Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rodinný dům s kavárnou v Havlíčkově Brodě
Havlová, Jana ; Novotný, Miloslav (oponent) ; Petříček, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je zpracování stavebně technické části projektové dokumentace pro realizaci novostavby rodinného domu s kavárnou v Havlíčkově Brodě. Objekt se nachází v mírně svažitém pozemku a je částečně podsklepen. Obytná část má dvě nadzemní podlaží a jedno podzemní podlaží. Celá část je zastřešená sedlovou střechou se spádem 30° s betonovými taškami. V druhé části je jednopodlažní kavárna zastřešená plochou vegetační střechou ve sklonu 3°. Garáž je od objektu oddělená s plochou vegetační střechou. Svislé konstrukce v nadzemní části jsou tvořený ze systému Porotherm a obvodové zdivo v suterénu je tvořeno z prefabrikovaných bednících betonových tvarovek. Vodorovná konstrukce je tvořená z monolitické železobetonové desky. Část fasády je zakončená silikonovou fasádou a část tvoří provětrávaná fasáda s dřevěným obkladem.
Mateřská škola v Bratčicích
Havlová, Jana ; Burianová, Lenka (oponent) ; Petříček, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby mateřské školy v Bratčicích. Objekt je navržen jako dvoupodlažní s částečným podsklepením v téměř rovinatém terénu. Vstup do objektu je ze západní strany s přístupem na zahradu. Celý provoz tvoří 3 třídy, společenská místnost, provozní část a číst pro učitele.
Podpora motivace ke čtenářství a porozumění textu prostřednictvím práce s ilustrací (výtvarnou složkou literárního díla) v mateřské škole
Mihulová, Veronika ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Havlová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá podporou motivace ke čtenářství a porozumění textu prostřednictvím práce s knihou a její ilustrací, a to se zaměřením na práci v mateřské škole. Toto téma jsem si zvolila zejména proto, že kladný vztah ke knihám a porozumění danému textu, rozvíjené již v předškolním věku, dětem tvoří základ do života. Ve škole se budou učit číst a psát, budou potřebovat porozumět zadání a tyto veškeré aktivity, zaměřené na práci s knihou a její ilustrací právě zahrnuje čtenářská pregramotnost. Porozumění textu je jednou ze čtenářských dovedností, kterou se snažíme rozvíjet v předškolním věku. Jde o komplex myšlenkových procesů, které vedou k porozumění čtenému textu. Porozuměním se odkrývá obsah daného textu. V tomto předškolním období se tedy především snažíme vytvářet co nejpozitivnější vztah ke psanému textu, motivovat děti ke čtení, psaní a nenásilnou formou rozvíjet oblasti potřebné pro budoucí čtení. Přesněji se práce zaměřuje na děti v posledním ročníku mateřské školy, tedy na děti před vstupem na základní školu. Výzkum byl realizován s celou třídou, ale zároveň zaměřen na 6 předem vybraných dětí předškolního věku a pozorován jejich vztah ke knihám, práci s knihou a úroveň dovednosti porozumět textu, prostřednictvím ilustrace a čtenářských strategií. Výzkum byl realizován v...
Raná péče ve světle koordinované rehabilitace
HAVLOVÁ, Jana
Raná péče je terénní sociální služba, která poskytuje rodiči s dítětem se zdravotním znevýhodněním potřebnou pomoc a podporu. Nabízí rodině mnoho možností a mimo jiné i cenné rady ohledně správné péče o dítě se zdravotním handicapem. Raná péče je velmi důležitá, a je třeba, aby byla poskytovaná v rámci multidisciplinárního týmu odborníků. Nicméně spolupráce s lékaři, a především s pediatry není zrovna ideální a někdy bohužel ani reálná. K dosažení cílů diplomové práce byl vybrán kvalitativní výzkum. Jako metoda sběru dat byla zvolena metoda dotazování, která probíhala s jednotlivými informanty pomocí polostrukturovaných rozhovorů. Data byla zpracována technikou zakotvené teorie pomocí třístupňového kódování a stanovením zakotvených tvrzení. Data byla graficky znázorněna v softwarovém programu ATLAS.ti, která doplňují celou empirickou část diplomové práce. Analýzou dat bylo zjištěno, že pracovníci rané péče považují spolupráci v rámci koordinované rehabilitace za významnou součást jejich profesního působení. Výsledky ukázaly, že v rámci Jihočeského kraje je celkem sedm poskytovatelů rané péče, kteří mají rozdílné zkušenosti se spoluprací s jednotlivými odborníky, lékaři či pediatry. Největším problémem raných péčí je obtížnější navázání spolupráce s pediatry, kteří rodiče svých pacientů neodkazují na využití služeb rané péče. Naopak některé pracovnice rané péče uvedly, že existují i spolupráce se zdravotníky, které jsou velmi dobré a přínosné. V rámci koordinované rehabilitace spolupracují rané péče i s jinými subjekty, s nimiž mají velmi dobře navázanou spolupráci. Tato diplomová práce může sloužit jako informativní materiál nejen pro poskytovatele raných péčí, ale také pro samotné pediatry, jiné zdravotní pracovníky, odborníky či dalším subjektům.
Náklady podniku, jejich řízení a analýza
HAVLOVÁ, Jana
Bakalářská práce se zabývá analýzou a řízením nákladů. Práce vychází z údajů poskytnutých společností MH plast s. r. o., která působí na Vysočině. Nejprve jsou zmíněny základní teoretické znalosti o nákladech a možnostech jejich kalkulací. Tyto teoretické poznatky jsou následně aplikovány v metodické části, která obsahuje charakteristiku vybrané společnosti s přihlédnutím k vývoji jejích nákladů. Dále je sestavena kalkulace nákladů pro konkrétní výrobní zakázku, přičemž samotný výběr byl ponechán na společnosti MH-plast s. r. o. Kalkulace vychází z interních materiálů poskytnutých vedením podniku. V závěrečné části práce je vedena diskuse o výsledcích a jsou předloženy vhodné návrhy a doporučení, která společnosti mohou napomoci provést určité změny, aby bylo dosaženo efektivnějšího řízení nákladů a tím i vyšší konkurenceschopnosti společnosti na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 HAVLOVÁ, Jitka
18 Havlová, Jana
4 Havlová, Jaroslava
4 Havlová, Jitka
3 Havlová, Jolana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.