Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Firemní kultura ve vybrané společnosti
Ha Thuc, Thanh Tung ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Brabec, Michal (oponent)
Cílem práce je obecně vysvětlit, co firemní kultura znamená a seznámit čtenáře s Firemní kulturou společnosti Nike. V úvodní části je definována firemní kultura obecně, popsány rysy silné firemní kultury, determinanty vlivů, typy firemních kultur, firemní identita a etika, nastíněna typologie firemních kultur, dimenze národních kultur a modelové přístupy. Druhá část se zabývá charakteristikou společnosti, historií, cíli a organizační strukturou. Zároveň v druhé části této části začíná praktická část jako interní komunikace firmy, firemní zvyky a tradice, community impact a je určena typ kultury. Je zde taky probírána styl práce, motivace a odměňování zaměstnanců, vzdělávání, dress code. Třetí práce je výzkum, kde pomocí hloubkového rozhovoru se seniorním manažerem Nike a analogie s tvrzeními zaměstnanců Nike určí síla firemní kultury a povědomí jejich zaměstnanců o firemní kultuře Nike.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.