Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Alternativní a augmentativní komunikace při vzdělávání dětí s PAS s narušenou komunikační schopností
Hánová, Lucie ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Lorenzová, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá otázkou alternativní a augmentativní komunikace při vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra s narušenou komunikační schopností. Teoretická část vymezuje pojem komunikace a řeč, zabývá se rozvojem komunikace v dětském věku a představuje jednotlivé kategorie narušené komunikační schopnosti. Další kapitola se věnuje vymezení poruchy autistického spektra, její klasifikaci a projevům. Dále teoretická část představuje jednotlivé systémy alternativní a augmentativní komunikace a zaměřuje se na jejich výhody a nevýhody při vzdělávání dětí. Empirická část práce je zpracována formou kvalitativního výzkumu, kdy výstupem jsou kazuistiky na základě pozorování a rozhovorů, které jsou zaměřeny na komunikační systémy, které využívají žáci s poruchou autistického spektra. Hlavním cílem je zaměřit se na děti s PAS a jejich schopnosti užívat systémy AAK při jejich vývoji a vzdělávání.
Vývoj a financování státního dluhu České republiky ve srovnání s ostatními zeměmi Visegrádské čtyřky
Hánová, Lucie ; Blahová, Naďa (vedoucí práce) ; Pour, Jiří (oponent)
Práce se zabývá vývojem a strukturou státního dluhu v České republice. Popisuje proces jeho řízení i z pohledu institucionálního uspořádání a finančních instrumentů a srovnává jej s přístupy ke státnímu dluhu na Slovensku, Polsku a v Maďarsku. Nejdříve jsou odděleně analyzovány situace v jednotlivých zemích, přičemž největší část je věnována České republice, a až následně je provedena komparace zjištěných poznatků o českém dluhu s ostatními zeměmi Visegrádské čtyřky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.