Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalitativní studie tvorby strategie ve sportovní organizaci
Hartman, Jaroslav ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice strategického managementu ve sportu. Je rozdělena do dvou nosných částí, z nichž v té první je provedena teoretická rešerše nejaktuálnější literatury pojednávající o strategii, strategii ve sportu a strategickém plánovacím procesu. V druhé části je pak analyzován házenkářský klub HC Dukla Praha, který hraje nejvyšší soutěž házenkářů v České republice. Analýza je provedena kvalitativní formou, a to konkrétně prostřednictvím osobních rozhovorů se sedmi vybranými respondenty. Vybráni byli zástupci z řad hráčů, fanoušků, ale především nejvyššího managementu. Cílem získaných dat bylo zhodnotit, jak pracuje HC Dukla Praha se strategií a jak jsou její jednotliví členové obeznámeni s jejími východisky. Hlavní zaměření bylo na rozdílnost teorie a praxe ve výše zmíněné organizaci. Na základě kvalitativní interpretace pak vznikla doporučení, která by mohl klub v budoucnu využít
Vítězství jako marketingový nástroj sportovní organizace
Hartman, Jaroslav ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Bakalářská práce má za hlavní cíl analýzu vlivu vítězství na marketing sportovních klubů v házenkářském prostředí České republiky. Jedná se o celky TJ Lokomotiva Louny a HK A.S.A. Město Lovosice. Hlavní pozornost bude věnována médiím, fanouškům a sponzorům, jakožto nejdůležitějším stakeholderům. V teoretické části je popsán sportovní marketing od svých historických kořenů až po současnost, marketingový mix, definováni jednotliví stakeholders obou výzkumných vzorků a vysvětleny strategie sportovního marketingu. V praktické části je na základě kvalitativních dat z nestrukturovaných rozhovorů s funkcionáři klubů pojednávajících o sponzoringu, kvantitativních dat z dotazníkového šetření zaměřených na fanoušky a sekundárních dat z internetového portálu Anopress IT popisujících média, kvalitativně interpretován vliv vítězství na jednotlivé stakeholdery a na závěr navržena doporučená strategie sportovního marketingu, kterou by kluby měly využívat.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hartman, J.
2 Hartman, Jakub
6 Hartman, Jan
2 Hartman, Juraj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.