Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení parametrů zdravého životního stylu u pacientů s diabetem mellitem 2.typu a steatózou jater
Halámková, Veronika ; Dvořák, Karel (vedoucí práce) ; Šmíd, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením faktorů zdravého životního stylu a případným výskytem steatózy jater na skupině pacientů s diabetem mellitem 2. typu. V úvodu jsou popsána játra a pankreas, diabetes mellitus 2. typu, metabolický syndrom a nealkoholové tukové postižení jater (NAFLD). Dále je charakterizována středomořská strava, hlavní její znaky a účinky na zdraví. Praktická část se věnuje dotazníkovému šetření u pacientů s diabetem mellitem 2. typu odeslaných k sonografickému vyšetření břicha. Dotazník obsahoval 19 uzavřených otázek zaměřených na zdravý životní styl (konzumaci zeleniny, ovoce, ryb, užívání olivového oleje v kuchyni, pití čaje a kávy, konzumaci sladkostí a pití alkoholu) a hodnotících povědomí o středomořské stravě, pohybovou aktivitu, dobu trvání diabetu, výskyt civilizačních onemocnění v rodině a případné užívání tzv. hepatoprotektiv. U respondentů byly získány základní údaje (věk a pohlaví), antropometrické údaje (výška, tělesná hmotnost, body mass index a obvod pasu) a lékařem bylo provedeno sonografické vyšetření břicha ke zhodnocení přítomnosti jaterní steatózy. Dotazník vyplnilo celkem 92 pacientů (71 mužů / 21 žen) průměrného věku 65 let. Steatóza byla diagnostikována u 88 % pacientů. Povědomí o středomořské stravě bylo nízké (20 % respondentů). Dodržování...
Historie a technologie výroby zmrzlinových směsí
Halamková, Veronika
Bakalářská práce je zaměřena na historii a technologii výroby zmrzlinových směsí. V první části se práce zabývá historií rozšíření zmrzliny ve světě a v České republice, poté následuje charakteristika jednotlivých surovin, které se k výrobě využívají. V rámci práce jsou popsány jednotlivé dílčí kroky při technologické výrobě, konkrétně se jedná o míchání směsi, pasteraci, homogenizaci, chlazení, zrání, sušení a balení. Následuje kapitola popisující mikrobiologickou kvalitu mražených krémů a sumarizaci současně platné legislativy. Závěrem je pojednáno o postupu při provádění senzorické analýzy a je zhodnocena dostupnost a oblíbenost příchutí zmrzlin v České republice na základě provedeného průzkumu formou dotazníku.
Zelený marketing v digitální éře
Halamková, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce Zelený marketing v digitální éře je přispět aktuálními poznatky k českému diskurzu v oblasti zeleného marketingu, prozkoumat vztah klasických marketingových teorií, zeleného směru a nových možností digitální éry, stejně jako analyzovat současnou situaci v oblasti zeleného marketingu na českém trhu. Teoretická část shrnuje historický vývoj zeleného marketingu, popisuje současnou situaci a přibližuje předpokládaný budoucí vývoj v této oblasti. Dále se zaměřuje na hlavní výzvy komunikace environmentálních témat a zasazuje je do kontextu digitální éry, nových médií a jejich výhod, které mohou být klíčem k vyřešení zmíněných problémů. V poslední řadě určuje principy odpovědné komunikace a efektivní komunikace na webu. Praktická část navazuje na teoretickou využitím vybraných principů z obou oblastí jako hodnotících kritérií pro analýzu způsobu a úrovně zelené komunikace na webových stránkách firem z různých odvětví. Výsledky analýzy poskytují ucelený přehled v podobě bodového hodnocení a doplňujících komentářů u jednotlivých odvětví. Praktickou část uzavírá vyhodnocení analýzy spolu s návrhy na zlepšení.
Zelený marketing v digitální éře
Halamková, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce Zelený marketing v digitální éře je přispět aktuálními poznatky k českému diskurzu v oblasti zeleného marketingu, prozkoumat vztah klasických marketingových teorií, zeleného směru a nových možností digitální éry, stejně jako analyzovat současnou situaci v oblasti zeleného marketingu na českém trhu. Teoretická část shrnuje historický vývoj zeleného marketingu, popisuje současnou situaci a přibližuje předpokládaný budoucí vývoj v této oblasti. Dále se zaměřuje na hlavní výzvy komunikace environmentálních témat a zasazuje je do kontextu digitální éry, nových médií a jejich výhod, které mohou být klíčem k vyřešení zmíněných problémů. V poslední řadě určuje principy odpovědné komunikace a efektivní komunikace na webu. Praktická část navazuje na teoretickou využitím vybraných principů z obou oblastí jako hodnotících kritérií pro analýzu způsobu a úrovně zelené komunikace na webových stránkách firem z různých odvětví. Výsledky analýzy poskytují ucelený přehled v podobě bodového hodnocení a doplňujících komentářů u jednotlivých odvětví. Praktickou část uzavírá vyhodnocení analýzy spolu s návrhy na zlepšení.

Viz též: podobná jména autorů
4 Halámková, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.