Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Biblické pojetí cesty Abrahama a Jákoba
Hrušková, Kristýna ; Heryán, Ladislav (vedoucí práce) ; Jandejsek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá motivem cesty, konkrétně biblické cesty Abrahama a Jákoba. Nejde pouze o místa, kudy jejich cesta vede, ale hlavně o zkušenosti, prožitky, vztahy, které je formují a jejich život utvářejí. Cílem práce je odhalit vývoj vztahu k Bohu během životní cesty. Práce popisuje progres v prohlubování víry během životních zkoušek, zaváhání během plnění Hospodinových výzev i potvrzení věrnosti jedinému Bohu. Součástí této práce je aktualizace starodávných příběhů. Porovnává cesty biblických patriarchů s životními cestami osobností novodobých dějin. Jejich cesty spojuje především víra a vztah k Bohu. Tato práce odhaluje další podobnosti. Klíčová slova: Bible, cesta, Abraham, Jákob, Hospodin, Starý zákon, víra, smysl
Dopady EET na spokojenost zákazníků
HRUŠKOVÁ, Kristýna
Hlavním tématem této práce je Elektronická evidence tržeb, která je zde vztažena ke spokojenosti zákazníků po zavedení právě tohoto systému. V první části jsou vysvětleny pojmy jako například Elektronická evidence tržeb, zákazník, konkurenceschopnost podniku, rozvoj podniku, prostředí podniku, atd. Úkolem práce je zhodnotit, jak se změnila spokojenost zákazníka podniku Hospoda Na Louži, s.r.o., který sídlí v Českém Krumlově, a to konkrétně po zavedení systému Elektronické evidence tržeb. V práci je zachyceno, jaké změny v podniku proběhly v průběhu posledních 2 let od zavedení systému a jaký měly tyto změny vliv právě na spokojenost zákazníka. Na základě analýz podniku, ke kterým v práci dochází, by mělo být možné doporučit vedení podniku směr, kterým by se v budoucnu měl ubírat. Mezi použité analýzy patří finanční ukazatele podniku, SWOT analýza a dotazníkové šetření. Data byla získána od majitele podniku, Ing. Miroslava Votřela, z veřejně dostupných internetových stránek podniku a dále osobním sbíráním dat přímo v podniku Hospoda Na louži, s.r.o. Doporučení, vycházející z těchto analýz, jsou zaměřena na udržení stávajících zákazníků a zároveň získávání nových.
Řízení služeb ve zvolené firmě
HRUŠKOVÁ, Kristýna
Cílem bakalářské práce bylo zhodnocení řízení služeb ve zvolené firmě. Vybrán byl podnik Hospoda Na Louži s.r.o. sídlící v Českém Krumlově. Hlavní podnikatelskou činností tohoto podniku je především poskytování ubytovacích a stravovacích služeb. Podnik byl hodnocen z hlediska vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Na základě provedených analýz byly vytvořeny návrhy, které by měly v budoucnu vést ke zlepšení situace podniku. V praktické části byly provedeny analýzy stavu podniku. Mezi analýzami byla například finanční analýza, STEP analýza nebo SWOT analýza. Z provedených analýz autorka navrhla, jakou cestou by měl podnik dále směřovat, aby zlepšil svou situaci. Návrhů však nebylo příliš, jelikož z analýz je zřejmé, že podnik je ve velice dobrém stavu a potřebuje pouze drobná zlepšení. Nakonec autorka doporučuje podniku, ať i nadále největší pozornost věnuje spokojenosti svých zákazníků, protože tato metoda očividně funguje.

Viz též: podobná jména autorů
10 HRUŠKOVÁ, Kateřina
7 Hrušková, Karolína
10 Hrušková, Kateřina
3 Hrušková, Klára
2 Hrušková, Kristina
4 Hrušková, Kristýna
2 Hrušková, Květa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.