Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pojetí přírody ve filmovém magickém realismu
Belicová, Klára ; MAREK, Diviš (vedoucí práce) ; HYNEK KRÄMER, Kristian (oponent)
Účelem této práce je na základě definice pojmu magický realismus a stanovení jeho základních rysů zachytit, jakým způsobem se tento směr objevuje v kinematografii. Na výběru čtyř filmů napříč dobou a zeměmi vzniku se ukazují jejich společné magickorealistické rysy a je zkoumáno, jak se tento směr projevuje ve znázornění přírody a přírodních vlivů.
Natáčení cestopisných a expedičních filmů
Márová, Adéla ; KOBLOVSKÝ, Petr (vedoucí práce) ; HYNEK KRÄMER, Kristian (oponent)
Rozhovory se současnými českými a slovenskými cestovateli a filmaři. Tato práce pojednává o cestě za poznáním cestopisného a expedičního filmu v praxi prostřednictvím rozhovorů se současnými českými a slovenskými cestovateli a filmaři. Práce obsahuje pět rozhovorů na téma cest a filmové tvorby. Nechybí ani úvahy o životě a týmové práci. Rozprava s cestovateli a filmaři mě velice obohatila a inspirovala. Pro mě je důležité učit se od zkušených lidí, kteří mají svojí práci rádi a věří, že má smysl. Díky této bakalářské práci na téma cestopisných a expedičních filmů jsem vkročila na novou cestu, kde mě čeká ještě hodně nachozených kilometrů, bádání, seznamování se a překonávání sama sebe.
Natáčení pod vodou
Dvořáček, Šimon ; BRABEC, Jaroslav (vedoucí práce) ; HYNEK KRÄMER, Kristian (oponent)
Tématem této bakalářské práce je "Natáčení pod vodou" . Zabývá se teoretickou a praktickou problematikou spojenou s podvodním natáčením. Vzhledem k empirickému zaměření práce se text soustředí na osobní zkušenost získanou v průběhu natáčení podvodní scény celovečerního filmu Menandros & Thais, na kterém jsem spolupracoval jako hlavní kameraman. Veškeré zkušenosti, které jsem získal v průběhu příprav a během samotného natáčení, by měly být přínosem pro ty, kteří se budou v budoucnu zabývat touto problematikou. První část práce se zabývá stručnou historií a teorií potápění. Je zde popsán vývoj potápěčského vybavení v od počátku až do dnešní podoby a vysvětleno základní teoretické minimum pro podvodní natáčení. V druhé části je detailní popis podvodní bitvy, na které jsem jako kameraman spolupracoval při přípravě, realizaci a finalizaci. Tato kapitola je rozdělena do pěti části. První část se zabývá prvotní koncepcí podvodní scény. V druhá část popisuje přípravy na natáčení. Třetí a čtvrtá část se zabývá realizací od zkoušek až po natáčení. Poslední, pátá část, se soustředí na reflexi celé podvodní scény. Zde nastiňuji, co se dle mého soudu z ideových záměrů povedlo přenést do reality.
Způsoby snímání sportovních přenosů
Ptáčník, Jaroslav ; HYNEK KRÄMER, Kristian (vedoucí práce) ; Trojan, Zdeněk (oponent)
Úloha hlavního kameramana při snímání sportu jednou a více kameramai. Základní způsoby snímání sportu při jednokamerovém snímání, rozdíly při snímání více kamerami historický vývoj snímání sportu Rozmístění kamer na sportovištích. kamerové platformy, konstrukce a jejich umístění v rámci sportoviště prostředky pro pohyb kamery využívané v TV přenosu (pole cam, čipové kamery, kamerové jeřáby, lanovky,?.) situační plánky jednotlivých sportů porovnání ČR a okolí
Differences and specificities between documentary and feature film from the perspective of Director of photograhy
Kukulová, Marie ; MACÁK, Jiří (vedoucí práce) ; HYNEK KRÄMER, Kristian (oponent)
This bachelor thesis called "Differences and specificities between documentary and feature film from the perspective of Director of photograhy" deals with different cinematographer's practice in these two disciplines, choosing the correct image format, movie camera and lens, right material and others technical parameters which simplify director's of photography work. I also mention history of documentary and feature film, historical film equipment which I compare to present digital cameras and digital movie cameras. I also describe feature films containging documentary elements and documentary films containing feature films elements. As an example I analyse two of such films and qoute famous czech and worldwide filmmakers who vigorously influenced cinematography.
Etika a morální postoje kamaramana, obzvláště v dokumentárním filmu
Stretti, Adam ; Hynek Krämer, Kristian (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá etikou a morálními postoji kameramana, převážně z pohledu dokumentárního filmu. Nejprve se zabývá filosofickými východisky, dále pohledem na etiku z úhlu křesťanské theologie, poté východisky z výtvarného umění a etikou z pohledu digitální fotografie. V kapitole etické a morální zákony v profesi kameramana, se zabývá etickými principy kameramana v hraném a dokumentárním filmu. V poslední kapitole se zabývá zkoumáním podkladů k etickému kodexu kameramana.
Ekonomické a právní aspekty sportovního televizního vysílání a vliv sportu na rozvoj televize
Hynek Krämer, Kristián ; Horský, Jan (vedoucí práce) ; Svoboda, Otakar (oponent)
Tato práce mapuje vývoj sportovního televizního vysílání a zabývá se především jeho ekonomickými a právními aspekty. První kapitola se věnuje historii a poukazuje na důležité momenty, které ovlivňovaly vývoj celého oboru televizního vysílání. V další části se práce zabývá technologií a produkcí, jakož i náklady spojenými s vysíláním sportovních pořadů a ve čtvrté kapitole je komplexně rozebrána právní problematika. Návratnost investic, příjmy ze sportovního vysílání a různé druhy slučování, jak na straně kupujících tak na straně prodávajících, jsou obsahem kapitoly páté. Na ní navazuje kapitola o vládních regulacích a stručný odhad budoucího vývoje celého odvětví. Celá práce se v průřezu zabývá fenoménem sportovního vysílání a sportem z hlediska zábavního průmyslu.
Spolupráce kameramana a režiséra dokumentární a hrané režie
Páviček, Jaromír ; Macák, Jiří (vedoucí práce) ; Hynek Krämer, Kristian (oponent)
Filmové dílo je kolektivní, režisér je hlavním článkem tohoto kolektivu a spolupráce s kameramanem je nejdůležitější vazba při realizaci.
Pohyb kamery v prostoru snímané scény
Filip, Jan ; Ondráček, Jiří (vedoucí práce) ; Hynek Krämer, Kristian (oponent)
Pohyb kamery z hlediska vnímání pohybu, historie a současného stavu.
Rozdíly a specifika kameramanské práce v hraném a dokumentárním filmu
Parkán, Havel ; Jícha, Marek (vedoucí práce) ; Hynek Krämer, Kristian (oponent)
Tato práce pojednává o rozdílech v kameramanském přístupu k natáčení hraných a dokumentárních filmů. Součástí práce jsou rozhovory na toto téma s kameramany Miroslavem Ondříčkem a Svatoplukem Malým. Z těchto rozhovorů též celá práce vychází.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.