Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza mediální strategie Díky, že můžem – Korzo Národní
Hájíček, Jan ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl popsat a vyhodnotit mediální strategii pouličních oslav státního svátku 17. listopadu Díky, že můžem - Korzo národní a najít vhodná řešení ke zvýšení její efektivity. V teoretické části práce popisuje základní pojmy mediální komunikace, prostředí neziskových organizací a možnosti jejich media relations a mediální prezentace. Praktická část práce je zaměřena na samotnou organizaci Díky, že můžem a analyzuje její mediální strategii při konání kulturní akce Korzo Národní. Rozebírá a hodnotí tiskové zprávy a další nástroje media relations. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy popisuje a vyhodnocuje obsahový obraz mediálních výstupů. Na základě výsledků poté určuje kroky k potenciálnímu růstu efektivity strategie.

Viz též: podobná jména autorů
2 HAJÍČEK, Jiří
3 Hajíček, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.