaci hardwarovou. Metody jsou podrobeny testům s náhodně generovanými i reálnými scénami a z těchto testů nejlépe vyšla pro jednopaprskouvou implementaci metoda Havel Herout (SSE4), pro svazkovou pak metoda Shevtsovova (SSE), přičemž Shevtsovova metoda je z těchto dvou vhodnější pro hardwarovou implementaci.
Bezsnímkové renderování
Najman, Pavel ; Pečiva, Jan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření jednoduchého raytraceru s pomocí knihovny IPP, který bude využívat techniku bezsnímkového renderování. První část práce je zaměřena na metodu sledování paprsku. V další části je rozebrána technika bezsnímkového renderování a její adaptivní verze se zaměřením na adaptivní vzorkování. Dále je zde popsána knihovna IPP a implementace jednoduchého raytraceru s pomocí této knihovny. Poslední část práce vyhodnocuje rychlost a kvalitu zobrazení implementovaného systému.
Fyzikální simulace v počítačových hrách
Dočkal, Jiří ; Havel, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou moderních herních enginů se zaměřením na fyzikální simulace a částicové systémy. Nabízí přehled použitelných architektur pro vývoj herního enginu. Poskytuje charakteristiku jeho nejdůležitějších logických modulů jako scénový graf, správa zdrojů nebo vykreslování. Popsány jsou také dnešní nástroje pro fyzikální simulaci ve hrách. Hlavní část práce je soustředěna na návrh a implementaci vlastního herního enginu C3D, který využívá možností fyzikálního enginu NVIDIA PhysX. Práce nabízí moderní techniky, které vycházejí z autorových zkušeností.
Rychlá implementace geometrických algoritmů
Krba, Martin ; Jošth, Radovan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Jedním z nejčastěji využívaných výpočtů v počítačové grafice je určení kolize mezi paprskem reprezentujícím šíření světla a trojúhelníkem na povrchu objektu v 3D prostoru. A právě jeho časté využití je motivací pro nalezení nejvhodnějších metod při tomto výpočtu. Tato práce obsahuje vysvětlení základů dané problematiky kolizí a testování metod s využitím reálných vstupních údajů pro lepší a přesnější porovnání vhodnosti jejich použití.
Knihovna algoritmů pro šifrování textu
Mikulka, Jiří ; Havel, Jiří (oponent) ; Kubíček, Radek (vedoucí práce)
Tato práce podává přehled historických i moderních metod a postupů využívaných v kryptografii. Popisuje a zhodnocuje šifry, které byly používány od samotných počátků šifrování informací až po šifry používané v dnešní době. Tento přehled by měl čtenáři poskytnout informace, na jejichž základě by byl schopen rozlišovat mezi jednotlivými šiframi, znát jejich výhody a nevýhody a umět zvolit nejvhodnější šifru pro konkrétní účel. Studované šifry jsou implementovány v knihovně CipherLib , která nabízí ukázku použití jednotlivých šifer.
Rychlý výpočet průsečíku paprsku s trojúhelníkem
Havel, Jiří ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Trojúhelník je nejpoužívanější primitivum v počítačové grafice. Výpočet jeho průsečíku s paprskem má mnoho využití a často bývá úzkým hrdlem programu. Tato práce se zaměřuje jeho využití a různé způsoby výpočtu. Tyto techniky se snaží kombinovat pro dosažení co nejvyššího výkonu na moderních procesorech.
Srovnání volně dostupných zobrazovacích knihoven
Záleta, Martin ; Herout, Adam (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Hlavním účelem této práce je poskytnout detailní analýzu některých hlavních volně dostupných zobrazovacích knihoven s důrazem na jejich význačné vlastnosti, a hloubkové porovnání mezi nimi s ohledem na jejich možné praktické užití. Konkrétní vybrané zobrazovací knihovny v této práci jsou následující - OpenSceneGraph, Ogre 3D, Irrlicht Engine, Crystal Space a OpenSG, avšak některé ostatní jsou spomenuty taktéž. V neposlední řadě jsou taky zahrnuty i vlastní příklady jejich užití sloužící k demonstraci některých spomenutých vlastností a principů analyzovaných knihoven.
Accelerating Face Anti-Spoofing Algorithms
Beňuš, Ondřej ; Havel, Jiří (oponent) ; Veselý, Karel (vedoucí práce)
This thesis is specializes on algorithm acceleration from the field of face-based anti-spoofing. Graphics hardware is used as platform for data-parallel processing. As framework, the OpenCL is used. It allows execution on devices such as powerful desktop computers or hand-held devices as well as usage of different kind of processing units such as GPU, ASIC or CPU without any bound to hardware vendor or operating system. Author presents to reader analysis and accelerated implementation of widely used algorithm and impact of such improvement in execution time.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 109 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
21 HAVEL, Jan
4 HAVEL, Jaroslav
12 HAVEL, Jiří
1 Havel, J.
5 Havel, Jakub
21 Havel, Jan
4 Havel, Jaroslav
1 Havel, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.