Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingu ve start-upu Helveti s.r.o. (www.helveti.cz)
Kříčka, Martin ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem této práce je analýza marketingových nástrojů společnosti působící na internetu, jejich zhodnocení a uvedení případných návrhů na zlepšení, která budou implementována do firemní strategie. V teoretické části práce je popsána historie internetu a jeho důležitost v současném podnikatelském prostředí, strategické postupy uplatňované v online marketingu a popis jednotlivých nástrojů. V praktické části je představena společnost, produkty a její hlavní konkurence. Pomocí analýzy a komparace jsou pak zkoumány hlavní nástroje online marketingu, které společnost využívá a prezentovány návrhy na zlepšení.
Faktory konkurenceschopnosti slevového portálu
Hartigová, Dominika ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu slevového portálu Pepa.cz v oblastech marketingu, řízení vztahů se zákazníky, personálního řízení, a také návrhy a opatření k zajištění prosperity podniku. V teoretické části jsou popsány a vymezeny základní definice zmíněných oblastí řízení. Část praktická se věnuje analýze jednotlivých oblastí řízení podniku, přičemž výsledkem analýzy jsou uvedeny návrhy a opatření, která povedou ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti.
Analýza možností expanze drobného podnikání
Trnka, Václav ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou expanze malého podniku, který v současnosti již vykonává výdělečnou činnost. Jejím cílem je rozpracovat nový obchodní model a na jeho základě vytvořit podnikatelský plán, který přemění současný malý podnik v plnohodnotnou konkurenceschopnou společnost, která bude schopna přinést prozatím neznámou službu sdílení tiskáren široké veřejnosti. Teoretická část práce popisuje prostředí a podmínky, které by měl začínající podnikatel zhodnotit při tvorbě podnikatelského plánu. Praktická část je rozdělena na dva oddíly. V prvním oddíle je charakterizován podnik ve svém současném stavu. Ve druhém oddíle je vypracován podnikatelský plán transformace podniku do podoby, která představuje alternativu pro zavedené tiskové služby.
Porovnání elektronické aukce a přímého prodeje bytů
Gavlasová, Kristina ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je porovnání elektronické aukce a přímého prodeje bytů a nalezení odpovědí na výzkumné otázky: Má způsob prodeje vliv na cenu bytu? Je při prodeji formou elektronické aukce dosahováno vyšších cen bytů než v přímém prodeji? V teoretické části je popsána problematika aukcí a přímého prodeje a je nastíněn vývoj na českém realitním trhu. V analytické části je provedena analýza dat z aukčního a přímého prodeje bytů a jsou zodpovězeny výzkumné otázky.
Podnikatelský plán společnosti SwissBee, a.s.
Homoláčová, Barbora ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zpracovat podnikatelský plán akciové společnosti SwissBee, která se zabývá správou devizových prostředků. Hlavním cílem podnikatelského plánu je posoudit proveditelnost a reálnost daného záměru. Práce je rozdělena na dvě základní části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část interpretuje informace o podnikatelském plánu. Seznamuje s podnikatelskou činností a s obsahem podnikatelského plánu. Věnuje se hlavním zásadám a přístupům pro zpracování. Praktickou část představuje konkrétní podnikatelský plán společnosti, který vychází z teoretické části této práce a má reálný přínos pro autora, protože slouží jako podklad business plánu společnosti. Závěrem práce je zhodnocení podnikatelského záměru autorem.
Podnikatelský plán na výrobu a distribuci plátěných tašek s potiskem
Volná, Anna ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je vypracovat podnikatelský plán, který bude sloužit jako základ pro začátek reálného podnikání s firmou na výrobu a distribuci plátěných tašek. Tašky jsou vyráběny z bio materiálů, které se dají znovu zcela recyklovat a tím šetří životní prostředí. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části se věnuji trendu udržitelnosti a společenské odpovědnosti v oblasti plátěných tašek. Následně popisuji podnikatelské modely a jejich využití při začátku podnikání. Dále se věnuji podnikatelskému plánu a jeho přístupům, kdy navrhuji pro můj záměr nejvhodnější strukturu plánu, které jednotlivě rozeberu. Na teoretickou část pak navazuje metodika analýzy trhu, kterou využiji pro sestavení strategie podnikatelského plánu. Praktickou část tvoří samotný podnikatelský plán podniku přírodě s láskou, který vychází z teoretické části a analýzy trhu. V závěru hodnotím přínos práce pro naše budoucí podnikání.
Návrh strategie inbound marketingu pro start-up Stips.cz
Horáčková, Simona ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Diplomová práce má za cíl analyzovat současné využití marketingových nástrojů a na základě interpretovaných výsledků z dílčích analýz navrhnout inbound marketingovou strategii pro e-shop Stips.cz, který prodává zážitky online. Teoretická část vysvětluje pojem inbound marketing, určená pravidla a jednotlivé fáze inbound marketingové metodiky. Další část práce se zaměřuje na výčet inbound nástrojů a druhu obsahu. V analytické části je zkoumán aktuální stav webových stránek a faktory přímo na webu i mimo něj. Na základě analýzy skutečného využití inbound nástrojů je následně připravena inbound marketingová strategie, jež obsahuje návrhy na zlepšení a využití konkrétních inbound nástrojů, které jsou relevantní pro e-shop Stips.cz.
Business environment for SMEs: Competitive comparison of France, Germany, Italy and Spain.
Cherniavska, Anna ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
This bachelor thesis is focused on the competitive comparison of business environment for small and medium-sized enterprises (SMEs) within 4 chosen countries, which are France, Germany, Italy and Spain. The main goal is to analyze the economic indicators and the overall business conditions in these countries, and to choose the most favorable in terms of doing business in. Theoretical part of the thesis is devoted to understanding of SMEs principles and the approach of the European Union towards these enterprises. The first practical part analyses the business environment of 4 chosen countries by using PEST analysis. And the second practical part is based on 4 external economic indicators, which are Taxation, Labor cost, Demand, and Ease of Doing Business. The analysis in this part is based on the statics method, which allows to compare each indicator separately, and to create the final ranking of these countries, according to the selected indicators. The result of the thesis shows that the most favorable country, in terms of doing business in, became Germany, which results from 2 analyses were significantly better for SMEs.
Business plan for Travel agency „HoneyGo“
Ikhsanova, Adelia ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
The aim of bachelor thesis is to write a business plan for travel agency HoneyGo. The purpose of the plan is to create such marketing strategy to be competitive on the Czech market, and determine strategies of development to promote the product and services of the company. The analysis of the company will be conduct through description of administrative plan, SWOT and PEST analysis. Porter Five analysis will represent how attractive the Czech Tourism market is. After conduction, Five Forces analysis were identified the strategies suitable for HoneyGo. For Marketing plan was used Marketing mix, which consist of Product, Price, Place, and Promotion. The Financial plan will show all costs, and Cash Flow statement.
Business plan for opening a «Dunkin' Donuts» franchise restaurant in Prague
Kubyshkin, Aliaksandr ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
The Bachelor Thesis specializes in the business planning for Dunkin Donuts company entering the franchise market of the Czech Republic. The theoretical part covers various aspects of business. It gives a clear representation of the factors that are needed for a business to be successful. The part also reveals business planning theory, highlights business planning importance and the way of use. In the analytical part the reader may find a detailed overview of the Czech market opportunities for launching a restaurant business, legislation specifications, location recommendations, industry and market analysis and financial plan and other relevant information. The Thesis aims to show veridical opportunities and threats of running a Dunkin Donuts franchise restaurant in Prague, evaluating its perspectives.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.