Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučování
HRYCHOVÁ, Aneta
Bakalářská práce Postoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučování se skládá z teoretické a empirické části. V teoretické části jsou obsaženy kapitoly týkající se základních pojmů hodnocení, školního hodnocení, jeho významu, funkcí, přehled typů užívaných ve vyučování, současných metod a forem. Empirickou část tvoří výzkum, pomocí kterého se snažíme zjistit postoje žáků středních zdravotnických škol k hodnocení ve vyučování pomocí dotazníkového šetření. Tato metoda byla zvolena, protože poskytuje racionálnost a poměrně snadné vyhodnocení a srovnání získaných informací. Na základě těchto informací byly vypracované grafy, které promítají odpovědi žáků na otázky v dotazníku. Všechny grafy jsou doplněny komentářem a v závěru dochází k odpovědi na výzkumné otázky a shrnutí zjištěných výsledků. Výsledky od respondentů informuj

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.