Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Adaptační proces Filipínců v organizacích působících v České republice
Hampl, Radek ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Baumgartner, František (oponent)
3 Abstrakt Bakalářská práce se zabývá procesem adaptace Filipínců v organizacích působících na území České republiky. Cílem bakalářské práce je analýza problémů v procesu adaptace filipínských pracovníků v organizaci. Práce je věnována celému adaptačnímu procesu, jsou popsány různé přístupy k adaptačnímu procesu a jeho jednotlivé fáze. Jsou uvedena také specifika filipínské pracovní kultury a srovnání s kulturou práce v České republice. Součástí práce je empirické šetření, jehož cílem je identifikace problémů adaptace Filipínců a následné možnosti pro zefektivnění adaptačního procesu. Šetření bylo realizováno formou polostrukturovaného rozhovoru s Filipínci, kteří v současné době pracují v České republice. Klíčová slova: adaptační proces, expatriant, třetí země, imigrace, personální činnosti, zaměstnanecká karta
Sponzoring jako součást obchodní a marketingové strategie firmy
Hampl, Radek ; Říha, David (vedoucí práce) ; Urbánek, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu sponzoringu, jakožto jednoho z nástrojů marketingové a obchodní strategie firmy. Teoretická část této práce se zaměřuje na vymezení samotného pojmu sponzoring a jeho postavení v rámci obchodní a marketingové strategie firmy. Praktická část této práce se zaměřuje na analýzu sponzoringových aktivit firem, které jsou partnery vedlejší specializace Sales Management, přičemž výzkum je založen na osobních rozhovorech s top manažery těchto firem.
Vývoj trhu osobních automobilů v EU v období hospodářské krize 2007 až 2012
Hampl, Radek ; Karpová, Eva (vedoucí práce) ; Vrňáková, Irena (oponent)
Bakalářská práce analyzuje vývoj trhu osobních automobilů v EU v období hospodářské krize mezi lety 2007 až 2012 a je členěna do tří hlavních kapitol. První část práce se zabývá popisem vývoje trhu osobních automobilů v období před hospodářskou krizí, přičemž jednotlivé podkapitoly se zaměřují na význam trhu automobilů pro HDP, export a zaměstnanost v členských státech EU. Druhá kapitola představuje analýzu situace na trhu osobních automobilů v průběhu let 2007 až 2012. V této části práce jsou rozebrány především dopady hospodářské krize na produkci a poptávku po osobních automobilech v EU. Třetí část práce je věnována současnému stavu, který panuje na trhu osobních automobilů v EU. Součástí této kapitoly jsou také poznámky k možnému budoucímu vývoji a novým trendům v tomto odvětví.

Viz též: podobná jména autorů
19 Hampl, Richard
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.