Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití konceptu funkční analýzy chování u předškolních dětí s narušenou komunikační schopností v mateřské škole speciální
Hanušová, Michaela ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Tirpák, Jan (oponent)
Diplomová práce je speciálněpedagogická a zabývá se možnostmi využití konceptu funkční analýzy chování u předškolních dětí s narušenou komunikační schopností ve vybrané mateřské škole speciální. V teoretické části je představena problematika narušené komunikační schopností a vývoj sociálně emočních dovedností dítěte. Teoretická část také popisuje náročné chování a koncept funkční analýzy chování. Praktická část se zabývá čtyřmi případovými studiemi předškolních dětí s projevy opakujícího se náročného chování. Cílem kvalitativního výzkumu diplomové práce je ověření využití konceptu funkční analýzy chování v souvislosti s řešením náročného chování dětí s narušenou komunikační schopností ve vybrané mateřské škole speciální. Hlavní výzkumnou otázkou diplomové práce je zjistit, jaké jsou možnosti využívání principů funkční analýzy chování ve zvolené mateřské škole speciální. Výzkum zjišťuje, jaké projevy chování dětí považují pedagogičtí pracovníci zvolené mateřské školy speciální za náročné chování. Výzkum dále zjišťuje, zda pedagogickým pracovníkům pomáhá funkční analýza chování ke snižování projevů náročného chování u dětí a jak sami aplikují principy funkční analýzy chování. Použitými metodami a výzkumnými nástroji jsou polostrukturované rozhovory, zúčastněné pozorování, otevřené kódování, záznamové...
Zajištění stomatologické a logopedické péče u pacientů s orofaciálními rozštěpy
Hanušová, Michaela ; Klenková, Jiřina (vedoucí práce) ; Durdilová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce je speciálněpedagogická a je zaměřena na problematiku orofaciálních rozštěpů, jejich stomatologickou intervenci a logopedickou péči pacienta. V teoretické části je představena stručná historie a současný pohled na danou problematiku. Vymezeny jsou příčiny vzniku orofaciálních rozštěpů a klasifikace rozštěpových vad. Teoretická část bakalářské práce popisuje důvody rehabilitace narušené orofaciální oblasti a možné důsledky, které mohou vzniknout na základě vrozené rozštěpové vady. Zaměřeno je zvláště na velofaryngální insuficienci a palatolalii, která s rozštěpy úzce souvisí. Nakonec teoretické části je popisována rehabilitační péče o pacienty s orofaciálním rozštěpem a mezioborová spolupráce se zaměřuje na stomatologickou a logopedickou péči. Praktická část se zabývá třemi kazuistikami pacientů s podobným defektem a je obohacena o fotografie stavu dutiny ústní pacientů během jejich ortodontické a protetické léčby a po ukončení léčby. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak byla zajištěna mezioborová spolupráce v průběhu péče u skupiny tří dotazovaných pacientů. Hlavní výzkumnou otázkou je zjišťováno zajištění stomatologické a logopedické intervence jednotlivých pacientů. Výzkum zjišťuje, kdy byla u zkoumaných pacientů zahájena logopedická péče. Zajímá nás, zda pacientům komplexní...
Současná situace v prevenci užívání drog na středních školách.
HANUSOVÁ, Michaela
Pro svou bakalářskou práci jsem si vybrala téma - současná situace v prevenci užívání drog na středních školách. Prevence u dospívajících jedinců je vzhledem k jejich věku a zranitelnosti velmi důležitá a neměla by se podceňovat. Hlavním úkolem prevence je zamezit vniku nežádoucího rizikového chovaní a tak tomu je i v případě užívaní drog. Každá škola má povinnost pořádat pro žáky a studenty preventivní programy, které mají zabránit vzniku rizikového chování. Myslím si, že je správné a smysluplné pořádat preventivní programy nejen na základních školách, ale i na středních školách a to především vzhledem k vývojovému stádiu dospívajících dětí. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Cílem teoretické části bakalářské práce je seznámit čtenáře s pojmy závislost, prevence, sociálně patologické jevy a preventivní programy. Dále se zabývám drogami, jejich dělením a vlivem na lidskou psychiku i celý organismus. Teoretická část slouží jako podklad pro následující praktickou část.Cílem praktické části je zjistit, zda na středních školách probíhají preventivní programy, jaký přínos mají pro studenty a jak je studenti sami hodnotí. Celý výzkum je realizován na předem vybraných středních školách v Písku. Pro praktickou část jsem si zvolila kvantitativní výzkum, který je realizovaný dotazníkovým šetřením. Sběr dat proběhl prostřednictvím předem připravených dotazníků, které byly, po domluvě s vedením, rozdány na středních školách.
Uvedení výrobku na český trh
HANUŠOVÁ, Michaela
Analýza marketingového výzkumu provedeného firmou k zavedení nového produktu na český trh. Podmínky pro zavedení na trh. Postup zavedení a s ním spojená promotion nového výrobku. Výsledky zavedení.

Viz též: podobná jména autorů
5 HANUSOVÁ, Markéta
10 HANUSOVÁ, Martina
7 HANUSOVÁ, Michaela
5 HANUŠOVÁ, Markéta
10 HANUŠOVÁ, Martina
7 HANUŠOVÁ, Michaela
5 Hanusová, Markéta
10 Hanusová, Martina
10 Hanušová, Martina
2 Hanušová, Miroslava
2 Hanušová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.