Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metody reklamy na internetu
Sahalau, Ilya ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hadrava, Tomáš (oponent)
Tato práce popisuje metody reklamy používané na internetu v současné době, včetně jejích kladných a záporných stránek. Zároveň popisuje pokus o nalezení modelu efektivní internetové reklamy pro podniky zabývající se poskytováním služeb a propagující se pomocí internetu.
Marketingový plán internetového obchodu devShop.cz
Klega, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hadrava, Tomáš (oponent)
Zaměření na komunikační mix internetového obchodu a naplnění jednotlivých nástrojů marketingového mixu.
Internetový marketing ve vyhledávačích pro www.archcich.cz
Hadrava, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá aplikací metod a pravidel marketingu ve vyhledávačích na internetovou prezentaci www.archcich.cz. Základním cílem teoretické části je kvantifikování základní teorie marketingu ve vyhledávačích. Praktická část obsahuje aplikaci metod na zlepšení viditelnosti www.archcich.cz

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.