Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Westernization of Pop Culture in China - "China's Got Talent"
Hädler, Victoria ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Lütke Notarp, Ulrike (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá fenoménen westernizace popové kultury na území pevninské Číny a zkoumá ji na příkladu čínské adaptace talentové show China's Got Talent. (CHGT) V teoretické části nastiňuje obecné globalizační a westernizační tendence a poskytuje teoretické ukotvení hlavních pojmů mediálních studií. Výzkumným cílem této práce je analýza divácké recepce CHGT v Číně a nastínění názorů respondentů na popovou kulturu. Problematika je zasazena do širšího kontextu teorií kulturního imperialismu a dále jsou popsána specifika talentových a reality show. Práce také poskytuje historický přehled vývoje populární kultury na území pevninské Číny. V praktické části jsou popsány silné a slabé stránky aplikovaných metodologických postupů. V této práci byla provedena obecná tematická analýza vybraných sociálních médií jako je Weibo, QQ nebo Baidu. Rovněž byly porovnány dvě verze adaptací formátu "Got Talent," britská verze Britain's Got Talent a čínská adaptace China's Got Talent. Dále byly uskutečněny kvalitativní hloubkové rozhovory s čínskými respondenty pobývajícími na území Čínské lidové republiky a na území Velké Británie. Skupina respondentů ve Velké Británii sloužila jako kontrolní skupina pro srovnání a hlavní zaměření bylo na recepci CHGT a na obecné názory respondentů a jejich zkušenosti...
Elements of the Grotesque in the Novels of Toni Morrison
Hädler, Victoria ; Veselá, Pavla (vedoucí práce) ; Roraback, Erik Sherman (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analýza prvků groteskna v románech Toni Morrison. Analyzovaná literatura obsahuje nejznámější romány Toni Morrison Milovaná, Sula a Velmi modré oči. Práce se v úvodu zabývá žánrem groteskní literatury a snaží se vymezit jeho hranice. Dále jsou zohledněny literární počátky groteskního žánru. Poté je teorie prakticky aplikována přímo na romány Toni Morrison, analyzována je role, funkce a vliv groteskních prvků. Prvky groteskna jsou analyzovány v rámci konkrétního literárního provedení, jako například stigmatizovaná groteskní těla. Dominantní koncepce západního modelu ideálu krásy je interpretována za účelem kontrastu oproti modelu afro-americkému. Navíc je zdůvodněn možný autorčin výběr groteskních elementů. Tato práce se tedy pokouší uchopit groteskno, jak je chápáno ve vztahu ke specifikům afro-americké literatury, zejména specifikům díla Toni Morrison.
Komunikační strategie Státní opery Praha v letech 2010/2011
Hädler, Victoria ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační strategie Státní opery Praha v letech 2010/2011" pojednává o komunikačních nástrojích této instituce a o způsobu jakým se prezentuje široké veřejnosti. Toto téma je uvedeno do širšího kontextu disciplíny art marketingu a věnuje se jejímu současnému stavu u nás i ve světě. Zabývá se specifiky divadelního prostředí a odlišností úzkého trhu a cílové skupiny. Analyzuje negativní i pozitivní aspekty zvolené propagace a navrhuje nová řešení s ohledem na nové trendy v komunikaci. Státní opera Praha je důležitou součástí kulturního bohatství České republiky a její současná nestabilní pozice je výsledkem aktuálního špatně nastaveného positioningu a globální kulturní situace dnešní moderní společnosti. Důležitou součástí této práce je deskripce a analýza krizové komunikace Státní opery Praha a popis jejího následného sloučení s Národním divadlem. Práce rovněž nastiňuje situaci financování kulturních statků v České republice a popisuje stále běžnější trend institucí stávat se ekonomicky soběstačnými subjekty. Závěr obsahuje shrnutí celkové efektivity nastavené komunikace a rovněž zahrnuje evaluaci autorčina průzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.