Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh změn marketingových aktivit konkrétní společnosti
Šeniglová, Hana ; Hajzler, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem. A to zejména návrhem marketingových aktivit pro konkrétní firmu. Po uskutečnění navržených marketingových aktivit je vyhodnoceno splnění cíle, navýšení návštěvnosti prodejny ve sledovaném období minimálně o deset procent. Výsledkem práce je doporučení do budoucna.
Návrh změn marketingových aktivit konkrétní společnosti
Šeniglová, Hana ; Hajzler, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem. A to zejména návrhem marketingových aktivit pro konkrétní firmu. Po uskutečnění navržených marketingových aktivit je vyhodnoceno splnění cíle, navýšení návštěvnosti prodejny ve sledovaném období minimálně o deset procent. Výsledkem práce je doporučení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.